alexaflorian

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by alexaflorian

  1. Martor ABS aprins

    Buna ziua tuturor, Am un V40, 1,6-benzina, 105 CP (77kW), fabricatie 1999. Initial, in bord se aprindeau simultan, martorul ABS si un martor cu semnul exclamarii intre 2 paranteze, dupa care se stingeau (tot simultan). Intervalele variau, de la cateva minute la zeci de minute, pana cand a devenit regula, se aprind acum, la fiecare pornire a motorului si raman asa. Mai mult, de la o vreme, cand si cand, se aprinde si martorul de sonda lambda. Dar acesta se stinge daca opresc motorul si scot cheia din contact. Dupa care poate sa nu se mai aprinda zile intregi. Sunt in situatia asta de aproape 2 luni de zile. Am fost cu masina la 2 ateliere service sa faca analiza pe calculator. La amandoua mi-au spus cam acelasi lucru si anume, ca motorul nu are nimic (merge foarte bine) dar ca atunci cand acceseaza centrala ABS, nu pot intra pe ea sa-i faca o diagnoza. Ce rugaminte am: daca ma poate ajuta cineva cu valorile ce se masoara pe priza centralei ABS si pinii respectivi, intre care se fac masuratorile. Va multumesc anticipat. 
  2. Ceva defect?

    Buna ziua Am un V40 de 1,6, benzina, fabricat 1999, AC automat (aleg temperatura). De aproximativ o luna de zile, in mod aleator, dupa ce pornesc motorul, fara sa activez nimic, timp de aproximativ 15-20 sec., led-ul (becul?) rosu de la butonul de recirculare a aerului in habitaclu, impreuna cu cel de la aerul conditionat (rosu), incep sa clipeasca simultan (cu o frecventa de aprox. 1/sec.), dupa care se opresc. Comenzile functioneaza normal: cand apas recircularea in habitaclu led-ul rosu se aprinde, daca actionez AC-ul, led-ul corespunzator (verde) se aprinde si AC-ul porneste. Nu am constatat nimic anormal. Fenomenul nu este regulat si nu se repeta odata ce s-a oprit, in timpul mersului, ci numai dupa ce am oprit motorul. Poate apare la prima pornire (la rece) cat si la una din pornirile ulterioare (la cald). Se poate sa aiba vre-o legatura cu faptul ca am un bec de la frana ars (martor in bord aprins)? Aveti vre-o sugestie?
  3. Ceva defect?

    Recircularea aerului in habitaclu este inactiva (nu o folosesc), AC-ul nu este actvat si nici ventilatia. Intr-adevar pacane la pornirea motorului, dar aleator si dupa aceea, chiar daca nu este nimic pornit (nici AC-ul si nici ventilatia) si nici nu modific modul de ventilatie (merg mai ales pe automat). Ce am observat este ca parca are legatura cu temperatura aleasa (a pacanit daca am schimbat de la 20 C la 22 C) dar asta inainte de a porni AC-ul sau ventilatia si in general daca a stat mai mult in soare si este mai cald in habitaclu. In rest AC-ul merge normal. Un link la unul din DIY-urile pomenite cred ca mi-ar fi util. Multumesc.
  4. Ceva defect?

    Salut! Cred ca intr-un fel s-a rezolvat de la sine: nu mai palpaie led-urile O perioada nu a mai aparut fenomenul. Acum in concediu insa, la pornirea motorului a inceput sa pacane (destul de puternic) in interior, in zona central-dreapta a bordului. Tot cam 10-15 secunde, dupa care se opreste. Plecam dintr-o parcare, dupa un drum de peste 200 Km. Apoi, in timpul mersului, cand si cand apare in acelasi fel. Nu sunt intervale regulate. Din cate am vazut, in zona aceea este si un releu. Posibil sa fie de acolo?
  5. Ceva defect?

    Multumesc! Foarte interesant.
  6. Zgomot in compartimentul motor

    Multumesc tuturor pentru sugestii. Acum, dupa ce s-a incalzit afara si a cazut gheata de la roti, nu mai aud nimic. Totul pare normal. Cu prima ocazie cind voi merge la service, am sa le povestesc. Nu de alta, dar altfel te uiti pe sub masina cind este pe elevator. La multi ani tuturor si sa ne auzim sanatosi!
  7. Zgomotul de care vorbesc, se poate sa fi aparut de mai mult timp dar eu l-am observat abia acum doua zile. Masina merge bine, in habitaclu zgomotul motorului este doar un fasait suav, etc. Nu sunt probleme. Cind am pornit masina, dimineata pe ger, a pornit la sfert, ca de obicei, fara probleme. Am coborit sa sterg geamurile si dupa un timp, am inceput sa disting in partea din stinga fata (cum te uiti la masina din fata), un pacanit regulat, fara variatii ale perioadei, dar daca la inceput abia perceptibil, ulterior ca o bataie de tachet. M-am urcat in masina si de acolo nu am putut distinge nici un zgomot. Acesta pute fi perceput numai din zona stinga fata si din exterior. Termometrul de bord urcase deja trei gradatii. Masina stationa. Chiar dupa ce s-a incalzit (termometrul la jumatate) si cam o jumatate de ora la relanti, zgomotul persista. Am miscat masina in parcare, verificat servodirectia, frina, totul normal. Parcat, coborit din masina, acelasi zgomot. Am lasat-o asa. A doua zi, am mers sa dau zapada si bineinteles sa mai verific cum face. Am pornit-o (fara probleme) si m-am postat imediat linga locul cu pricina sa ascult. Zgomot de motor placut, abia perceptibil. Credeam ca s-a rezolvat de la sine. La un moment dat, la fel cu o zi inainte, mai intai incet, apoi mai tare, ca un tachet, acelasi zgomot. Am deschis capota motorului. In zona curelelelor nu se aude nimic deosebit. Zgomotul vine de undeva dinspre vasul cu lichid de parbriz, dar parca nu ar fi din compartimentul motor. Nu ma deranjeaza, am mers chiar astazi cu masina, este o placere. Nu am sesizat nimic anormal. Merge unsa. Ma gindesc ca daca este vre-o problema, sa o atac din timp.Aveti vre-o ideie? Multumesc pentru rabdare si ,,Sarbatori fericite!" tuturor.