-
Content count
613 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
763 BestAbout Bogdan S
-
Rank
Senior
- Birthday 11/15/1993
Profile Information
- Locatie Arad
- Auto Volvo 850-T5
- Fabricatie 1996
- Auto 2 BMW F90 M5C
- Fabricatie 2 2023
Recent Profile Visitors
16,016 profile views
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Salutam! Schimbat calculatorul de bord cu alta unitate NOS. La cel original butonul de reglat orele la ceas era prea in interior, făcând reglajul complicat. Schimbat led-urile de la plafoniere cu baionete Osram de 5W. Schimbat cablajul de încălzire la scaunul pasagerului fata cu unul nou. Papucii de la termostat erau înlocuiți mai demult cu o soluție aftermarket. Achizitionat un set de antifurturi originale SH. Multumesc, Bogdan
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Buna ziua! De curând demontat farurile și curățat oglinzile interioare. Verificat cablaj interior și uns reglajele. Cumpărat tweetere spate originale pentru bazele dedicate. Voi muta tweeterele B&O in acești suporti. Cumpărat telecomanda RC-825 pentru SC. Din păcate sunt produse doar pe culoarea gri (negru nu). Piesa NOS. Curatat portbagajul cu injecție. Etichete reflectorizante de usa deschisa primite cadou. Multumesc!
-
pedala liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
MMihai liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Sa trăiți! Cumpărat garnitura dintre capota și trager, clipsuri noi am avut. Cumparat doua semnale avertizare usa deschisa. Cumparat un kit CCI de la Simota. OG people de pe forum il vor recunoaște. Va fi testat ca flow vs K&N-ul actual din airbox-ul stock. Teribil de curios ce știe sa facă cu o turbina mare. Schimbat uleiul servo. De data asta am mers pe DEX VI full sintetic, aditivat suplimentar cu liqui moly pentru cutii automate. Multumesc.
-
florin_123 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Trăiți! Schimbat garnitura de la grila fata. Cumparat presuri textile noi. Cele de la Sorin pleacă la un amic. Scos și îmbrăcat in vaselină șuruburile mari de la bara spate. Scos și îmbrăcat in vaselină ceramica șuruburile de la scuturile termice de peste turbina si de la galeria de evacuare. Cumparat un set de stergatoare de far. Updatat pachetul “de urgenta” pe care îl port in portbagaj. Dus mașina la detailing exterior si interior. Silica de pisici in doua șosete vechi (spalate ), puse sub scaune. Ajuta iarna sa nu se aburească geamurile. Multumesc!
-
Buna ziua! Inlocuit yala de la hayon cu una ft tânăra. Cea de pe masina începuse sa aibe nevoie de pumni sa functioneze cu centralul. Achizitionat damperul anti vibrații de sub consola centrala, prezenta doar la automate. (Aveți nevoie și de buzunarul de sub cotiera de automata, ca altfel nu incape). Primit capacelele mici pentru lateralele de bord. Achizitionat autocolant Volvo, identic cu lemnul din bord. Nu cred ca fac ceva cu el, dar este interesant. Comandat capacul OE care acoperă borna (+). Este livrabil din nou. Mirositori noi Locherber. Sarbatori fericite tuturor și mulțumesc pentru mesaje! Va imbratisez! Bogdan
-
Salutam! Ultimele noutăți. Infoliat farurile cu PPF. Montat stema TWR. Pus PPF și pe ea. Montat panoul de park heater. Dureros sa gauresti trim-ul de lemn, dar băieții de la Volvo au fost drăguți in anii 90 și au lăsat semne unde sa gauresti, deci nu a fost nevoie de măsurători. Butoanele sunt doar de test fit. In locul lor vor fi doua butoane eco/sport de cutie automata, care vor controla injecția de metanol și stropitoarele de intercooler. Eco=Off, Sport=On. Comandat alt panou principal de iluminat interior. Am vrut tot ca cel vechi, cu butoane iluminate negre, de C70. Rar și scump… La cel vechi s-a rupt unul din piciorusele butonului central și nu mai aveam lumina când deschideam usa decât dacă tineam de el. Cumparat nuca originala neagră, NOS. Cu cea bej arată bine, dar parca nu e de acolo.
