-
Content count
18 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout gigiore
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie timisoara
- Auto volvo s40 2.0 D
- Fabricatie 2005
-
Pai nu puteau sa stie tariful pana nu desfaceau aia la Brasov pompa sa vada exact ce trebuie schimbat. Acum 100% sigur nu poti fi niciodata. Plus de asta aia le comunica pretul reparatiei si ei ma suna pe mine si doar daca le dau acceptul o si repara. Oricum, ziceau ca o sa coste cam 3-4 sute de euro cu totul, cu manopera lor, reparatia pompei si curatat injectoare. Deci se da garantie pe lucrare si nu ma costa 1000 de euro pompa.
-
Pai asta si spuneam: trebuie sa ti-l monteze cineva care chiar se pricepe. Daca zici ca e diferenta asa mare fata de halogen...nu stiu, te cred. Si sunt vechi...o masina de 7-8 ani e veche. Mai ales daca a mers numai in Romania.
-
La masinile mai vechi e normal sa nu mai bata farurile bine...se matuiesc de la pietricele, se deregleaza de la gropi, becuri proaste (un bec ieftin imprastie lumina aiurea, are filamentul stramb). Solutia cu xenonul aftermarket nu rezolva nimic daca esti intr-una din primele doua variante si nu se monteaza decat de cineva care a mai montat si neaparat sa ofere garantie. Masinile cu xenon de fabrica au o protectie care ecraneaza unda electromagnetica pe care o genereaza instalatia de xenon. Stiu pe unu care si-a montat de capul lui pe un Peugeot si cand a pornit farurile a ars calculatorul masinii.
-
Se poate vedea uzura, ca aia desfac pompa. De obicei cica se strica niste rulmenti, sau ceva asemanator, care au niste bile cilindrice. Alea se tot macina. Astia de la service nu stiu deocamdata exact costurile ca doar maine trebuie sa sune aia de la BV sa spuna ce au gasit in pompa. Mai ziceau ca ajuta si un magnet maricel lipit pe fundul rezervorului, ceea ce or sa si faca. O sa revin zilele astea cu costurile si detalii.
-
Aceeasi problema o am si eu. Span in filtru de motorina. Din start mi-au zis ca e din pompa de inalta. Am fost cam sceptic si eu la inceput dar m-am gandit mai bine ca oricum trebuia sa schimb si distributia si au zis ca nu-mi mai ia manopera si pentru asta. Deocamdata au curatat rezervorul si conductele, iar injectoarele si pompa au trimis-o la unii la Brasov, ca cica aia ar fi cei mai buni. Plus de asta aveam deja 210000 cu masina si o curatare a injectoarelor e binevenita. Zilele astea trebuie sa le ajunga inapoi. Masina oricum mergea perfect, deci nu se poate observa nici o diferenta. Doar la schimbul urmator se poate vedea daca o sa mai fie span sau nu.
-
7 lei bucata la ford. Te costa mai mult curieratul daca ti le trmite cineva de pe forum.
-
PetromV nu mai exista. Toate statiile PetromV au fost transformate, unele in OMV altele in Petrom simplu. Eu nu mai cunosc nici o statie pe care sa scrie PetromV, si circul destul de mult. Cat despre societatile pe care functioneaza statiile...actionarii sunt OMV Austria si statul roman, cu ceva procente. Produsele petroliere vandute in statiile OMV si Petrom sunt 100% romanesti. Foarte probabil si la benzinariile MOL din romania sunt tot produse romanesti.
-
Nu stiu cat ii bagi in tara ca petrom=omv. Eu tot timpul am alimentat omv sprint sau petrom. Intr-un timp (acum vreo 10 ani) mai bagam si de la mol si atunci chiar se simtea diferenta mare fata de altele. La lukoil e pe departe cea mai proasta si nici la rompetrol nu mi se pare prea buna. In rest, aditivata, super nustiucum, maxxmotion...vrajeala de markiting.
-
Nu apare decat "no messages" daca fac combinatia asta.
-
Nu stiu ca nu am facut nici o diagnoza.
-
AUM?
-
Salut. De vreo 3 ori in ultimele 2 luni dupa ce am pornit masina nu se auzea nimic in boxe. Am schimbat postul de radio, am dat pe CD, mergea, puteam schimba piesele, timpul curgea, dar nu se auzea nimic, parca era dat pe mute. Am oprot masina, am scos cheia, am pornit din nou si a mers, si-a revenit. Mi-e sa nu se buleasca de tot. A mai patit cineva asa ceva?
-
Dai o data 20-50 de euro
-
Se pare ca si prezoanele originale sunt destul de proaste din moment ce se cam rup, sau poate din cauza sistemului asta cu piulita. Eu cel putin la alta masina n-am mai patit, si am fost la tot felul de vulcanizari. La Volvo o singura data am dat rotile jos si mi s-au rupt 2. Piulitele oricum sunt o aiureala, cu tabla aia de protectie peste ele. Ale mele oricum erau cam toate decalibrate de meseriasii de la vulcanizari si am cumparat 20 de la Ford, dar modelul ala fara protectie peste(si mai ieftine ~ 300 RON toate). Si de rupt cele 2 prezoane s-au rupt cand mi le-a desfacut unu sa-mi puna piulitele noi. S-a chinuit sa le desfaca vreo 40 min, asa tare erau stranse de un "meserias" la care n-am fost atent cand le-a strans, la o vulcanizare de pe calea vitan, undeva pe stanga, vis-a-vis de real. Imi venea sa i le bag pe gat, dar oricum m-am gandit ca trebuia sa schimb discurile si tot trebuiau date jos. Oricum, ideea e ca nu trebuie lasati sa stranga rotile fara cheie dinamometrica. Din cauza unui idiot care "simte" el la mana cat trebuie stranse te trezesti pe marginea drumului cand faci pana ca nu poti da roata jos, sau mai rau sa rupa vreun prezon si sa se uite la tine si sa zica "creca era fisurat sau ceva...n-am mai patit" ...
-
Eu am tot luat de la magazine de piese unele care au niste abtipilde pe punga cu sigla vw audi plus niste coduri. Vin in pungi separate fiecare + capacelele aferente. Nu cred ca umbla aia de la magazin la pungi pt 30 de lei... Dupa 1 an cand am dat masina stergeau la fel de bine. Astea pe care le am acum l-am schimbat de vreo 2 luni si nu am probleme.