tudost02

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About tudost02

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Iasi
  • Auto Opel astra
  • Fabricatie 1995
  • Auto 2 Opel vectra B
  • Fabricatie 2 2001

Recent Profile Visitors

1,343 profile views
  1. Volvo S60 radio upgrade

     Mult-ravnitul sistem audio Premium Sound 1 ( cu eticheta galbena ), a ajuns la mine, gratie colegului nostru Cipilika. Sper sa mearga usor si montajul. Abia astept
  2. Reparatii migaloase

     Tot miroase a evacuare in habitaclu. Din pacate mirosul a revenit.Trebuie sa vad ce are. Daca-i rezolv chichita asta si cutia, masina e perfecta. Smuciturile din cutie pot fi de la convertizor, am auzit aceleasi simptome la o Toyota si era de la convertizor
  3. Reparatii migaloase

            Rezolvat problema cu mirosul in habitaclu. Nu era de la evacuare, ci la de un colier de la fitrul instalatiei GPL. Mirosea de fapt a gaz.  A ramas cutia, care smuceste atunci cand decelerezi si accelerezi din nou, sau cand schimbi in D la cald ( cupleaza in DRIVE dupa 2-3 secunde de la actionarea levierului, cu o smucitura care misca toata masina). M-am obisnuit cu ea asa, doar sa nu ma lase-n drum la un moment dat sa pice de tot. Ma gandesc sa iau totusi o cutie de facelift sau de S80 facelift ( am inteles ca are aceeasi cutie ca  2.0T sau 2.5 T fara AWD, sau sa o reconditionez la baietii de la Arad. In afara de asta, masina merge super, de tras trage bine, sa vedem daca s-a mai reglat consumul dupa interventia la instalatia GPL.          La proiectul cu upgrade-ul sistemului audio nu am renuntat, am cumparat sistemul complet de la Ciprian acum 1 an - unitatea, amplificatorul si toate difuzoarele, insa as astepta totusi sa gasesc amplificarul galben ( PA-300). Daca apuc sa-l pun pe cel cu eticheta albastra, nu stiu daca o sa mai am rabdare ulterior sa umblu iarasi la el. Plus ca daca as monta sistemul, l-as schimba odata cu fetele de portiera, torpedoul si interiorul complet,pe care inca nu l-am gasit in stare decenta. Mai sper ca fetele de portiera random pe care le voi gasi, sa nu aiba sistem de prindere diferit pt difuzoarele premium sound fata de cele standard
  4. Reparatii migaloase