-
Buna ziua! Perioada de meșterit. Cablaj pentru boxe aftermarket de 10 cm in bord. Cablaj încălzire bancheta spate, după schema OE. Pana acum electrica era facuta după o schema personală, cu relee individuale sub consola. Acum, soluția este identica cu cea de fabrica. Comandat releu 214, original alb. Cablaj custom pentru adaptare plug&play a amplificatorului de C70 sub scaunul pasagerului. Alimentarea direct de pe baterie, cu capsula cu siguranța de 40A. Cablaj amplificator C70, cu interceptare mufe boxe 850. Cumparat adaptor RCA-DIN pentru a putea folosi amplificatorul și cu headunit-uri aftermarket. Multe mulțumiri lui Cristi Scutaru pentru toată munca depusă și nivelul de atenție la detalii! A comandat și folosit cabluri in culorile originale din diagramele Volvo. Curatat și schimbat condensatorii in panoul de park heater. Urmează integrarea acestuia in consola centrala. Multumesc.
-
Salutari tuturor! Am cam sărit calu’… Găsit pistoale noi pentru centurile fata. Gasit manete stergatoare și semnalizare NOS, pentru combi. Dupa o cearta, înjurături și negocieri care au ținut câteva luni, un neamț mi-a cedat cele 4 amortizoare pentru reglajul scaunelor fata. Noi, nefolosite, la pachet cu sigurantele de montaj. Vine din Suedia nuca schimbător in varianta bej (nu mai știu dacă am scris pana acuma de ea). Cablajul pentru montarea amplificatorului este in stadiul de “coacere”. Au ajuns mufele, pinii și cablurile in culori conform schemelor de fabrica. Am găsit ultima piesa lipsa din bord, capacelul capacului din dreapta. :)) (Sanatate la Sorin!) Am găsit yala cu Deadlock noua pentru șofer. Absolut nesperat. Ma aștept sa se închidă/deschidă usa la șofer fără uzuri, exact ca celelalte 3. Gasit stema grila fata. Intra la colectie. Luat încă o stema TWR, sa fie de rezerva. Al vostru sărit de pe fix, Bogdan
-
Salutari! Dupa schimbatul de piele al scaunelor fata de acum ceva timp, a ajuns rândul sezuturilor spate, toate trimise de Sorin din Suedia. Aspirat tot cu injecție, tratat pielea, tratat materialul cu soluție dedicată hidrofobă. Interiorul e gata, ca nou. Schimbat și plasticele din colțul spatarelor spate, cu varianta updatata pe care scrie “unlocked”. Completat cu nituri OE, care sunt teribil de greu de găsit. Comandat panou dedicat cu timer, pentru încălzirea de parcare. Nu voi folosi genul ala de încălzitor, ca am montat pe bloc cel care se bagă in priza, dar am nevoie de sloturile suplimentare de butoane, si noaptea arată bine. Panoul de comanda îl voi muta pe piesa mea, cu lemn. Trecut la presurile de iarna. Tinut bateria pe redresor, pentru mentenanța chimica. Multumesc!
-
Revenit. Efectuat revizia. Ulei Mobil 1 - 5W50, Metabond, filtru ulei OE. Achizitionat amplificator original NOS, de C70. Suntem in lucru cu cablajul, sa fie plug&play. Verificari pe sub ea. Cumparat tampoane noi pentru spate, dar nu am avut nervi sa le pun. Probabil spre vara. Schimbat filtrele de la spalatoarele de parbriz și luneta.
