Laumi

Membru
  • Content count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Laumi

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 11/20/1978

Profile Information

  • Locatie Cernica
  • Auto Volvo S40
  • Fabricatie 1997
  • Auto 2 Volvo S60
  • Fabricatie 2 2004

Recent Profile Visitors

1,806 profile views
  1. Restaurare S40 sau casare?

    Mulțumesc de perspectivă, colegi. Bune îndrumări. Continui să reflectez. Ea încă neradiată., dar sigur va fi.  
  2. Dragi colegi, de câțiva ani nu reușesc să aloc resurse restaurării unui S40 din 1997, care mi-a fost credincios. E din 1997, 1.8 benzină. A mai fost un coleg de forum de prin nordul țării, mai demult, care a reușit. Sunt curios dacă este între noi cineva interesat de un astfel de proiect, întrucât mi-a fost greu să-l casez. Așadar întreb comunitatea Volvo pentru perspectivă, dacă există persoane interesate de așa ceva, sau să merg mai departe cu lichidarea. A fost un model ușor tunat, cu un eleron măricel, lasată din arcuri mai jos și cu praguri de tuning. Cam acestea sunt necesitațile: De înlocuit praguri, oglinzi laterale, parasolar pasager, tapițerie interioară, grilă radiator. Necesară revizie motor (scapă ulei moderat), Terosonare, asta pe lângă revizia normală. Deci, ce ziceți?
  3. Dar daca găsesc (benzinare) ? Mă gândesc la putere - benzinarele la care aș spera sunt cele de la 244 de cai (2016), 4 cilindri si cutie cu 8 viteze, sau cele din 2015 cu motorul de 2,5, cu 5 cilindri, cu 6 viteze, ambele automate. Ne-mai-având vreodată diesel nu știu să mă raportez la subiect într-un mod informat contemporan (doar aflu/aud că dieselul a facut foarte mari progrese - dar parcă nu e suficient să știu doar atât) - însă știu că motoarele VEA pe benzina sunt foarte eficiente, au luat premii în ultimii ani. Ca feeling: am condus dieseluri la prieteni, nu Volvo e drept, dar (subiectiv, evident), nu mă atrag, ci dimpotrivă. Poate ar trebui să caut și un diesel Volvo pentru un test-drive?  Cred că îmi place accelerația rafinată fără să mă forțeze să fiu sportiv și constant să mă solicite să nu îi scap frâul din mână (adică accelerație bruscă, foarte devreme în cuplu), dar dacă e nevoie, să putere de rezervă mare, cât și torque. (Chiar dacă la turații mai mari - iar motorul de mai sus din ce l-am cunoscut, B4204T11, așa pare, iar cele 8 viteze pe hârtie ar ajuta, iar în recenzii așa pare). Ai întâlnit motorul ăsta și are probleme? Dacă l-aș lua undeva de până în 70 000 de km cum ar fi?
  4. Atunci o deducție sănătoasă, e să fie cu puțini km (evident reali) mașina la achiziție ca sa vină schimbările mai târziu (mă uit după recenzii de utilizare îndelungată ca să îmi pot face un fel de prognoză a costurilor de exploatere înspre un Total Cost of Ownership). Între timp doamna mea a upgradat perspectivele spre Cross-Country-uri în ordinea S60, V60 sau XC60 (iar XC70/V90 dacă n-avem încotro). Cred că la ea s-a gândit Volvo când a făcut S60 CC (o struțo-cămilă interesantă și unică în felul ei), eu, dacă mă gândesc la CC-uri, văd mai mult V60, însă ea iubește sedan-urile. Cercetăm încă...
  5. Multumesc de raspunsuri, si de perspectivă! Da, S60L l-am reținut cei mai mulți. Pe edmunds.com, sau carfolio S60 T5 Inscription (2016-2018, poate si 2015) este cel care are ampatamentul mai lung, iar ca nivel de echipare si denumiri in SUA s-au amestecat un pic lucrurile fata de ce avem in Europa (Premier si Inscription), chiar recenzorii au comentat ameteala de marketing la acest capitol. N-am avut niciodată un diesel. La primele 3 masini n-a contat, a 4-a intentionat a fost benzina. Am fost speriat de intretinere/mentenanta in trecut (poate din motive „mitologice”?). Merg urban foarte mult, dar am cam o data pe luna am un drum lung si la 3 luni drumuri sau foarte lungi. Acum am niste entry-point-uri de achizitie la benzina mai jos decat la diesel. Nu-mi dau seama care dintre ele imi va cere mai multa atentie/preocupare, ma gandeam ca benzina ar fi un mai safe bet. Cand zici VEA mai scumpe la intretinere - ma intreb, nu tot ce a produs Volvo din 2013 sunt VEA, ca motoare? Ma poti ajuta cu cateva exemple de ce inseamna scumpa intretinerea? Multumesc. Când zici că nu merge GPL te referi ca nu se poate sau nu avem pe piata din Romania expertiza tehnica? Întreb fără să fii cercetat, din ignoranta intrucat am vazut instalata pe un XC60 2016 instalatie de GPL in Polonia (youtube) si pe un S60 II facelift. 
