iridibo

Membru
  • Content count

    125
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About iridibo

  • Rank
    Junior
  • Birthday January 01

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Autoturism
  • Fabricatie 1980
  1. Frana nu foarte ferma

    Merci de info Midnight ! E chiar asa de scumpa pompa ? Eu am vazut mult mai ieftin ( 150 EUR ), da' poate nu e vorba de acelasi lucru.
  2. Frana nu foarte ferma

    Nu stiu sigur, da' poti sa pierzi presiunea fara sa pierzi si lichid ? O alta varianta ar fi o neaerisire corespunzatoare a circuitului de frinare. Poate cel mai bine ar fi o verificare/schimbare a garniturilor de la etrieri si schimbare totala a lichidului de frina. Garniturile sint ieftine, lichidul la fel ... Nu stiu manopera. P.S. Eu am patit o situatie similara ( se inmuia pedala ) si era de la o garnitura de la etrier care scapa putin.
  3. Schimbare rulment fata V40

    Ai rezolvat cu schimbatul ? Trebuie sa dai jos de pe masina fuzeta ( desfaci pivotul, capul de bara, planetara, etrierul, decuplezi senzorul ABS ). Asta e partea usoara. Pe urma trebuie sa scoti butucul de care se prinde roata si apoi sa scoti rulmentul din fuzeta. Astea sint operatiile complicate. Daca nu ai o presa hidraulica nici sa nu te apuci de treaba. Bafta.
  4. Probleme termostat?

    Ciudat. In fine, poti sa verifici termostatul daca mai deschide sau nu. Nu costa nimic. Preventiv, poti spala si radiatorul ( banuiesc ca te referi la a-l spala pe dinafara ) si asta e o operatie simpla.
  5. Probleme termostat?

    Ar fi trebuit sa porneasca ventilatorul daca temperatura a crescut foarte mult, cel mai probabil termostatul nu are nici o problema.
  6. Problema pompa de servo

    Servo-frina sau servo-directie ? Cu cea de servodirectie sigur n-are nici o treaba. Cred ( nu sint sigur ) ca cea de frina are un furtun pentru vacuum, ar trebui verificat.
  7. etrier spate

    Scoro, Poti sa incerci de aici daca nu gasesti in alta parte: http://www.skandix.de/en/spare-parts/brakes/brake-calipers/piston-brake-caliper-rear-axle/1014087/
  8. etrier spate

    Oameni buni, de ce nu schimbati garniturile in loc sa cumparati altul nou ? Eu am desfacut etrierii pe spate si nu vad cum ar putea sa ramina blocati daca sint curatati bine.
  9. etrier spate

    A explodat conducta sau furtunul de frina ? Ma gindesc ca daca e blocata conducta, nu prea are cum sa se blocheze acel etrier. Cind ai schimbat garniturile s-a curatat foarte bine etrierul ? Ai schimbat numai garniturile care vin pe piston ( sint 2 ) sau si aia cu simering care are de-a face cu frina de mina ? Practic uzura acesteia din urma duce la blocarea etrierului cind se trage frina de mina ( intra mizerie pe linga ax si apare rugina => cursa de intoarcere e greoaie ).
  10. bucse rupte

    Poate bieletele de la bara stabilizatoare ( unii le numesc generic bucse ) ?
  11. Trepideaza la plecare treapta 1

    Salut, Ar fi bine sa verifici cit mai repede care-i problema, eu din cauza rulmentului de la ambreiaj aveam aceleeasi simptome. Abia reuseam sa plec de pe loc. Odata plecat de pe loc nu mai aveam treaba. Cind au desfacut cutia la service, au inceput sa cada bilele din el . Atunci au inteles si ei de ce conduc asa de rau. Si inca o chestie, simteam ca ceva nu e in regula cind calcam ambreiajul, nu era o cursa lina ( nu tot timpul, era cu toane ). Din cauza unui rulment spart ( cu alta ocazie ), am patit-o destul de urit. Furca de impingere a rulmentul a sarit din pozitie si s-a rasucit. A rezultat blocarea motorului si deformarea unei piese de ghidaj a sistemului de ambreiaj. Piesa care nu prea se gaseste si nu a fost deloc placut momentul. Ma rog, eu am cutie M5P, poate la tine nu e acelasi tip de rulment, da' e mai bine sa stii ce au patit altii In principiu, daca ambreiajul e tocit, ar trebui sa o vezi cum creste turatia motorului si cum nu crese viteza Tu zici ca fuge de rupe .... Nu prea se potriveste cu ambreiaj uzat. Daca era o planetara ( capatul de linga cutie/motor ), facea urit la vitee mai mari ( peste 80km/h - trepidatii foarte puternice ). Varianta cu tamponul uzat, e plauzibila. Daca iei piciorul de pe acceleratie in treapta 1 ( o duci inspre 3000 de ture si in loc sa dai a doua, eliberezi acceleratia si o lasi in frina de motor ), se scutura masina ? Bafta.
  12. Service bun si ieftin in Bucuresti

    Salut, Recomand acest service. Sint niste baieti de treaba cu care ai ce discuta in sensul ca daca ai o problema isi dau tot interesul sa o rezolve. Chiar daca prima impresie nu e foarte ok ( nu au elevator, spatiu mic ... ) cind se apuca de treaba se schimba situatia. Parca sint furnici . Lucrau 3 oameni sub masina ( in canal ) si unul pe sus. Am schimbat la ei un kit ambreiaj si lichidul de frina. Operatiunea a durat 2:30 ore si a costat 350 RON. Bafta.
  13. probleme temperatura apa v40

    Verifica termostatul.
  14. Asta cauti ? http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?cPath=2_530&products_id=3222 Daca se vind separat, normal ca se pot schimba. Din ce stiu, e nevoie de o presa ca sa poata fi scosi din brat. Bafta.
  15. Lamborghini vs Volvo s40

    Pentru mareanboss: Volvo nu are in nici un caz consola aia ( aerisitoarele centrale ). Aia seamana mai degraba cu a unui Saab. S40-ul are stopul de frina central din spate sus , nu jos. Nici tetierele nu sint de Volvo, sint curbate altfel si sint prea scurte.