-
Content count
8 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by ionutz_is
-
Buna ziua. Dupa ce am cotrobait in lung si in lat pe internet, forumuri si specificatii nu am gasit nici un raspuns care sa ma lumineze in aceasta privinta.....Am faruri cu becH4masina fiind din 97cu becuri de la philips insa nu pot sa spun ca sant foarte multumit avand invedere ca circul foarte mult (in jur de 15mii km pe an)Acum problema am identificat-o ca fiind oglinda farului.....nu vreau sa ma complic cu stiu eu ce fel de reparatii asa ca vreau sa le schimb.Acum apare problema mea....CE COMBINATIE FAR /BEC sa folosesc????Pe toate forumurile despre acest subiect am gasit mai multe aberatii de cat sa ma ajute iar nici o parere nu a reusit sa ma convinga.Am gasit tot felul oferte de la KLOKKERHOLM ma gandeam sa scap de becH4 si sa la pun pe cel cu H7 plus xenon insa nu au lupa.Acum am inteles ca sant masini din fabrica cu xenon fara lupa deci de ce nu ar fi legale?Multi spun ca daca farul este bine reglat nu ai nici o problema ceea ce inclin sa cred,atii spun ca neaparat xenox-ul cere lupa deci am luat in considerare si varianta asta si am ajuns la DECTANE+xenon.Toate bune si frumoase pana dau iar iar de opinii de te dai singur cu capu de pereti....ba ca se aburesc ba ca sant mai slabe decat farurile masinii cu halogen...siiiiii iar am intrat in ceata. Deci pe scurt poate este cineva in tema si sa ma ajute sa iau o decizie corecta....am sa sintetizez in cateva cuvinte ce caut exat.... cresterea vizibilitatii pe timp de noapteun plus dpdv al aspetului totul sa fie legal...........................................ce ati alege KLOKKERHOLM becH7 halogen sau xenon(fara lupa).................. DECTANE cu lupa si xenon........ ori KLOKKERHOLM H4 halogen
-
Da dectane e cu lupa pt xenon si cu leduri.......insa am tot auzit ca muti nu sant multumiti de ele ca se cam aburesc....deci cred ca am sa merg pe KLOKKERHOLM inca ma mai gandesc....
-
Partea de montare: punte fataTip disc frâna: ventilat interiorDiametru [mm]: 256,0Grosime disc frana: 24,0 mmGrosime minima 21,5mm Numar gauri:4 Diametru asezare gauri - [mm]:114,3 Inaltime [mm]:45,5 Diametru de centrare [mm]:69 Diametru interior [mm]:145 Partea de montare: puntea spateTip disc frâna: plinDiametru [mm]: 260Grosime disc frana: 10 mm Diametru asezare gauri - [mm]:114,3 Inaltime [mm]:41 Diametru de centrare [mm]:90 Diametru interior [mm]:154 Eu personal am mers pe brembo dar in functie de ce performante doresti poti alege ATE....,ZIMMERMANN.....FERODO...cu placutele aferente discului.....acum na tu alegi raprtul pretentii/bani....calitatea nu cred ca intra in discutie....
-
E normal sa ajungi la 5600-5800rpm cu un diesel (mai vechi)?
ionutz_is replied to contdezactivat's topic in 440/460/480
Mai in gluma mai in siileerios cat porti la pantof......motorul DIESEL este un motor caruia nu ii priesc turatiile inalte.....pe langa faptul ca il turezi in gol...mult peste plaja lui de lucru....e posibil sa iti sara pistoanele prin capota....uzura prematura...suprasolicitare.....el este construit pentru cuplu si putere la turatii joase....nu poti merge cu un diesel cum mergi cu un bezinar.....doar daca vrei sa iti scimbi masina.....motorul diesel a fost introdus pe masini mici datorita randamentului mai mare decat al celui pe benzina.....adica cu alte cuvinte durta de viata mai mare consum mai mic....dar tot odata si costuri de intretinere mai mari datorita complexitatii in fabricatie.....daca vrei sa faci raliu...trebuie neaparat sa iti iei benzina.....care este un motor de turatie.... -
La mine sant trecute...185/65 R14 86H 195/55 R15 84V 205/50 R16 86V deci cred ca nu e nici o greseala....
-
Aaaaa si nu in ultimul rand alegerea unor cauciucuri mai late decat cele recomandate de constructor...omoara prematur articulatiile....bucse pivoti etc.....
-
Va salut domnilor! Am citit ce a scris fiecare si o buna parte dintre dumneavoastra fac foarte multe confuzii....intradevar 195 reprezinta latimea cauciucului in mm........45,55,65este inaltimea cauciucului iar ultimele cifre14,15.16,17etc.dimensiunea jantei in toli.ex eu am volvo s40 an 97 si am dimensiunea.....195/55/15 daca vreau sa inalt masina fara probleme trebuie sa imi pun ex 195/65/14....trebuie tinut cont de circuferinta rotii.....de ex eu daca am jante de 15 nu pot sa imi pun cauciuc cu inaltimea de 65..de ce?...1.ma prinde politia cu alte dimensiuni....2 la un astfel de schimb ..vitezometrul va arata cu aprox 5-10 km mai putin decat viteza reala...adevarat aceste lucruri pt unii nu sant un impediment..asa ca totul este la libera alegere....acum revenind la problema reala eu am TOYO PROXES T1R...cu profil de ploaie......este un cauciuc cu performante bune...si se preteaza la orice stil de condus....pe ploaie nu ai probleme iar ca durata de viata nici nu mai spun ...avand in vedere ca eu fac naveta romania -belgia.....PIRELLI P6.....depinde de buget..dar ca sa te lamuresti singur ...http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen.....iti alegi singur....in functie de teste si performante si nu in ultimul rand de buzunar.....
-
nu as recomnda stergera oglinzii...cel putin as spune sa o stergi c mare grija deorece e snsibila...am incercat si eu sa o sterg si m-am trezit cu o mare surpriza i se duce suprafata reflactanta caci e ca si suflata....