       Abia acum am vazut raspunsurile voastre, merci. Intre timp, am mai efectuat vreo doua schimburi de ulei si filtre si masina si-a mai revenit ca putere. E totusi din 2002, nu prea mai ai ce-i cere. However, va scriu ce hibe mai are, orice sfat este binevenit cu multumiri anticipate:    1. Mirosul de gaze din habitaclu persista - am obturat cu o carpa capatul evacuarii si moturul continua sa mearga ( poate fi un indiciu, cred ). Apoi, a aparut un horcait ca de tabla-pe-tabla la relanti, iar daca accelerezi un pic pe loc nu se mai aude. De obicei apare cand stai cu piciorul pe frana si schimbatorul in D    2. Consumul in oras este de 20%, ce-i drept, la trafic aglomerat, dar fara sportivitate. In afara, e alta poveste. Am fost cu ea la mare si mi-a luat 11.5% pe GPL, intr-un regim alert spre sport, adica 5h de la Iasi la Constanta. Totusi, ceva tot mai are, o sa revin la un mom dat la subiect    3. Alarma de fabrica. Am lasat masina unui DOREL sa-mi schimbe arcurile noi fata-spate. Pe langa faptul ca tot lasata de fund sta, nu stiu cum a reusit sa o lase fara baterie si acum alarma suna mereu, daca o inchizi din telecomanda. Daca o inchizi cu cheia, nu se mai declanseaza.     4. CUTIA! I-am schimbat uleiul imediat de cand am dat-o jos de pe platforma, adica anul trecut. Cel care a fost dat jos avea culoarea brun-aramie, ca o cafea diluata. I-am pus ulei original, l-am dat jos dupa 1000 km, apo cutia  a fost conectata pe o masinarie de la Ravenol care i-a facut un flush complet, dupa care i-am bagat iarasi ulei original. SIMPTOME: Cand se incalzeste si schimb in Drive, face un ZBANG! de zici ca se rupe masina in doua. Acelasi zgomot-soc violent il face si atunci cand decelerez masina pana aproape de oprire, dupa care accelerez usor ( exact cum i-ai da a doua unei cutii manuale ). Uneori se mai intampla sa nu faca turatie atunci cand ii dai kick-down, schimband imediat in treapta superioara, uneori chiar o treapta dupa alta intr-o fractiune de secunda ( asta face mai rar ). Este vorba de modelul AW 50-51SN.   5. In afara de cele de mai sus, motorul se misca excelent. Nu zici ca are 302 000 km. Dupa cum m-a sfatuit Cipilika, i-am dat jos "glodul" din baia de ulei care chiar asa arata, ca o smoala intarita. Merge numai cu ulei sintetic 5w30, maxim 10 000 km. La drum intins, e o placere. Masina se simte, mai precis devine un fulg, datorita puterii si stabilitatii.   In rest, articulatiile sunt cam sensibile si se reaud destul de repede, dar rezista de la un schimb de ulei la altul si nu sunt exagerat de scumpe. Pe drumuri ma rele, masina se simte destul de rigida si iti impune s-o lasi mai usurel.   Concluzia este ca, la bugetul consumat pana acum cu ea, gasesti XC70-uri model 2007-2008 cu aprox 7000 euro, sau S60 facelift,  care macar sunt mai noi si au teoretic sanse mai mici sa te necajeasca. Asta ca sfat pentru cei pe care-i mananca palma. In cazul modelelor mai vechi, sunt sanse mari ca varza sa fie mai scumpa decat capra
  5.         Salut. Am creat acest topic deoarece nu am gasit nimic similar, iar masinile astea pe masura ce se invechesc devin agasante prin tot felul de chitibusuri si greierasi. Sunt din Iasi si caut un coleg sau un mecanic cu rabdare, care sa ma ajute sa remediez cateva probleme deloc grave, dar care necesita rabdare.         Mecanici foarte buni cunosc si eu, insa vad ca mai toti s-au specializat pe schimbat lanturi de distributie la BMW-uri si alte tipuri de manopera banoase punct ochit-punct lovit. Am prieteni chiar destul de apropiati, mecanici buni, care fug de ea ca sarsaila de tamaie. Nu au rabdare sa surubareasca la ea, ce mai.  Chiar si baietii de la BogdanG mi-au facut chestii importante atunci cand le-am lasat masina, neavand timp sa se joace de-a greierasii si cumva le dau dreptate cand am vazut coada de Volvo-uri din diferite judete ala tarii din fata garajului lor, parcate pe trotuare, pe strada si pe garduri, ca intr-o sala de asteptare a unui medic bun. Probabil ca daca as fi trait in Bucuresti as fi stat pe capul lor cu lazile de bere, insa nu am timp sa ma duc prea des pe acolo.  Masina: S60  2003- 2.4 T, automat       Ca sa nu mai lungesc vorba, o sa expun aici pentru ce anume as dori ajutorul si daca se gaseste vre-un priceput pasionat si rabdator, astept un semn:         - intra frig pe la picioare, prin dreptul casetofonului si prin lufturile de la torpedo ( posibil motorase clima, sau vre-o gaura pe sub bord, habar n-am )         - miros de evacuare in habitaclu, chiar si pe recirculare ( nu stiu pe unde vine, dar e acelasi miros ca cel din compartimentul motor )         - consum extrem de mare, chiar si pentru un motor 2.4T - 17% in afara, 22-23% in oras, la mers normal. Posibil sa fie din cauza distributiei care a fost montata cu semn pe fulie, fara cale originale, ceea poate insemna ca supapele sa nu deschida la timingul corect si injectia de carburant sa fie data peste cap. Variatorul am inteles ca nu e, din ce mi-a zis asta vara Bogdan. Problema este ca porneste mereu la sfert de cheie ( nu stiu daca asta ar trebui sau nu fie un semn al distributiei ).  O alta cauza ar mai putea fi si faptul ca presiunea gazelor  de pe evacuare pe turbina a dat valoare scazuta pe teser, ca masina nici nu trage exact cum ar trebui, adica trage, insa nu ca la 200 cp.  Eu unul, as da galeriile jos, as schimba pe acolo garnituri si tot ce tine de etansare, turbina as curata-o cu toate ca e benzina, insa poate nu e asta, cine stie. Bujiile sunt noi, erori pe aprindere nu sunt, deci cauza asta ar fi eliminata.          Dupa ce rezolv problemele astea, am de gand sa-i fac un Stage 1 la 238 CP, insa pt asta motorul ar  trebui sa functioneze in parametri normali.           Cam asta ar fi in mare. Masina imi place si nu  vreau sa o dau, mai ales dupa ce am bagat o gramada de bani in ea si chiar daca as da-o, as face-o cu draga inima cand o sa-i vina timpul, de buna, fara defecte ascunse. Prin urmare, spuneti-mi voi ce e de facut. Cele mai derenjante lucruri sunt consumul si mirosul de evacuare din habitaclu, partea cu frigul pe la picioare sa spunem ca acuma iarna e mai deranjanta, cu toate ca la un mom dat trebuie facuta.         V-am salutat           
  6. Sfat achizitie S60 T5