  6. Mulțumesc pentru răspuns și încurajare. E modelul pentru piata SUA, inițial fusese doar pentru China, dar a avut cerere pe piața SUA. Inscription acolo a aparut intre 2016-2018 si are ampatamentul cu 8 cm mai lung. Am impresia că Inscription-ul din 2019 (S60 III) este deja lungit față de S60II pentru că mulți au criticat spațiul redus pentru picioare la pasagerii de pe banchetă. Modelul ca echipare e bazat pe T5 Premier. Motorul e B4204T11. 8 viteze, cutie automată. MY 2016. Între timp, meditam să mă orientez spre un V60 tot din 2016, aceeași motorizare, din cauza portbagajului diminuat al S60 II, întrucât dacă aș intenționa adăugarea de GPL, iar S60 II nu are loc de roată de rezervă propriu-zis, pentru rezervor torodial, însă V60 ar avea. Însă n-am avut niciodată combi și nu sunt sigur că mă împac cu comportamentul rutier. N-am condus combi-uri Volvo, doar alte mărci. (Creșterea copiilor și a bagajelor o dată cu ei e un fapt al vieții pe care nu-l pot învinge).
  7. Reflectez la importarea (deja inmatriculat in UE) a unui S60 Inscription. E acea varianta mai lunga. Incerc sa cântaresc pro si contra. Pro: spațiul pe rândul din spate, la acel nivel de echipare. Contra: 1 in cazul in care imi pocneste cineva usa e mai rau, dar poate CASCO ar rezolva problema. 2. Turn radius e sanatos mai mare la varianta lunga (un minus cam traditional la S60, desi corectat cat de cat in timp) Si scuze anticipat: incerc sa rezist influentei cuiva apropiat care vrea sa ma converteasca la Mazda 6. Nu ma numiti putin credincios, ci doar cer ceva ajutor spre informare. Vorbim de generatii 2015-2017. Mulțumesc anticipat tuturor care vor oferi un raspuns... Sent from my SM-N950F using Tapatalk
  8. Salutare! Caut si eu trei repere, le aveti? 8624664 30744084 31373992  Sunt de pe partea de jos, elemente de protectie (scut - splash shield, low air deflector, lower air guide), toate pt S60. Multumesc.
  9. Rezolvat super rapid, pus pe direct ...ceea ce am aflat si eu ca e .... (ta daaah) sonda lambda. λ . Prea simplu. Un electrician (si un service) au luat 100 de ron pentru lipire. Ora de munca, deranjul, sculele. Daca era vara... o faceam pe rampa in curte. Dar, iarna nu-i ca vara.
  10. Salutare tuturor si multumesc comunitatii si liderilor ei pentru amabilitatea constanta cu care ne ajuta. It's added value to Volvo. A fantastic community. Sambata seara am venit de la Constanta la Bucuresti pe A2 si trecand peste un les am simtit ca atins un pic. La cativa km am simtit ca se aude ceva. Mai tarziu am vazut ca s-a agatat acest releu si a fost desprins. N-am acces acum la VIDA sa-l identific. Cand am pornit a doua zi s-a vazut acea frumoasa iconita galbena cu semnul de motor. Dupa cam 10 minute de mers insa s-a stins. Am racordat inapoi releul in mufa dar am inca un fir rupt. Iconita de la motor ar avea legatura cu acest fir? In al doilea rand, pentru reparatie ce sa caut? (Sau se repara?) Poze mai bune n-am putut face din pozitia culcat sub masina. Ceea ce se vede e in zona rotii stanga fata. Multumesc.
  11. Despre CarbonKit-ul acesta ce parere ai Ionutz?
  12. Ok, am privit mai atent si am inteles. Multumim. Poate la o intalnire vin si vad cum e la tine?    
  13. Sticla Far S60

    Drool. Arata bine cu lupa. Cred ca asta isi doreste si kelyoss.
  14. Super! Insa ajuta-ma cu un link. Am cautat vreo jumatate de ora si in romana si in engleza... si am gasit doar pe alte modele, asa cum am postat mai sus...dar nimic pe S60, deci nu am dat de al tau. Am gasit postarea din 2012 cand te gandeai sa pui incalzirea in spate..., Am gasit ceva despre cum scoti tapiteria, dar nu efectiv ceva in sensul montarii incalzirii in bancheta. Recunosc ca mai pot cauta :D, dar incerc sa evit prea multe penitente. Please, ajuta-ma cu un indiciu suplimentar, daca se poate.    
  15. Sticla Far S60

    Am pus sticla pe far! Arata foarte bine. Multumiri Alex si Ionut. Farul era un pic fisurat pe extrema si a fost lipit cu silicon/plastic. Masticul initial a fost refolosit si a fost reaplicat un strat suplimentar pe alocuri de silicon pentru etanseitate. Voi veni si cu poze in curand, intrucat masina e in lucru.