-
Buna ziua! Erata la postarea anterioară: Renunțat la protectiile de far, ca erau de non-facelift. Verificat, curatat și integrat cablajul de remorcare interior, in spatele masinii. Din cei patru papucei, firele galbene merg in corpurile superioare pentru semnalizare, celelalte doua, negru și albastru, le montati ca in poza, in stopul de jos, partea stanga. Firul suplimentar de masa se montează sub stopurile din dreapta, cu șurub. Facut putin curat prin portbagaj. Schimbat dopurile de cauciuc din portbagaj, verificat sa nu fie surprize pe sub ele si bagat aproximativ 1 litru de ulei in caroserie. Side by side releele de stopuri disponibile la 850. Negru (sau alb) fără stopul 3 de frâna, albastru cu stopul 3 de frâna. Ar mai fi o varianta pentru stop 3 frâna cu led. Comandat de asemenea releu original nou de accesorii, pentru cablaj. ~36€. Separa modulul stopurilor de remorca, astfel încât sa nu fie afectată funcția de identificare bec ars. Efectuat ITP-ul vineri. Comandat kit schimb ulei motor. Update la filtrul de habitaclu Frecious Plus: oprește o parte importantă din mirosurile neplăcute de esapament, dar minuni nu poate sa facă. :))
-
Sa trăiți! Găsit niște unicorni. -protecții faruri -încălzitor de bloc original 500w Cumparat cablaj original (interior) pentru cui de remorcare. Mereu eram curios cum se leagă elegant. Pentru stopuri și poziții, cablajul interceptează comanda de la releul de stopuri din portbagaj (negru standard sau albastru dacă ai și stopul 3 de frâna). Pentru semnalizare, lumini mers inapoi și ceata, sunt papuci care se cuplează direct pe plăcile becurilor, in locașurile lor speciale. Schimbat stergatoarele. Am mers tot pe Denso. Cumpărat kit-urile de reconstrucție pentru etrierii spate de XC90 ce urmează sa ii pun. Sters praful pe la motor. Tratat plasticaraiele exterioare și pregătit pentru sezonul rece.
-
Sa trăiți! Activitate mai lejera de data asta. Comandat și montat grilajul suplimentar al carenajul de sub radiatoare. Comandat filtru habitaclu Mann Frecious Plus. De ăla anti alergeni&co. Pentru P80 nu exista, așa ca am făcut din nou reversed engineering. La BMW E60 dimensiunile seamănă. Lățime și înălțime identice. Din lungime se taie 55 mm și e bun la noi. Fac prietenii misto ca se aduna piesele de BMW, după discuri și senzorul de Tilt, dar asta e. Cumparat blank-uri de bord originale cu furnir. Hoarder, ca nu am nevoie de ele, fiind toate sloturile ocupate cu butoane. Cumparat cleme originale de eleron, varianta de V70i. Montat folie adezivă pentru tapiserie in zona pedalelor, pentru a proteja de mizerie noua carpeta. Multumesc.
-
Buna ziua! Mai o vara, mai un radiator habitaclu dus. De data asta l-am preîntâmpinat la cea mai fina aroma de antigel in ventilație. Cu talpa grea, nici Behr nu tine. Asta e. Altul sus, dar nu va zic marca. :)) Vectorizat și dat la făcut stema “Good Design”, oferită de Japonezi 850-ului combi in 94. Se lipesc in dreapta torpedoului. (Poza de pe net). Inceput demersurile pentru upgrade frâne spate. E puțin mai delicat, deoarece trebuie ținut cont și de frâna de mâna. Varianta aleasa sunt discurile de 308x20 ventilate, de XC90 V8. Cod ATE: 24012001221. Fața in continuare se comporta foarte bine, dar încep sa simt ca am nevoie și pe spate de puțin mai mult. Curatat / uns K&N-ul + curățare preventivă MAF. Prins pe Tradera un set de amortizoare hayon noi, OE. Detailing interior si retratat anti UV tot ce înseamnă plastic. Multumesc!
-
Gata puse preșurile. La interior mai trebuie doar conversia la scaune fata cu reglaj electric și memorii. Gasim și de alea la momentul potrivit. Pernutele sunt de pe eMAG. Se pun pe tetierele fata. Chestia e un daydate 228239, cu fata custom. Se potrivește perfect cu vaselina de sub unghii. Plecasem proaspăt de la atelier, unde imi pusesem frânele :)).