-
Content count
158 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
26 GoodAbout marshall
-
Rank
Junior
- Birthday 08/17/1982
Profile Information
- Locatie suceava
- Auto volvo xc70 2,4 d5
- Fabricatie 2006
- Auto 2 bicicleta
Recent Profile Visitors
2,902 profile views
-
L-am inlocuit pe cel vacumatic, dar am constatat ca simtomul nu a disparut in totalitate, abia dupa ce am facut schimbul de ulei cu spalare s-a linistit.
-
Daca nu ai rezolvat inca,eu pariez pe acea piesa cu o bucsa prevazuta intre cutie si motor. O poti vedea foarte usor cu masina urcata pe elevator, este in partea de jos al motorului si are rolul de a amortiza socurile de la cutie, la mine era fier pe fier si facea groaznic la trecerile din N in D si R
-
Suportul motor fata a fost vinovatul pt povestea de mai sus . Caz elucidat.
-
Va salut! Simtomul a debutat acum 3 luni cand urcam o panta cu inclinatie destul de mare in treapta 3 cred (cutie automata) cand cutia a hotarat sa ramana acolo in turatie foarte jos: 1600-1800 rpm am avut senzatia ca motorul salta sub capota si urmeaza sa plece de acolo, a retrogradat si a disparut vibratia dupa care am continuat drumul destul sportiv si nu s-a mai repetat istoria. Acum 2 saptamani am fost nevoit sa tractez o remorca (500kg) si 4 pasageri voinici si la plecari , plus turatii joase iar a pornit dansul de sub capota. Sa incununez speta: la turatii 1700-1900 am aceste vibratii, sa fie sau nu suportii motor ? Multumesc pentru timp!
-
marshall liked a post in a topic: Verificare erori stocate
-
PiatraNt88Dsv liked a post in a topic: Getriebe geringe leistung
-
Magua liked a post in a topic: Getriebe geringe leistung
-
Adam Nagy liked a post in a topic: Schimbare ulei cutie transmisie automata S60 2002
-
ovidiu xc 70 liked a post in a topic: Getriebe geringe leistung
-
Nu stiu ce ai ai mai rezolvat tu Florine dar eu am schimbat blocul de valve si este ok.cred ca intr-acolo te indrepti si tu daca nu cumva esti deja.
-
Da , acum functioneaza ireprosabil.Costul total :bloc valve nou, 2 litri ulei pt completare, +manopera 3350 lei.
-
Schimbare ulei cutie transmisie automata S60 2002
marshall replied to Adam Nagy's topic in VOLVO S60/S60R (2001-2009)
Eu am facut schimbul la Suceava unde am schimbat si blocul de valve si intradevar filtrul poate fi schimbat doar in conditii speciale cand esti nevoit sa intervii la partea din cutie care contine discurile si nu este cazul.Eu am cutia TF80SC 6+1 trepte si am seizat faptul ca schimbul ,respectiv completarea in cazul meu s-a facut prin partea de jos a cutiei ce este dispusa cu un buson , s-a introdus ulei cu ajutorul unei pompe actionate manual ,motorul pornit ,s-a introdus in retur si s-a completat ulei pana s-s dat nivelul. Am observat ca foloseau ulei texaco cu normativa care a mentionat-o Midnight. Pretul unui litru de ulei a fost 40 lei. -
ovidiu xc 70 liked a post in a topic: Getriebe geringe leistung
-
Guest liked a post in a topic: Getriebe geringe leistung
-
paunionutz liked a post in a topic: Getriebe geringe leistung
-
Sunt fascinat de discutie si abia astept sa vad care o sa fie deznodamantul "bubei" .Am patit la fel cu xc-ul a doua zi cand am intrat in tara cu ea ,dar la mine suna alarma daca pot sa-i spun asa ,adica suna claxonul ca la balamuc si se aprind avariile. La un schimb de ulei in cutie , nu spun unde ca mi-e jena a reusit mecanicul sa deschida trapa din curiozitate dar nu a mai reusit sa o inchida, consternat de esec a hotarat sa scoata mufa ce duce la motoras si a a plicat tensiune din exterior de la un redresor cu 12 v tatonand + - pana a aliniat-o .Am pornit la drum fara nici o banuiala la ce urma sa se intample... dar va spun alta data. ) Glumesc, l-a prima actionare a stergatorului s-a parlit CEM-ul si in 3 secunde a ramas fara de viata , am rezolvat problema cu CEM-ul si de atunci nici nu m-am uitat la butonul trapei , si uitati de unde fascinatia cu care ma rog fierbinte sa iti rezolvi problema ca doar asa o sa aflu noutati.
