-
Content count
609 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
749 BestAbout Bogdan S
-
Rank
Senior
- Birthday 11/15/1993
Profile Information
- Locatie Arad
- Auto Volvo 850-T5
- Fabricatie 1996
- Auto 2 Infinity FX30d S
- Fabricatie 2 2014
Recent Profile Visitors
12,641 profile views
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Buna ziua! Inlocuit yala de la hayon cu una ft tânăra. Cea de pe masina începuse sa aibe nevoie de pumni sa functioneze cu centralul. Achizitionat damperul anti vibrații de sub consola centrala, prezenta doar la automate. (Aveți nevoie și de buzunarul de sub cotiera de automata, ca altfel nu incape). Primit capacelele mici pentru lateralele de bord. Achizitionat autocolant Volvo, identic cu lemnul din bord. Nu cred ca fac ceva cu el, dar este interesant. Comandat capacul OE care acoperă borna (+). Este livrabil din nou. Mirositori noi Locherber. Sarbatori fericite tuturor și mulțumesc pentru mesaje! Va imbratisez! Bogdan
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
mario74 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Salutam! Ultimele noutăți. Infoliat farurile cu PPF. Montat stema TWR. Pus PPF și pe ea. Montat panoul de park heater. Dureros sa gauresti trim-ul de lemn, dar băieții de la Volvo au fost drăguți in anii 90 și au lăsat semne unde sa gauresti, deci nu a fost nevoie de măsurători. Butoanele sunt doar de test fit. In locul lor vor fi doua butoane eco/sport de cutie automata, care vor controla injecția de metanol și stropitoarele de intercooler. Eco=Off, Sport=On. Comandat alt panou principal de iluminat interior. Am vrut tot ca cel vechi, cu butoane iluminate negre, de C70. Rar și scump… La cel vechi s-a rupt unul din piciorusele butonului central și nu mai aveam lumina când deschideam usa decât dacă tineam de el. Cumparat nuca originala neagră, NOS. Cu cea bej arată bine, dar parca nu e de acolo.
-
vlpvlp06 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Buna ziua! Perioada de meșterit. Cablaj pentru boxe aftermarket de 10 cm in bord. Cablaj încălzire bancheta spate, după schema OE. Pana acum electrica era facuta după o schema personală, cu relee individuale sub consola. Acum, soluția este identica cu cea de fabrica. Comandat releu 214, original alb. Cablaj custom pentru adaptare plug&play a amplificatorului de C70 sub scaunul pasagerului. Alimentarea direct de pe baterie, cu capsula cu siguranța de 40A. Cablaj amplificator C70, cu interceptare mufe boxe 850. Cumparat adaptor RCA-DIN pentru a putea folosi amplificatorul și cu headunit-uri aftermarket. Multe mulțumiri lui Cristi Scutaru pentru toată munca depusă și nivelul de atenție la detalii! A comandat și folosit cabluri in culorile originale din diagramele Volvo. Curatat și schimbat condensatorii in panoul de park heater. Urmează integrarea acestuia in consola centrala. Multumesc.
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Salutari tuturor! Am cam sărit calu’… Găsit pistoale noi pentru centurile fata. Gasit manete stergatoare și semnalizare NOS, pentru combi. Dupa o cearta, înjurături și negocieri care au ținut câteva luni, un neamț mi-a cedat cele 4 amortizoare pentru reglajul scaunelor fata. Noi, nefolosite, la pachet cu sigurantele de montaj. Vine din Suedia nuca schimbător in varianta bej (nu mai știu dacă am scris pana acuma de ea). Cablajul pentru montarea amplificatorului este in stadiul de “coacere”. Au ajuns mufele, pinii și cablurile in culori conform schemelor de fabrica. Am găsit ultima piesa lipsa din bord, capacelul capacului din dreapta. :)) (Sanatate la Sorin!) Am găsit yala cu Deadlock noua pentru șofer. Absolut nesperat. Ma aștept sa se închidă/deschidă usa la șofer fără uzuri, exact ca celelalte 3. Gasit stema grila fata. Intra la colectie. Luat încă o stema TWR, sa fie de rezerva. Al vostru sărit de pe fix, Bogdan
-
Salutari! Dupa schimbatul de piele al scaunelor fata de acum ceva timp, a ajuns rândul sezuturilor spate, toate trimise de Sorin din Suedia. Aspirat tot cu injecție, tratat pielea, tratat materialul cu soluție dedicată hidrofobă. Interiorul e gata, ca nou. Schimbat și plasticele din colțul spatarelor spate, cu varianta updatata pe care scrie “unlocked”. Completat cu nituri OE, care sunt teribil de greu de găsit. Comandat panou dedicat cu timer, pentru încălzirea de parcare. Nu voi folosi genul ala de încălzitor, ca am montat pe bloc cel care se bagă in priza, dar am nevoie de sloturile suplimentare de butoane, si noaptea arată bine. Panoul de comanda îl voi muta pe piesa mea, cu lemn. Trecut la presurile de iarna. Tinut bateria pe redresor, pentru mentenanța chimica. Multumesc!
