-
Content count
176 -
Joined
-
Last visited
-
Incalzire electrica aeroterma interior
jhon81 replied to contdezactivat's topic in 240/260, 740/760 si 940/960
Cind este motorul rece,nu trebui sa depasesti 1500 ture si daca mai ai si -15 20 grade afara si esti in mers,eu cred ca,curentul ala rece care il ia motorul in bot,il face sa se incazeasca mai greu decit ar sta pe loc...... Scuze de off topic.Fiecare cu parerea lui. Probabil nu simteam timpul cum trece,fiind la ceai. Merita o proba!! -
Incalzire electrica aeroterma interior
jhon81 replied to contdezactivat's topic in 240/260, 740/760 si 940/960
Motorul isi face cea mai mare uzura la pornire,pe urma nu conteaza pe loc sau in mers,motorul tot se invirte. Si am mai observat totusi ceva,parca se incazeste mai repede pe loc,la relanti. Trebui sa ai doar instalatia de ungere buna,in rest toate bune. -
contdezactivat liked a post in a topic: Incalzire electrica aeroterma interior
-
Incalzire electrica aeroterma interior
jhon81 replied to contdezactivat's topic in 240/260, 740/760 si 940/960
Adi,nu ai ce sai faci cu incalzitul,asa este din fabrica cred. Eu am studiat mult timp problema asta. Eu inainte sa plec dimineata,o porneam si pina imi beam ceaiul.....gaseam caldut in ea. Singura varianta este sa gasesti un sistem din ala cu bujii si ti-l montez eu. Ti-l pot face temporizat,automat,sa nu porneasca decit cind este sub 7 grade in masina si sa se opreasca la 50-60 grade temperatura motorului. Ala dupa cite am vazut eu la MB,iti grabeste incalzirea cam cu 5 min decit este fara el. -
Senzori aia de vrei sa ii scoti,trebui sa se desfaca destul de bine,acum depinde cum a tras si cine!!
-
Guest liked a post in a topic: Volvo 964 Kalmar
-
Sa verifici sonda Lambda,este schimbata de ceva vreme,plus ca nu a fost una originala,luata de pe ebay...........
-
Si nu ne arati si noua masinuta ta,sa vedem la ce tii asa mult. Eu stiu ca este o masinuta faina,dar poate vor si altii sa o vada!!
-
jhon81 started following volvo 960 2.0 16v turbo-GPL
-
Am aceiasi masina ca si a ta si acelasi tip de motor si am GPL pe ea,luata de pe un 940,care se spune ca a fost montata de fabrica. De montat se poate monta si la tine,dar trebui sa gasesti un service bun.Eu inainte sa imi montez instalatia,am mai intrebat la service de instalatii GPL si pe unde am fost,toti mi-au zis ca se poate monta,doar ca trebui un reductor sau cam asa ceva,pt a mari debitul de GPl,fiind un motor turbo si kw multi. Dar cit iti consuma de te-a speriat,mie imi ia doar 10%,una cu alta
-
jhon81 started following Experienta schimbare marca ulei si achizitia lui!
-
Pt toti cei care mai au problema asta cu vadis,pe care am avut-o eu,pe windows7: Dezinstalati IE9 si totul va functiona normal Este ceva foarte ciudat,dar numai asa functioneaza.
-
Salut fratilor. Am si eu o problema cu Vadis,imi da urmatoarea eroare: Cant find id with value: P-070916500150A. Please contact your administrator if you need any help Am instalat si VIDA si cu asta am problema,nu stiu sa instalez patch pt ca sa functioneze. Daca ma poate ajuta si pe mine cu ceva informatii,sa pun patch la VIDA sau sa fac sa dispara eroarea la VADIS VA multumesc
-
ce model de baterie imi recomandati
jhon81 replied to alexandrubog's topic in 240/260, 740/760 si 940/960
Bateriile Caranda sunt cele mai reusite,facute la noi in RO. Cind schimbati bateria la masina,uitativa pe alternator de citi Amperi este si nu puneti baterii care depaseste Amperii alternatorului,nu se va incarca suficient la drumuri scurte. -
al meu este E1 si mi-a trebuit factura si montare in service obligatoriu
-
Da,se poate monta motor de min 1986cm,motorul este B204FT.La RAR iti va trebui o factura de la un service,precum ca ei ti-a montat motorul,in rest nu va fi nici o problema. Poti monta urmatoarele motoare pe modelul tau de caroserie 1986cmc de 76kw=103cp 1986cmc de 86kw=117cp 1986cmc de 89kw=121cp 1986cmc de 110kw=150cp 1986cmc de 118kw=160cp 1986cmc de 120kw=163cp
-
Trebui sa-mi fac si eu timp sa citesc totul de la inceput pina la sfirsit,am citi asa ....,in mare parte am inteles ideea si nu pare rea deloc. Sarbatori Fericite!
-
Nici eu nu am auzit ca sa montat de fabrica pe volvo,dar de la cine am luat instalatia asa mi-a spus.Nici nu mai stiu cum ii spune,oricum pe reductor scrie Lovato,pe ECU scrie Tartarinii si pe butelie nu se mai cunoaste mai nimic.Reglajul nu l-am facut deloc,a fost pusa pe motor de 2,3L turbo si al meu avind 2.0L,merge.Are o mufa in ECU de la gpl,se leaga la laptop si acolo se fac reglajele daca este nevoie.
-
Pompele care sunt bagate in rezervor baga cam aceiasi presiune de benzina/motorina la orice masina care are asa ceva in rezervor{ aproximativ 6 bar}difera doar modelul si racordurile la ele.Necesitatea motorului de o anumita presiune de benzina/motorina,este limitata de supape de presiune.Se poate adapta orice fel de pompa in rezervor,numai loc sa fie.Eu am pus cindva o pompa de benzina la un BMW pe motorina si circula si in ziua de azi si sunt peste 5 ani de atunci.O sa te tina mult si bine pompa de logan.Felicitari si Sarbatori Fericite! @robi1boss:Mergi la service sa iti verifice instaltia de GPL.In momentul cind masina functioneaza pe GPL,pompa de benzina trebui sa fie dezactivata,sa nu se invirta in gol asa aiurea.Multi instalatori GPL omite acest lucru si nu este bine deloc.Avind GPL pe masina,circulam cu benzina mai putina in rezervor si pompa isi face racirea prin benzina,vorba lui Midnight Caller.Sigur nu ti-a montat instaltia sa opreasca pompa de benzina dupa ce ai trecut pe GPL.Daca era montata cum trebui,pompa nu se ardea,tu ai avut benzina putina in rezervor,ai mers pe GPL si pompa nu a mai avut cu ce sa isi faca racirea.