costic

Membru
  • Content count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

2 Followers

About costic

  • Rank
    Junior
  • Birthday 03/21/1970

Profile Information

  • Locatie Constanta , 0768.604.873
  • Auto V 40
  1. Piese S40/V40,S60,V70

    coletul a ajuns la constanta multam
  2. sal, bun venit, alegerea este buna ca volvo, insa cred ca in momentul achizitionarii unui 440, sigur a doua zi o sa vrei s sau v40. La fel o sa vrei un s40 2005 sau un s60 si cand o sa ai in sange marca volvo o sa cauti un 740, 850, s70 sau c70. eu sunt posesoril uni v40 1.8 fabricat in 2000 martie. nu vreau sa crezi ca-mi laud masina dar din 2006 am schimbat distributia si variatorul, la fel uleiul si filtrele- ATAT. la fel ca si colegul care ti-a recomandat 1.8-ul benzina -sunt alaturi din toate punctele de vedere. stima
  3. Map sensor

    uite doamne ca-si vorbesc   pardon si-au scris ravase
  4. cheie contact

    problema ta se poate rezolva la reprezentanta cu costuri frumoase,ori , desfaci cipul din cheie si-l prinzi sub contact dupa care  poti sa-ti faci cate chei doresti  se pare ca cipul este codat.
  5. debitmetru

    el va vorbeste de codicele roman, doar e baiat umblat in cizma. eu am avut ceva probleme si am fost la citit coduri eroare.  dupa 30 min de asteptat, mesterul a ajuns la concluzia ca debitmetrul este terminat si alternatorul baga 24 volti. la sfatul colegilor cu un spray de curatat carburatoarele, am inceput demontatul si  curatenia. de atunci totul ok. o seara buna
  6. locatia filtrului de polen

    sub torpedou, dai jos capacul ai un sistem de prindere destul de simplu, tragi de  filtru si gliseaza ca un sertar. bafta.
  7. Uzura amortizoare

    eu zic ca nu. totul depinde de tine. stima
  8. cauciucuri

    sal,  eu am un v 40 din 2000. in carte  am 195/55/15, 205/55/15 si 185/65/15. pana acum doua zile am avut 195/55/15. pe jante de aliaj. acum doi ani pe tabla am avut 185/65. adevarul ca jantele din fata au simtit talonul redus si eu la fel. jantele de pe fata au cerut ceva plumb si au fost montate pe spate.  acum am montat 185/65/15 si va recomand aceste dimensiuni- confort si sigur ceva economie. tinand cont de buget, de km/an si de calitate am ale humko ....... si nu mai stiu cum (88T) -coreene, cele cu patru cerculete si chipurile bune pentru uscat si umed.  pret 180lei/buc cu montaj, echilibrat si valva noua, garantie 24 luni.
  9. catre cipi din constanta- Multam atentie posesorilor de volvo -  ARE UN SOCRU SUPER VOLVOIST- traiasca familia volvo si urmasii lor.
  10. Ce fel de baterie ?

    sal, eu am schimbat acum doua luni bateria - varta 55, pot spune ca bateria era din 2000. daca instalatia electrica este ok bateria va avea o viata mai lunga de utilizare.
  11. v40, 1.8i 122cp foarte putin peste 200, hai 205 mai mult nu a vrut, asta vara pe autostrada.
  12. tremura la relanti

    daca tremura insemna ca-i este frig.
  13. inainte sa spargi geamul sau sa gauresti portiera cauta pe net numarul de tel. de la un centru de duplicat chei - gen Tomis Nord la Autogara, sau cel din spate Unirea pe Cuza Voda.  Ei sunt destul de scoliti sa deschida masina si fara cheita din contact. Si un sfat eu am la fel o singura cheie cu cip  si cu 20 lei am facut inca una care poate fi folosita in astfel de cazuri- DEPANARE  
  14. Sal, eu am patit la fel cu un motor de 1.8 b4184s2, cred ca am scris bine. eu am totul schimbat la zi (filtre, ulei, bujii etc). cand o apuca, specific numai in oras, in momentul cand opresc la stop deci se reduce turatia se aprinde check engine. dupa trei sau patru porniri (din contact) acel bec se stinge. Mentionez ca am un consum de aproximativ 10% facut la pompa in oras si de 7% in afara- in ambele cazuri mers normal. acum doua saptamani am fost la ITP, fara spaga sau interventii si chiar am ramas uimit, la controlul gazelor a afisat in limite normale(problema persista) Treaba cu curatatul clapetei  este reala, deoarece  din momentul curatarii interioare a corpului acel bec nu se mai aprinde pot spune 1500-2000 km. Eu am fost cu masina la tester si tipul mi-a zis ca debitmetrul este defect (in interior are doi senzori unul indica fluxul de aer si unul temperatura) la mine arata o temperatura de -30 de grade C. am cumparat un spray de degresat , l-am desfacut, curatat, montat si momentan am 200 km de cand nu se mai aprinde. un factor important am inteles ca-i si benzina nenorocita de la pompa. stima si la multi ani.