-
Revenit. Efectuat revizia. Ulei Mobil 1 - 5W50, Metabond, filtru ulei OE. Achizitionat amplificator original NOS, de C70. Suntem in lucru cu cablajul, sa fie plug&play. Verificari pe sub ea. Cumparat tampoane noi pentru spate, dar nu am avut nervi sa le pun. Probabil spre vara. Schimbat filtrele de la spalatoarele de parbriz și luneta.
-
Buna ziua! Erata la postarea anterioară: Renunțat la protectiile de far, ca erau de non-facelift. Verificat, curatat și integrat cablajul de remorcare interior, in spatele masinii. Din cei patru papucei, firele galbene merg in corpurile superioare pentru semnalizare, celelalte doua, negru și albastru, le montati ca in poza, in stopul de jos, partea stanga. Firul suplimentar de masa se montează sub stopurile din dreapta, cu șurub. Facut putin curat prin portbagaj. Schimbat dopurile de cauciuc din portbagaj, verificat sa nu fie surprize pe sub ele si bagat aproximativ 1 litru de ulei in caroserie. Side by side releele de stopuri disponibile la 850. Negru (sau alb) fără stopul 3 de frâna, albastru cu stopul 3 de frâna. Ar mai fi o varianta pentru stop 3 frâna cu led. Comandat de asemenea releu original nou de accesorii, pentru cablaj. ~36€. Separa modulul stopurilor de remorca, astfel încât sa nu fie afectată funcția de identificare bec ars. Efectuat ITP-ul vineri. Comandat kit schimb ulei motor. Update la filtrul de habitaclu Frecious Plus: oprește o parte importantă din mirosurile neplăcute de esapament, dar minuni nu poate sa facă. :))
-
Sa trăiți! Găsit niște unicorni. -protecții faruri -încălzitor de bloc original 500w Cumparat cablaj original (interior) pentru cui de remorcare. Mereu eram curios cum se leagă elegant. Pentru stopuri și poziții, cablajul interceptează comanda de la releul de stopuri din portbagaj (negru standard sau albastru dacă ai și stopul 3 de frâna). Pentru semnalizare, lumini mers inapoi și ceata, sunt papuci care se cuplează direct pe plăcile becurilor, in locașurile lor speciale. Schimbat stergatoarele. Am mers tot pe Denso. Cumpărat kit-urile de reconstrucție pentru etrierii spate de XC90 ce urmează sa ii pun. Sters praful pe la motor. Tratat plasticaraiele exterioare și pregătit pentru sezonul rece.
-
Sa trăiți! Activitate mai lejera de data asta. Comandat și montat grilajul suplimentar al carenajul de sub radiatoare. Comandat filtru habitaclu Mann Frecious Plus. De ăla anti alergeni&co. Pentru P80 nu exista, așa ca am făcut din nou reversed engineering. La BMW E60 dimensiunile seamănă. Lățime și înălțime identice. Din lungime se taie 55 mm și e bun la noi. Fac prietenii misto ca se aduna piesele de BMW, după discuri și senzorul de Tilt, dar asta e. Cumparat blank-uri de bord originale cu furnir. Hoarder, ca nu am nevoie de ele, fiind toate sloturile ocupate cu butoane. Cumparat cleme originale de eleron, varianta de V70i. Montat folie adezivă pentru tapiserie in zona pedalelor, pentru a proteja de mizerie noua carpeta. Multumesc.
-
Buna ziua! Mai o vara, mai un radiator habitaclu dus. De data asta l-am preîntâmpinat la cea mai fina aroma de antigel in ventilație. Cu talpa grea, nici Behr nu tine. Asta e. Altul sus, dar nu va zic marca. :)) Vectorizat și dat la făcut stema “Good Design”, oferită de Japonezi 850-ului combi in 94. Se lipesc in dreapta torpedoului. (Poza de pe net). Inceput demersurile pentru upgrade frâne spate. E puțin mai delicat, deoarece trebuie ținut cont și de frâna de mâna. Varianta aleasa sunt discurile de 308x20 ventilate, de XC90 V8. Cod ATE: 24012001221. Fața in continuare se comporta foarte bine, dar încep sa simt ca am nevoie și pe spate de puțin mai mult. Curatat / uns K&N-ul + curățare preventivă MAF. Prins pe Tradera un set de amortizoare hayon noi, OE. Detailing interior si retratat anti UV tot ce înseamnă plastic. Multumesc!