    Prietene, uita de model, nu doar de masina. Eu am luat asa ceva cu 1000 euro ( doar ca e 2.4T ) si am ajuns la 5000 in cateva luni. Si eu sunt atras de model, merg cu ea zi de zi, acum merge ok, dar la banii astia mai pui ceva si-ti iei modelul 2010 sau macar face-liftul. Din baba nu mai faci fata mare, oricati bani ai baga. Sfat prietenesc, fara intentia de a ofensa in vre-un fel vanzatorul, sau pe proprietarii de S60-1. Chiar daca sa spunem ca o faci perfecta, ulterior te va mai lasa ceva, din pacate. Altfel, modelul este o placere la drum, iar de senzatia oferita de motoarele turbo-benzina in ture inalte pot spune ca e impresionanta. Avantajul ar fi importul de piese sh din Anglia, dar insasi faptul ca ea fiind veche trebuie gâdilata tot timpul, pe mine uneori m-a cam scos din sarite. Consumul: mai jos de 16-17 in oras nu scapi nici daca esti pensionar, insa afara mie imi ia 9-10 chiar si daca merg foarte tare. La viteze mari are rezerve de putere, iar la 160kmh esti la sfert de acceleratie. In concluzie, daca vrei sa te distrezi iti urez succes, insa din pacate sunt gata sa-ti garantez ca distractia va costa
  7.       Salutare tuturor. Mi-am luat si eu pana la urma un Volvo, dupa ani de amanare. Cu aceasta ocazie, as vrea sa va intreb daca merita sa modific cate ceva la ea. In primul rand, sistemul audio. In prezent, masina este dotata cu unitatea HU-1205 ( care mi se pare ca nu vine originala pe S60 ) si as vrea sa stiu ce eforturi ar presupune sa montez sistemul HU-803 sau HU-850 ( ar fi super ). Este necesara doar alimentare pentru unitate, amplificator si difuzoare, sau este necesara si o imperechere de soft cu ceea ce poate masina? De mentionat este ca m-am aplecat sub scaunul pasager fata, dar nu am gasit nimic.     Problema a doua, ar fi scaunele. Daca as dori sa pun scaune cu incalzire iar in bord nu exista acele butonase, este de ajuns sa montez niste scaune cu incalzire si acele butonase in locul butonului fals din bord, sau nu e trasa instalatia pana la scaune, ea fiind in standard fara incalzire? ( Asta nu ar fi o prioritate )    Uleiul din cutie. Fiind vorba de un 2.4T automata si nestiind cand sau daca a fost schimbat uleiul, intrebarea ar fi: Masina nu poate circula, fiind data jos de pe platforma direct in service. In vederea spalarii cu un ulei mai ieftin, e de ajuns sa o las ceva timp la relanti, sau trebuie neparat sa merg cu ea? Apoi ii pun uleiul mai scump. Sau sa nu-i mai fac spalarea, sa bag din prima uleiul scump si gata?                Volanul. Este de ajuns sa cumpar un volan imbracat in piele din dezmembrari, sa-i pun airbagul meu si comenzile pe volan si pilotul automat vor functiona normal?                Merci anticipat pt. raspunsuri, merci anticipat pt felicitari  Dau o bere daca ajung cu ea prin Buc              P.S - cel mai mult m-ar interesa daca as putea sa-i montez complet sistemul HU-850, sau HU-803 dar as prefera pe primul. Iarasi, ar exista vre-o problema de imperechere cu masina, dat fiind faptul ca HU-850 a venit doar pe varianta facelift?  
  8. Salutare baieti. Am si eu o nelamurire. Pe modele fabricate pana in 2009, adica cele fara facelift, dar si pe cele euro 5, dupa 2009, care au sigla Volvo pe hayon scrisa cu spatii, am observat ca la pachetul Premium Sound pe acea emblema aplicata pe difuzorul central, apare DYNAUDIO scris cu rosu si PREMIUM SOUND dedesupt. Acum, intrebarea mea este: la cele cu euro 5 ( vorbesc de diesel ), sigla de pe difuzor este doar - PREMIUM SOUND negru pe argintiu, se pare, tot de la Dynaudio. Este cumva vre-un upgrade al sistem sau doar o schimbare de sigla? Intreb asta deoarece prima sigla, cea cu rosu, apare chiar si pe modele si 2006-7. Sper ca m-am facut inteles, cu toate ca m-am cam lungit. Merci anticipat 
  9. Banuiesc ca aveai hu-803 de ai fost asa incantat. Asta spuneam si eu, orice in afara de Premium pe XC 90 nu se aude la fel de bine
  10. Ma tot uit de ceva timp pe Germania la XC-90, modelul de 200CP euro 5, dupa 2009. Din toate masinile postate, cele mai multe au sistemul standard, foarte putine (  2 sau 3 ), par sa aiba High Performance si doar unul am vazut cu Premium, pe un Summum cu pachet R. Din cate am observat, Premium difera de celelalte prin emblema metalica DYNAUDIO plasata in partea dreapta-jos a difuzorului central. Iarasi, din ce am observat si prezentari pe youtube, toate au sistem multimedia cu lcd -uri in tetiere si tot tacâmul. Eu unul, ca si necunoscator, daca nu are sigla metalica pe difuzor si eticheta galbena sub scaun, n-am de unde sa stiu ce sistem are. Cert este ca primele doua, in compartie cu Premium, cam sunt pistol cu apă
  11. Problema radio-cd !

