alin_gsm
Membru-
Content count
25 -
Joined
-
Last visited
-
alin_gsm started following vand lupe universale g3 bixenon
-
DIY: Bucsi brate-fata din poliuretan.
alin_gsm replied to contdezactivat's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
La modelul tip palarie are ca defect atunci cand lucrezi la roata cu masina ridicata cam forteaza bucsa(originalul fiind gaurit), dar ca si rigiditate confera o tinuta de drum mai sportiva si un rulaj mai exact a rotii pe strada.Cel putin asta am observat la mine de aprox 1 an de cand au fost montate. -
ma bucur ca am contribui la salvarea inca unui abs.. ....multumim nu in ultimul rand lui matrixxx pt informatiile pretioase
-
La schimb vor toti dotari si sigurantza, dar cand e vorba sa dea banu strimba toti din nas, atunci vor vw si audi............. .mie place strict aspect sigurantei amestecat cu ceva caluti pt raportul capacitate(taxe)- putere.
-
cel prezentat este 2.0t de 166k este awd (v70r awd)dar nu mai are cardanu zice omu, nu ma deranjeaza...
-
rog pt cei care ma pot ajuta cu un sfat in alegerea a 2 modele de break ca exemple de baza ar fi acestea 2: v70 2.0t din 97 http://www.masini2.com/view/50473/ si v40 de 1,8 din 96 http://volvo.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/volvo-v40-18-16-9265485.html#poze eventual motorizari care sa se merite , defecte ascunse etc... orice sfat e binevenit. multumesc
-
ma refeream la "xenon" ca instalatie nu doar ca si bec(am montat cam vreo 40 pina acum si stiu ce sint de 2 ani de cand vand) sistemul arata asa:
-
Eu am pus becuri de toate valorile, am avut philips vision plus, hella 90/100w - 100/130w(ilegale),dar singurul bec care aduce intradevar lumina este xenonul,problema sint farurile, care dau pt cei din fata un efect de instalatie de pom si e deranjant(oarecum rezolvata prin coborirea si orientarea farurilor spre dreapta).Ideal sint faruri noi sau oglinda din interior sa fie buna si curata cu becuri din acelea osram(sau pt doritori xenon),fara un far adecvat nu se merita.Eu caut ceva de tuning cu sticla clara eventual cu lupa dar nu am gasit nimic,este un sistem china aparut acum pt cei cu H4 fara lupa dar mi se pare prea scump si nu rezolva pb reflexelor date de sticla originala.
-
Te felicit pt reusita!pt ca sa iti mai scada un pik taxa dai o declaratie suplimentara pt. un rulaj mediu pe an de 33500 km si va ma scadea un pik.FELICITARI inca odata!
-
deci pe certif. meu nu scrie dim. pneuri. am pus carte rar, certificat politie si carte originala a masinii mele din italia unde ai ce pneuri pot sa iti echivalezi pt modelul acesta.
-
binenteles, mai spre seara o rezolv.
-
la mine au trecut cealalta dimensiune ei(rar) singuri fara sa le cer eu.
-
185x60 r14 165x70 r14 si in carte origi mai era trecut 195x55 r14 eu am pus 195x65 si sare parca e o minge.
-
din ce stiu normele de poluare pt italia au fost mai slabe fata de germania de ex.eu am adus un 460 ca si tine din 11/95 care a yesit 96 si mi-au dat e1,dar am prieten care are din 95 si este e2 dar produs si adus din germania.am inteles ca e diferenta de catalizator.certitudinea ti-o da doar cartea de rar .succes.
-
Curatat sorb rezervor :thumbsup2:
alin_gsm replied to contdezactivat's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
deci sa il las asa ca tot nu o sa mearga.o sa incerc sa fac un test din exterior sa vad daca nu mergem asa... multam. -
yo pus hella 90/100w(ilegale) nu ceva special ,mai bine dar nu extra.Apoi incercat 100/130w care erau destul de puternice dar consum f mare si am renuntat(vindut si la pret bun pt offroad).Acum h4 bixenon care se vede diferenta dar din respect pt ceilalti voi pune inapo 90/100w pt ca farurile is obosite si nu focalizeaza asa cum trebuie.