darian007

Membru
  • Content count

    111
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

1 Follower

About darian007

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Locatie Bistrita
  • Auto volvo V50, 1.6D
  • Fabricatie 2006

Recent Profile Visitors

1,671 profile views
  1. Modul ABS

    Intrucat m-am apucat sa schimb tot ce se putea schimba pentru a remedia defectiunea, eram pe punctul de a inlocui modulul ABS. Pentru siguranta, am masutat si continuitatea cablurilor ce duc la senzori si, spre bucuria mea, am gasit si revolvat defectiunea (conductor electric intrerupt). Daca incepeam cu asta, economiseam timp si bani. Pentru cei ce ar avea nevoie atasez pozele cu pinii moduluilui ABS corespunzatori senzorilor rotilor fata. Sper sa se vada pinii incercuiti cu rosu de la extremitatea conectorului. PS Multumesc BogdanG.
  2. Mie sunetul mi se pare firesc. Il recunosc legat la ochi. :-)
  3. Modul ABS

    Uitasem sa mentionez... înainte de a-si da duhul complet, erorile mentionate au apărut și au dispărut se 2-3 ori în aceeași zi. Asta este motivul pentru care as suspecta un defect mecanic (fir sectionat) nu electric. Momentan mașina e in lucru într-un garaj. Mi s-a spus că pe cablajul senzorului din stanga sunt 12 v iar pe dreapta 0. Cum as putea sa le masor astfel încât să exclud o întrerupere a circuitului? 
  4. Modul ABS

    Salutare, Mi-a aparut de ceva vreme in bord martorul ABS si triunghiul rosu insotite de mesajul legat de limitarea puterii motorului. La o scanare aparea eroare in partea drapta fata. Am inceput prin a schimba senzorul, urmat de rulment pentru a constata ca eroarea persista. Prin exceptie mai sunt doua cauze de luat in calcul: citcuit electric intrerupt sau modul ABS defect. In ideea de a remedia defectiunea am o serie de intrebari: 1. modulul ABS poate fi inlocuit cu unul din dezmembrari sau este cumva codat? 2. nu este tensiune pe pinii senzorului drepta fata. Trabuie sa existe? Cat? 3. este posibil un defect al moduluilui ABS ce indica doar una din roti? 4. modului Abs se poate repara undeva? Multumesc!
  5. In cazul meu eroarea este urmata de "limp mode" si apare doar daca forjez motorul. Tinand cont de faptul ca am auzit si un fluierat in momentele acelea am crezut ca e spart un furtun la turbo iar limitarea apare ca urmare a acestui fapt. In concluzie, problemele la rulment pot provoca intrarea in "limp" sau e furtunul?
  6. Indicatoare bord

    Revin cu problema care ma chinuie... Desi pare ca totul functioneaza am constatat urmatoarele: in timpul mersului (in rulare) se aude un zgomot care initial am crezut ca vine de la pompa servo. Adica un huruit care apare chiar daca rularea e pe drum drept. Logica mea, in aceste conditii, exclude pompa servo, mai ales ca acelasi sunet se aude si in momentul in care deblochez/descui masina, in parcare. Zgomotul pare ca vine din tabloul de sigurante de sub capota.  Are cineve o idee legat de locul in care trebuie sa verific/fiu mai atent?  
  7. Consum curent

    Cel de 120 Ah montat de mine era de pe Focus. Ideea e ca sunt la fel de problematice si cele montate pe Volvo ca si cele de pe Focus.
  8. Indicatoare bord

    Neavand de ales, tot ce am putut sa fac, e sa scot borna si sa o las 2 zile asa. Astazi am montat-o la loc si simptomele au disparut. Nu imi dau seama daca trebuie sa ma bucur sau sa ma enervez. Erorile ce apar in log-ul de mai sus am incercat sa le sterg dar nu am reusit. Se pare ca varialta cu ctrl+alt-del a fost mai buna.
  9. S-a mai discutat treaba cu aditivul si am constatat ca nimeni nu il recomanda. Simptomele mentionate de tine le-am intalnit si eu, in special pe timp rece. Daca vrei putem face o proba cu a mea sa vezi ca vibratiile apar si la mine (pe modelul-"asa face toate"). Cat despre fum, nu cumva incepuse regenerarea?
  10. Intrerupere/bâlbâială la relanty

    Problema a fost generata de bujii sau debitmetru? A mea face la fel desi singura eroare e de bujii desi iarna a pornit bine.
  11. Consum curent

    Eu pe masina aveam de 150. Mi-a cazut in drum si la dezmembrari aveau doar de 120 Ah. NU am intervenit asupra soft-ului si totusi functioneaza.
  12. Sunet motor diesel Volvo S40

    Ceea ce spui tu suna a "limp mode". Presupun (nu dati cu pietre), ca benzina aia ti-a infundat DPF-ul. Benzina am pus si eu si a tacanit motorul mai bine de o luna dar eu am scapat de filtru cu mult inainte.
  13. Oprire in mers

    Subscriu la problema cu filtrul. Dupa inlocuire nu am mai avut probleme.
  14. Indicatoare bord

    Pana la urma cum s-a manifestat problema? Si mai ales cum s-a remediat? Bordul meu s-a stins in mers. Nu am reusit sa imi dau seama cand dar am constatat ca NIMIC din bord nu mai functioneaza: tutometru, vitezometru, indicator temperatura si combustibil... toate sunt "cazute". Exceptand martorul MIL si becul galben cu "i", tot ceea ce tine de ceasurile de bord e mort. In incercarea de a opri/porni motorul am constatat ca masina functioneasa "normal", exceptand partea ce tine de ceasuri/indicatoare.Fiind pe drum, am circulat cu aceasta problema, adica in orb, cca 100 km. Exista undeva siguranta doar pentru indicatoare?   PS. Atasez diagnosticarea facuta cu un Delphi, poate ajuta. Daca nu, in zona Brasovului este cineva care se pricepe? BN16SOF_2018_04_09_19_27.pdf
  15. Schimb ulei cutie manuala

    Exact din aceleași motive am executat operațiunea cu aproximativ doi ani in urmă. Nici în cazul meu nu au fost modificări in comportamentul CV.