-
Content count
96 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
9 NeutralAbout neotrim
-
Rank
Junior
- Birthday 07/14/1991
Profile Information
- Locatie Sibiu
- Auto volvo 850 t5 2.0
- Fabricatie 1996
Recent Profile Visitors
2,426 profile views
-
neotrim started following Cateva piese de 850 2.0t, ce mi-a mai ramas din el...
-
avx liked a post in a topic: Sfat achizitie Volvo 850 T5 !
-
Eu am infipt t5-ul intr-un golf intr-o noapte, daca vrei t5 bun pentru buget de student -depinde si cat e bugetul ala (m-am plans de cateva ori ca am ramas fara bani iar de iesit cu baietii nu mai poate fi vorba)-, cauta-l pe cel de 2.0l. Consumul este de 9-10 in afara orasului si maxim 14 in oras daca motorul functioneaza cum trebuie, la mine pana am rezolvat problema cu vacuumul mergeam cu 18 in oras. De intretinere nu stiu ce sa iti spun, depinde ce piese si materiale folosesti. Crede-ma ca merita, consumul se amortizeaza prin satisfactie, caramida merge si la liniute, si pe curbe la vtm, am probat-o eu chiar daca sfarsitul a fost tragic, si a fost masina de zi cu zi nu de condus duminica, daca eu mi-am permis-o din buget de student, cred ca te vei descurca si tu...
-
Atunci ma apuc de munca, sper sa reusesc, nu ma pot desparti de motorul meu turbo...
-
Sa inteleg ca instalatia electrica e separata? Adica motorul nu e conectat la instalatia electrica a intregii masini? Sunt 2 instalatii separate?
-
Am nevoie de sfaturi sa scot motorul cu tot cu instalatia electrica si cutia de viteze, timonerie, planetare etc sa il pot monta pe o caroserie goala. Cum se face, la ce trebuie sa fiu atent si cum pot face sa pastrez si mufa obd II pentru diagnosticare, va multumesc. Si sa pot pune alt contact, sa nu am probleme cu imobilizatorul
-
Doctor e cam mult spus, dar incerc sa cunosc cat mai bine motorul sa nu fac o lucrare de mantuiala...
-
neotrim liked a post in a topic: Ajutor pentru lucrarea de licenta
-
pot afirma si dovedi video-ul, cu toate ca nu sunt mandru de asta, cam asa am intrat si eu pe stanga si daca eram in VW eram stafie acum
-
Multumesc
-
Va multumesc, raman dator
-
Cum am scris in titlul topicului am nevoie de ajutorul dumneavoastra pentru lucrarea de licenta. Lucrarea mea de licenta este despre modificarea motorului Volvo b5204t, T5-ul de 2000cmc, pe stagii, pornind de la stagiul 0 la stagiul 3. Nu vreau sa folosesc materiale de pe forum fara acordul dumneavoastra, plus ca am o datorie morala sa mentionez pe cei ce m-au ajutat sau ale caror materiale le-am folosit in introducerea lucrarii. Imi sunt folositoare orice material considerati dumneavoastra, in special imagini din timpul reparatiilor motoarelor dumneavoastra s-au filmari cu motoarele. Cer acestea aici ca sa nu am probleme cu drepturile de autor, in scoala mea plagiatul si drepturile de autor sunt luate foarte in serios. Daca considerati necesar, cei ce doresc sa ma ajute, va voi trimite pe privat primul capitol al lucrarii sa va faceti o idee asupra a ceea ce se doreste a fi aceasta lucrare. Va multumesc si va astept cu pareri, idei, sfaturi.
-
Masina e pe elevator, se dezmembreaza, caroseria merge la remat, se poate inchide, va multumesc.
-
s-au dat jos arcurile, jantele, volanul, stopurile, evacuare si bara dintre amortizoare, in rest masina e completa
-
depinde de cat de repede puteti veni dupa ea, a mai ramas caroseria interiorul si motorul daca il doriti, daca nu il dau jos imi trebuie raspuns cat de repede posibil si sigur, nu pot tine omul incurcat cu epava in curte degeaba, daca veniti pana miercuri e perfect as dori raspunsul in seara asta
-
am eu tot interiorul de semi-piele daca il vrei... sa te gandesti repede altfel il strivesc odata cu caroseria... e 3770 din catalogul pus de cristian are si incalzire in scaunele fata, sau scaune recaro fara, unul tapitat de mine, altul e dezastru
-
volanul este promis unei persoane, nu e avariat doar ca s-a declansat airbagul
-
nu este tips, este evacuare free-flow de la turbina pana la spate cu 2 amortizoare, fara catalizator... nu pot da doar tipsul