-
Gata puse preșurile. La interior mai trebuie doar conversia la scaune fata cu reglaj electric și memorii. Gasim și de alea la momentul potrivit. Pernutele sunt de pe eMAG. Se pun pe tetierele fata. Chestia e un daydate 228239, cu fata custom. Se potrivește perfect cu vaselina de sub unghii. Plecasem proaspăt de la atelier, unde imi pusesem frânele :)).
-
Salutari! Încărcat clima si efectuat testele de presiune. Igienizat vaporizatorul cu spray-uri Saratoga. Achizitionat pernuțe pentru cap, pe bej. Bagat ulei in stâlpii C, conform instrucțiunilor lui @capi_1977. Găsit dopuletele originale pentru șuruburile balamalelor. Se puneau doar la japoneze. Pastrat interiorul in “Țiple” și mașina acoperită in zilele cu arsita. Achizitionat preșurile “de vara”, cu prinderile din podea corecte. Update frâne: totul ok, nu a zburat nimic de la loc, nu a coborât pedala. :)) Multumesc
-
Ehe, un camarad vechi, apărut după o lunga pauza. O surpriza frumoasa. Multumesc pentru gand.
-
Buna ziua! Primit de la Sorin plasticele mici de pe brațele hayonului, care țin cablajul și furtunul de spălător luneta ascunse. Primit cadou un compresor de clima original. Când va fi nevoie, își va dona ambreiajul. Achizitionat din Suedia set NOS de centuri fata. Impecabile și fără decolorare de la soare. La cine va ajunge mașina asta, sa nu se sperie, nu sunt schimbate de accident, chiar dacă data de pe ele e mai “noua” decât fabricația masinii. Montat kit DVS frâne fata de 320mm, care se folosește de etrierii de V50 T5 AWD. Din instrucțiuni se specifica ca plăcuta iese mai sus decât discul de frâna cu aproximativ 4 mm. Nu am fost de acord sa merg așa, astfel a început un maraton de căutat imposibilul. Un disc de aproximativ 330x24-28, care sa necesite cât mai putina prelucrare. La schimburi viitoare sa nu alerg după strungari. Raspunsul a venit de la BMW. Pe X2-ul F39, începând cu 2018 se pune exact ce căutam eu. Cod ATE: 24.0124-0259.1 Am dat o gaura de 6 mm pentru pinul de fixare al discului original. Atât. Asta e singura modificare. E ușor, se pune discul vechi peste cel nou și marcați. Diferenta de distanța la prezoane între BMW 5x112 și Volvo 5x108 nu contează aici, pentru ca Volvo folosește prezoane M12 la roti, in loc de M14. Asta si marja de siguranța e suficient. Din conul de ghidaj al rulmentului, pentru discul vechi, se ia foarte fin cu flexul. Recomand mașina pornita și lasata la ralanti in treapta întâi. Direcția flexului sa fie inversa direcției de rotație a rulmentului. Furtunele de frâna rămân originale Volvo, dar e nevoie de cele pentru kitul “de poliție”, de 302. Plăcuțele sunt Project Mu NS400, dar găsiți variante mult mai ieftine. Nu aveam cine știe ce asteptari, insa diferența este mare și plăcuta. Mașina frânează foarte bine și exact. Efortul la pedala este mult mai mic. EBD-ul își face treaba și chiar si la franare de urgenta de la viteze mari, ABS-ul intra foarte rar/deloc. Aveți nevoie de anvelope bune, și recomand 225/45R17. Se pot omologa, exista precedent. La ET42 nu ating nicaieri cu limitatoarele stoc de T5. Testul de franare m-a surprins. Peste 4200N pe fiecare din rotile fata. Safe to say, mașina este in era modernă când vine vorba de frâne. Multumesc.
-
Buna ziua! Achizitionat plasticul de sus din portbagaj, impecabil, toate clemele intacte. Achizitionat setul de frâne fata de V50 AWD. Urmează recondiționarea. Gasit grila fata “eggcrate”. Trimisa la vopsit. Primit din Suedia capacelele mici din lateralele de bord. Rezolvat iluminarea de la picioare pentru bancheta spate. Becurile sunt dedicate și rar întâlnite. Multumesc!