ADY SI UCA

Membru
  • Content count

    85
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by ADY SI UCA


  1. Salut...volvo v40 2001 motor 1,9 i sa dus ambreiaju si l-am schimbat.Intr-o luna de zile am facut 5000 km...dupa care a inceput sa se auda la motor k o elice,ffff urat,si cand schimb vitezele tot la fel zici k se chinuie si scoate tot felul de sunete.M-am dus la acelasi mecanic care a schimbat ambreiaju si foarte lejer imi spune k e dus ambreiaju....clar k am facut 10000 de fete,akum duk masina luni sa o desfaca sa imi zica ce are.Precizez k atat eu cat si sotul tratam masina k un copil al nostru.Akum Intrebarea mea este......e posibil ca mecanicul sa fi pus ambreiajul aiurea?Sa fi gresit?Plus k daca era asa banuiesc k masina ar fi facut de la inceput probleme...nu?Sau kitul care l-am cumparat a fost cu defecte?

    Nu este prima data cand esti atentionat in legatura cu scrierea , ...de data asta vei primi si o avertizare.


  2. AdiBurlacescu la mine are 260.000 acusica si sincer merge impecabil .... (inafara de debitmetru care face figuri din cand in cand si pe care il astept din tara) in rest fara nici o problema la motor... cum ai zis si u trebuiesc schimbate cateva chestii estetice si mecanice care au o uzura psihicanu neaparat fizica....

    p.s. am reconditionat grila din fata si am revopsit sabotii de frana si partea aceea de la disc ce nu vine in contact cu placutzele ... azi sper sa termin cu rotile din spate


  3. sincer!!!!! daca te urci la volan si le conduci ti-ar trebuie mult talent ca sa iti dai seama ca exista o diferenta de 13-14cp.... poti sa conduci un 102cp si sa mearga foarte bine turbo si EGR si sa zici ca mananca asfaltul si sa conduci un 116cp chinuit de probleme....

    din experienta mea in dezmembrari.....vand 8 turbine de 116cp intr-un an si de 102cp 1-2 maxim......

    ramai la 102cp si sigur nu vei ramane in drum cu ea.

    ps: eu am avut un 102cp timp de 1an jumate si am mers cu ea si cu 185km\h pe autostrada....

    sincer am mers sambata la amiaza ca ma grabeam acasa ca aveam o problema grava si am intins saracutza masina pe autostrada pana in 200 - 210 la 4100 - 4200 rpm si am 250 de mii de km... deci problema e ca UN VOLVO RAMANE UN VOLVO INDIFERENT DE CATI KM ARE SAU CE VARSTA ARE "DAR" si tre sa fie un dar mare depinde cum e ingrijita masina si nu ma refer la interior sau exterior ... conteaza mult cum ai grija de motor si sa ii schimbi tot timpul ceea ce ii trebuie NU trebuie lasat NU trebuie amanat... cipilika u stii am facut it - ro si ro - it si sincer nu a mancat ulei deloc la ce km ce e drept am avut probleme cu instalatia electrica dar sa rezolvat cu ajutorul prietenului nostru de incredere cipilika care nu cred ca refuza sa ajute un "volvist" aflat in probleme. sincer nu stiu ce imi veni sa scriu asa mult si de aiurea... IN FINE UN VOLVO NU TE LASA IN DRUM si daca o face SA STII CA NU AI AVUT GRIJA DE EL/EA masina.


  4. salut si eu am avut o problema asemanatoare la v40 motorasul ptr spate ca la mine sunt 2 unu ptr fata si unu spate... eu am desfacut si am ramas surprins ca era blocat de rugina inauntru.... deci eu nu il folosisem de 4-5 zile si deja era mort saracu... SFAT : schimba cu unul nou sau mana a doua sunt ieftine.. nu are rost sa mai incerci alte variante ....


  5. andy-wrc poti apela cu incredere la cipilika ... eu cand am fost acasa ma servit cu ce am avut nevoie

    ba chiar mi-a scos pe loc instalatie electrica de pe motor ca si mie imi luase foc si am inlocuito cu cea trimisa de el

    eu eram in pascani si el de la iasi mi-a trimis ce imi trebuia si sigurante ptr motor.... SINCER IL RECOMAND ca are piese si cunoaste si masinile foarte bine...

    1 person likes this