    Merci de info, ma gandeam ca pot lua o masina de pe net fara sa o vad in realitate. Eu tin tare mult la acel sistem, bate la fund oricand  Bose-le de la Audi sau Harman Kardon de la Merzuri
  12. Problema radio-cd !

    Salutare baieti. Vin si eu cu o intrebare legata de sistemul audio. Daca la modelele S60/80/XC70 poti recunoaste sistemul prin codul trecut pe casetofon ( HU-601,603,803, etc ), as vrea sa stiu cum poate fi recunoscut sistemul Premium Sound la XC 90, pt ca bordul este diferit. Se poate recunoaste fara sa ma aplec sub scaunul pasagerului unde teoretic este amplasat amplificatorul, sau sa verific prezenta difuzorului pe mijlocul bordului? Bine, iti poti da seama doar daca il auzi, insa daca nu esti langa masina, cum poti vedea?
  13. S60 2.4t GPL

    Salut. Exista si instalatii LPi, care functioneaza tot cu GPL, nu mai nu au injectoare precum cele ale unei instalatii GPL, adica prin vaporizare, ci injecteaza gaz direct lichid, au pompa de carburant in butelie si tot tacamul, exact ca la diesel. Problema este ca gazul de la noi nu are reteta optima pt instalatiile LPi, ci pt cele LPG, cu rampa de injectoare dupa vaporizator. Ceea ce inseamna ca, la un mom dat instalatia ta se va opri brusc si nu va mai functiona deloc, deoarece este o instalatie care foloseste gaz lichid si nu tin injectoarele. Solutia ar fi sa schimbi unele componente ale instalatiei Lpi in scopul convertirii in LPG, dar mi-e teama ca te-ai duce cu costurile aproape de cele ale unei instalatii GPL noi. Acuma depinde, daca ai motor cu 150 CP, poti pune o instalatie de 23 mil si merge perfect, insa daca ai turbo ce sigur depaseste aceasta putere, atunci te duci cam pe la 60 mil deoarece e nevoie de 2 vaporizatoare, altfel iti da in benzina cand o calci brusc sau cand e mai rece afara. Asa ca, daca ai motor puternic s-ar putea sa fie mai rentabil sa o convertesti doar. Ramane doar problema gasirii pieselor compatibile cu ce ai tu pe masina. Acuma nu spun 100% ca ai instalatie LPi, dar, in cazul ca este ( si asta se poate verifica usor la orice atelier ), cam astea ar fi alternativele. Sau poti merge asa pana se opreste si apoi treci la transplante. Succes, si eu sunt adeptul GPL de multi ani si il consider superior dieselului ca si intretinere/costuri/km
  14. Achizitie S60/80 benzina

    Marcile respective pe langa Volvo sunt pantloni scurti...no offence pt posesori, si eu detin ceva de acolo
  15. Achizitie S60/80 benzina

    OK, merci. Numai ca am vazut masini fabricatie 2000 cu motor 2.0 T - 132 KW, adica 180 CP, din fabrica. In lista ta acesta nu apare, decat dupa 2001. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s80-2-0t-business-voll-ausstatung-neu-wulmstorf/153564169.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=30&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2000-12-31&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT