Tetea
Membru-
Content count
64 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by Tetea
-
Asa este dar nu este la fel de actualizat. E ca la modelele vechi care nu aveau conexiune la net. Pe când cu conexiune la net e altceva. Am rulat in paralel navigatia masinii cu Here We go pe telefon (Hu, Au, De, It, Fr ,Cz, Sk). Arata acelasi lucru. Nu am inteles de ce ptr zona Balcanilor Volvo nu dă acces la trafic in timp real. Ptr că de fapt ei se folosesc de serverele Here. Iar Here We go merge brici și în Ro.
-
Daca masina nu e conectata la internet nu da niciun fel de info de trafic.
-
Xc60 2018 nu se mai conecteaza la MobileHotspot si navigatia arata total eronat
Tetea replied to AWX's topic in VOLVO XC60 (2017-)
Am avut o problema d’asta cu navigatia. Am rezolvat-o la service cu resoftare. Am avut o problema d’asta cu navigatia. Am rezolvat-o la service cu resoftare.- 1 reply
-
1
-
Si la Volvo e trafic in timp real, dar ptr tarile din Balcani, nu.
-
Parerea mea este ca pentru afara, Here (ce au astea instalat pana in Android) este mult mai bun decat orice de la google.
-
Numai cele de la mild-hybrid incolo nu au nevoie de blocul hidraulic...Fiind model 2016, 99.9% are nevoie.
-
Cu Android Automotive au avut tot felul de probleme si tot felul de reclamatii de la clienti. In aprilie inca mai asteptau un update de la Google promis clientilor in ianuarie.
-
Pai poti sa pui roata (aia slim) a.i. bateria sa intre in golul jantei. Cel putin eu am asa am din fabrica.
-
Din descrierea sumara facuta de tine zici ca uleiul era negru. el de fapt in cel mai defavorabil caz poate sa fie similar unei vișine putrede dar tenta de rosu nu trebuie sa si-o piarda ptr că uleiul fie Aisin/fie Volvo e roșu închis. la câți km l-ai schimbat? mai incearcă adaptări, dar daca face tot timpul nu prea mai ai ce-i face.
-
daca era negru, l-ai schimbat tarziu si degeaba. mizeria a ramas in cutie.
-
https://engineered.polestar.com/ro/model-selector?vin=YV1DZA5C6H2126034 si dupa seria de sasiu.
-
Nu are...:)
-
@cristianG : daca te duci la o spalatorie auto si dai cu furtunul intre roata si usa ai sa vezi ca apa nu intra. deci masina este etansa ca asa o testeaza producatorul. Eu nu ma refeream la drive-test ci la analiza in detaliu a masinii. Pentru ca stii ce? Nu ca intra praful ar fi o problema ci, pietricelele de pe drumurile patriei care pot ciobi vopseaua de pe "cantul" usii. Iar in combinatie cu sarea, moarte n-are. Cum spuneam, joi mi-a aparut si mie testoasa, fara alt mesaj suplimentar. Limp-modul il observi pe autostrada cand iti limiteaza viteza sau si in oras daca incerci kick-down sau alte chestii de forja, altfel nu. Aaa, mie mi-a taiat si AC-ul (erau totusi 27 de grd afara iar masina a stat in soare juma de zi, nu aveam cum sa nu-mi dau seama ca nu baga rece). Despre fasaituri, totusi, masina nu are un Cx de invidiat. @mariusdaniel, de fapt nu e praf ci nisip fin...firele de nisip se vad pe ambele chedere (ptr ca imbinarea e cheder-cheder). usa nu intra in interior (in pasajul rotii) ca laXC40. ci este chiar pasaj al rotii.
-
Incearca pe volvocars.ro la sectiunea polestar. Introduci VIN-ul și îți spune dacă poti sau nu. Rămân la părerea că poți.
-
Ehhh…vineri postam despre țestoasă. Teoretic. azi după-amiază mi-a aparut plus martorul de motor, la pornire. Ca tot era Primus in drum m-am dus țintă. Până acolo un coșmar că mașina stătuse parcată în soare și nu dădea nici moartă aer rece. O grămadă de erori electrice si de comunicare. Si unele de evacuare (EGR) + o pompă…la o investigare mai adâncă și calculatorul motorului care nu era pe stoc si vine luni. se inlocuiesc pe garantie.
-
pai pe un alt topic spuneai ca ai D4, 190 CP. caz in care se poate. Daca ai D3, nu.
-
Pai la chestia cu praful, trebuia sa te gandesti inainte de a cumpara masina. Daca studiai masina vedeai ca portierele spate sunt atipice ( mai vezi la Porsche Macan si cred ca si la Touareg) si nu se inchid in pasajul rotii. Si atunci toate zoaile din timpul ploilor/ninsorilor, roata ti le arunca si in usile spate. Apa nu intra, ca am verificat. Dar nisipul uscat dupa ploaie isi mai face loc printre chedere din suflul rotii. Acu ca suedezii nu au luat in calcul ca in Ro dupa ploaie strangi nisip pe masina de poti tencui o baie e alta treaba. Cu hopul la franare esti sigur ca e din cutie? sau din faptul ca masina taie gazul (stop) iar tu misti piciorul pe pedala si reporneste (start). Cand ti-a dat eroare cu testoasa, acela era mesajul? sau ai dedus ca e acela dupa ce ai citit manualul. Testoasa = Limp mode, adica ai problema in power-train si nu te lasa sa accelerezi. Testoasa este si la nehibride...i.e. ti se fisureaza furtunul de la intercooler. Fasaituri la viteze mari o face...nu am sesizat sa fie mai mari decat la altele. si i-am dat cat duce ea maxim. Masina o am de 3 ani si am peste 100k km.
-
nu ai asa ceva pe XC.
-
nu-mi e clar cum arata calculatorul masinii, deplasarea puntii.
-
Incearca o resoftare/acomodare si schimbare de ulei (daca nu are multi km). E o problema cunoscuta.
-
schimba ce a zis Bogdan si nu mai trebuie sa cumperi nimic SH.
-
poi cred ca trebuie recalibrate din soft dupa inlocuire.
-
diferenta dintre ele e data doar de turbine...la D5 una este VNT.
-
ptr. 1 verifica furtunele de la intercooler sa nu aiba vreun por/fisura...