-
Doamnelor si domnilor , va salut respectuos! Cred ca am rezolvat nelinistea din suflet . S-a schimbat una bucata bloc de valve nou produs in Italia si pana acum sunt incantat ,pana una alta astept sa se adapteze cutia ,dureaza aproximativ 500 km spunea inginerul. Mi s-a parut fascinant faptul ca nu mi-au cerut piesa extirpata la schimb. Daca ma declar multumit pe deplin ,intr-o luna o sa va recomand locatia cu incredere
-
Uzura din bloc face pierderea de putere sa apara de fiecare data cand uleiul ajunge la temperatura maxima , cat o fi ea .Asadar, deviz de lucrare aprox 850 euro . O fac si pe asta sperand sa rezolv nelinistea din suflet
-
joi merg sa fac teste ,asa am convenit astazi cu inginerul , bineinteles ca astazi a functionat bine si nu am avut ce sa-i arat.Midnight spune exact ce mi-a spus domnul inginer.
-
ovidiu xc 70 liked a post in a topic: Getriebe geringe leistung
-
avx liked a post in a topic: Getriebe geringe leistung
-
Am schimbat senzorul respectiv si a disparut eroarea. pretul este aprox 150 lei.
-
Si binele a durat 4 zile pline cu turatii inalte sa se curete balaurii din motor si cu siguranta la temperaturi de110 grade ale uleiului din cutie.vineri am sesizat o pierdere de putere intre treapta 2 spre 3 si 3 spre 4 , cu alte cuvinte se tura fara rost inainte sa treaca in treapta superioara fapt ce s-a evidentiat mai tarziu in treapta 6 la drum intins cand a fost nevoita cutia sa ajunga acolo, cunoscand comportamentul sanatos din urma cu cateva zile am simtit ca nu se potriveste turatia motorului in treapta 6 cu viteza de deplasare, am insistat cu acceleratia ,s-a simtit pierderea de putere si a rezultat eroarea.Am oprit si repornit motorul ,am bagat in drive si am simtit o smuncitura care ulterior nu s-a mai manifestat si am continuat drumul fara a mai exagera cu acceleratia si am ajuns cu bine. Am observat un sunet ca de motoras electric a carui rulment sta sa cada in apropierea rotii stanga fata, sunet care se aude in timpul functionarii motorului la relanti care nu s-a auzit atata timp cat cutia a functionat ireprosabil. O data ajuns la destinatie am diagnosticat cutia si a reesit asa: nr erori 1 si anume: 0051 Convertizor cuplu motor ,Ventil de cuplare ,Componenta ramane deschisa. Am comunicat rezultatul "meseriasului" care a tanguit putin a rumegat-o si a concluzionat: se poate sa fie o informare generica si din experienta lui problemele s-au rezolvat in celelate cazuri prin schimbarea blocului de valve. Ma intreb eu in mintea mea ,in gandul lui daca eroarea ne conduce la ventilul de cuplare din convertizor care da sens simptomului si sunetului simtit in momentele cand pierde putere , nu se indeparteaza de rezolvarea problemei optand aproape sigur pt inlocuirea blocului de valve?
-
Ai mare dreptate Bogdan, in zona nu am reusit sa gasesc un om priceput in diagnoza Volvo,deci nu am un cod concret de eroare. Imi place sa cred ca am gasit buba , in sensul ca : am ajuns la mecanic cu scopul de a schimba senzorul de frana si tamponul motor din partea superioara, daca tot eram acolo zic sa curat si EGR-ul ca il suspectam a fi malit (simteam cresteri de turatie uneori dupa 2000 rpm) l-am desfacut si ,soc si groaza, nu inteleg de ce mai functiona motorul de la ce balauri erau acolo , obturat cred ca70% si curata mecanicul si tot desfacea si tot asa pana a ajuns la clapeta SWIRL care mai mult era sudata decat mobila si desigur nefunctionala. Am inlocuit-o cu una noua, s-a montat tot indarat si surpriza , rupe malul , cred ca ii lipseau lejer 60 cai frumosi si unde vroiam sa ajung ..... cutia functioneaza bine fara simtomul ce vi-l povesteam si asta la temperatura optima cred pt ca i-am dat span fara menajamente. Deci mare guru Bogdan, asa cum te-ai obisnuit ai intuit corect metastaza la unul din organe respectiv la SWIRL. Cu prima ocazie cand vin in capitala o sa incerc sa obtin o programare la Meca diagnoezei sa vedem ce limbrici mai are. Va tin la curent. Pana una alta , ma-nclin! O saptamana reusita tuturor!