-
Content count
139 -
Joined
-
Last visited
-
Coco17 liked a post in a topic: Cum arata ACUM masina ta?
-
flaviuscristea liked a post in a topic: Volvo C30 D2 - achizitie
-
flaviuscristea liked a post in a topic: ce fel de ulei sa folosesc?
-
flaviuscristea liked a post in a topic: ce fel de ulei sa folosesc?
-
flaviuscristea liked a post in a topic: ce fel de ulei sa folosesc?
-
flaviuscristea liked a post in a topic: ce fel de ulei sa folosesc?
-
flaviuscristea liked a post in a topic: Distributie. Stie cineva dece se blocheaza...
-
flaviuscristea liked a post in a topic: Stabilitate XC60
-
Nu se mai poate da edit la post? Am dat de testul facut de baietii astia http://blog.caranddriver.com/performance-brake-pads-compared-hawk-hps-hawk-hp-plus-ebc-yellowstuff/
-
Ma bag si eu in seama, neavizat Va trebui sa imi schimb si eu discurile si placutele fata in curand, dar concluziile trase pe aici vad ca sunt contradictorii? Adica concluziile trase din condus/franat in oras mi se par cam premature. Daca tot testati, nu ar trebui testat dupa franari succesive de la aceeasi distanta si masurat apoi? (100kmh-0kmh) Apoi mai e gradul de reziduu pe care il lasa pe discuri (cele ceramice lasa mai putin?), durata de viata etc. nu? Si cred ca dupa cateva franari succesive dure, cele ceramice se comporta mai bine ca nu se incalzesc asa tare si nu transfera caldura in etriere si apoi in lichidul de frana ? Nu stiu, gresesc?
-
Am inteles...Mersi
-
Nu am eroare...dar in loc sa puna airbag ar fi putut sa puna o simpla rezistenta sau ceva de genu si sa stearga crash data din computerul de airbag. Cred..
-
Se poate verfica cumva daca un airbag a fost sarit? Acum devin paranoia, dar observ ca la scaunul sofer sus se desprinde cusatura......
-
Asta cu calculatorul de airbag ma sperie... Mersi de info
-
Salut, Am scos azi suportul de pahare sa il curat si am observat ca sub el este un mic capac care se poate scoate. Si se vede umblat acolo, pt ca are o clema rupta si lipseste(abia azi observ) si un mic capacel din spate de la frana de mana. Cam ce motive ar fi sa se desfaca toata partea de sub cotiera? Ce se afla dedesubt? printre plastice se vede ceva cu galben pe care scrie "danger"/warning" Se mai observa si ca nu sunt foarte stranse bine toate lucrurile pe acolo. Multumesc, Flavius
-
Ce ai facut cu uleiul pana la urma?
-
Avertizare in bord Transmisie Performanta Redusa
flaviuscristea replied to tirpitz_bn's topic in Intrebari generale
Mergi la diagnoza....urgent. Cati km are masina? In manual, cel putin la mine nu scrie nimic util scrie doar ca "gearbox cannot handle full power/capacity" ceva de genul. -
Am postat eu pe aici pe undeva, un pdf despre cutia pusa pe 2.0d. GETRAG DCT 450 (Ford MPS6) unde ai de modul de functionare pana la blocul de valve. De exemplu cand stai in coloana, apesi pe acceleratie sa pleci de pe loc si daca iei piciorul brusc masina decupleaza si ramane pe N. Cea mai mare uzura la automate din ce am inteles este cand discurile nu cupleaza total, mersul ala de 5 kmh...sunt multe chestii interesante scrie acolo. EDIT: am gasit linkul
-
Achizitie Volvo S40, model 2009
flaviuscristea replied to nicu_balan's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut! Da un search pe forum si o sa gasesti zeci, sute de raspunsuri si despre motorul 1,6d si de probleme comune si revizii si tot ce vrei. E si un topic despre 1.6d vs 2.0d si ce probleme au fost etc. Spor la cautat! -
Ce se intampla din treapta 1-2 este, daca e la turatie foarte mica, sa cupleze mai brusc. Cam atat din ce am observat eu. Ce mai pot sa zic e... sa nu accelerezi mai agresiv cat e uleiul din cutie rece. S daca esti in coloana, trafic.. Daca o accelerezi un pic si iei piciorul brusc de pe acceleratie ea decupleaza si esti pe liber practic, cum ai face cu o manuala cand accelerezi apoi apesi ambreiajul. Ca si alte cutii e adaptiva. De exemplu am mers pe un drum forestier cu namol, si un pic inclinat si schimba peste 2000, pe la 2400 rpm. Si dupa aceea chiar daca am ajuns pe drum drept tot asa schimba la turatie mai pana, pana s-a "obisnuit" iar. Cam atat, sper sa nu ai probleme!
-
Schimba-l cat mai repede!
-
si cand a fost shimbat uleiul ultima oara?
-
Oooooo! Inca un Powershift brother! Am pus si eu intrebarea asta si aici si am citit si pe diferite forumuri. Pentru opriri scurte, semafoare o lasi in D, dar opriri mai lungi, blocaj in trafic, tren etc o lasi in N. Cam asta ar fi pe scurt. Cati km are masina? si din ce an? EDIT: intrebam datorita uleiului si acum vad ca ai pus intrebarea asta in alt topic. Castrolul mentionat in manual nu se mai gaseste, am cautat o tona am enervat multa lume. Am luat ulei, Volvo original de la Midnight Caller si l-am schimbat la Primus. Daca-l schimbi la Primus, cere-l pe valentin enache, eu am fost la altul si mi-a cam pus nivel insuficient(aveam niste problemute) si apoi mi l-a completat Bogdan G. Atentie mare cu uleiul, Volvo zice 4 ani sau 80.000 km, dar NU este ok. Mie imi patinau discurile la 69.000 km, la cati km am luat-o, si e model 2009. Trebuie 3 ani sau 60.000 km cum zicea Bogdan. https://www.youtube.com/watch?v=lCyKCL0weXg -> asa iti dai seama daca iti patineaza sau nu. Uleiul isi pierde din propietati in timp, si nu mai e destula presiune ca sa tine discurile cum trebuie si incep sa patineze. Pune cruise control si vezi ce se intampla cu turometru.