-
Content count
521 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by serge
-
Salut! Intrucat se apropie vremea mai calda, voi face o verificare a instalatiei de climatizare (in termeni de nivel freon, ulei, etanseitate, eventuale scurgeri etc.) si voi completa nivelul freonului si, dupa caz, al uleiului din compresor. Se simte ca nu raceste cum ar trebui. Voi cat de des verificati acest aspect? Sau o faceti doar cand "nu mai baga"? Am vorbit in mai multe locuri si am obtinut unele preturi. Cunoasteti careva un service in Cluj care sa faca aceasta operatiune ca la carte, cu echipamente adevarate nu cu jucarii? Daca nu, voi merge pe varianta reprezentantei.
-
Am schimbat cablajul in August 2013 si acum, la fix 4 ani, iar a facut figuri. Oficial e prima chestie care cu adevarat ma calca pe nervi la masina asta.
-
Probabil alternatorul sau, mai bine zis, componente din el. Dar nu e ceva care sa te ingrijoreze. Nu momentan, adica. Bateria e in stare buna? Ai nevoie de un multimetru si de cineva care sa interpreteze valorile alea la rece si/sau la cald. Dupa ce le ai, poti sa revii cu niste date mai concrete.
-
Condensorul AC este imediat dupa intercooler, deci ar trebui sa fie vizibil. Daca au pus altceva decat ai dus tu, nu merge singur inapoi ci cu politia.
-
Nu stiu daca e neaparat necesar sau nu. Eu, de exemplu, nu l-am schimbat. Daca iti e urgent, parerea mea e ca poti sa schimbi linistit doar condensorul daca nu stii sa ai alte bube.
-
Ora de manopera a fost 100 lei + TVA. Totalul lucrarii si al materialelor (freon, ulei, substanta UV) a fost 340,93. Desi nu apare pe deviz, au dat jos bara si intercooler. De aceea spuneam, la mine atata a costat si durata de aici o stiu. Anyway, important e sa fie lucrarea buna si, evident, service-ul OK pt garantie etc.
-
Am atasat devizul meu de acu 3 ani, ca sa vezi de ce spuneam ceea ce spuneam. Nu e loc de rautati, poate eu ziceam una si tu te refereai la alta. Referitor la experienta MEA, imi mentin pozitia - 2h.
-
N-ar trebui sa dureze mai multe de o ora strict partea de demontat/montat. Daca iei in calcul si umplerea instalatiei (ulterior montajului noului condensator) merge cam in 1,5-2h. De ce?
-
Interesant. Stiam ca au avut probleme la un batch, din cauza materialelor, dar nu stiam ca au dat si cu vopsea neagra. La mine si al doilea e tot argintiu. L.E.: dar da, am auzit si eu lucruri bune si de NRF. Doar ca trebuie atentie la coduri (sunt doua modele asemanatoare la 1,6d). Si, chiar si asa, eu am nimerit odata unul care avea codul corect pe cutie, iar piesa era "pe invers".
-
Esti sigur ca e bine sa le lasi cositorite? La cat stress este supus acel cablaj, s-ar putea sa nu te tina cositorul... Ar trebui schimbat tot traseul de conductori cu altii care au invelis mai moale (nu PVC care se degradeaza in timp).
-
Ai aflat ceva? Volantul?
-
Nissens FTW. Desi am schimbat unul pe garantie in cateva luni... Ultimul ma tine de 3 ani, sper sa fie OK si pe mai departe.
-
anulare DPF volvo v50 1,6d motor d4164t
serge replied to lazvio's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Daca softul e facut OK nu ar trebui sa ai probleme pe viitor. Eventual doar cu rezervorul de aditiv care, cand se golseste, s-ar putea sa fie nevoie sa-l umpli din nou. Cu aditiv sau (mai ieftin) motorina. -
Probabil ca nu... Ca nimeni nu zice nimic...
-
Heim e suspendat permanent; din cate am inteles - pentru ca ar fi mentionat numele celuilalt forum. Masina n-a vandut-o. Craciun fericit!
-
Din ciclul "Cat de bădăran poti fi" cu Volvo sau fara
serge replied to Midnight Caller's topic in Cafenea
http://citynews.ro/din-oras/foto-replica-pentru-un-bizon-clujean-care-blocat-trotuarul-ce-mesaj-i-lasat-pe-parbriz-o -
Te costa vreo 2000 EUR ce vrei tu, deci daca ai timp si bani, de ce nu?!
-
@MC, Poi tocmai ca nu intra in limitare, totul se comporta normal. Doar eroarea aparuta pe bord imi da de furca, adica triunghi rosu + "motorsystem service urgent". Mentionez ca pana acum parea ca erorile vin cand trebuie, la fel si limitarea (ex. a intrat in limitare si a dat eroare cand aveam bujiile duse).
-
MC, poti sa fii mai specific. te rog?
-
Salut, Legat de aditiv, am urmatoarea problema: Acum cca 10 zile, imi moare motorul (culpa proprie, in intersectie). Pornesc, apare triunghi rosu cu mesaj de service "Motorsystem service urgent". In ultimii ani, mi-a mai murit motorul de cateva ori si eroarea aparea, insa disparea dupa cateva secunde. Acum a ramas. Masina se comporta normal, insa. La diagnoza cu DICE mi-au aparut erorile atasate. Ma surprind erorile de ADM, eu avand DPF off de 3 ani. Stiti cumva care ar putea fi cauza aparitiei si/sau ce ar trebui facut sa scap de ele? Multumesc!
-
Nu pot sa cred ce probleme te macina, Arthure...
-
S40, 1,6D nu porneste, nu arata erori in bord
serge replied to Cosmin Zanet's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
N-o sa poti acasa, fara diagnoza. Dar motorina ai? -
Spray-urile sunt useless. @iulipopescu - unde sa-l pui? in spatele scaunului de la sofer ?! Singura solutie care functioneaza cu adevarat este igienizarea profi - Wynn's. Restul e cancan.
-
Atunci asta o fi cel de sub baterie, oare?
-
Si cel din aluminiu (atasat) este potrivit si in partea de jos (zona scutului) si in partea de sub baterie?