-
Content count
2,145 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
798 BestAbout Vvolvo
-
Rank
Membru de Onoare
Profile Information
- Locatie Bucuresti
- Auto V70 cu turbina si multi cai
- Fabricatie 1998
-
avx liked a post in a topic: reparare v50
-
Pe fiecare reper ai cod Volvo din 8 cifre Ti-ar trebui VIDA software cu tot cu Dice sa intelegi mai mult.Codul de motor este D4162T si nu altfel, cu o singura axa cu came Referitor la releu ,masori unde duce ipoteticul fir 5 al cablajului din conectorul spart, si daca vei constata ca este masa, (nu stiu culoarea fix ) este 5 . Daca duce la sigurante atunci va fi plus(firul poate avea si rosu fiind bicolor) si asa ai identificat firele. Restul de piese se iau dupa site-uri sh. si nu ai ce masuratori sau dimensiuni sa iei si pur si simplu gasesti reperele necesare intacte dupa masini vazute Armatura fata(traversa), trager (suport radiatoare),suporti platic faruri, bara fata,deflector aer radiatoare,scut si semiscut,arcada sub bara fata etc Daca ai spalatoare faruri alta poveste si chin Astfel vei avea componente perfecte ,etalon, dupa care sa aliniezi lonjeroanele si sa iti repari masina.Munca destula Ce vad din poze par cam" plecate" bine lonjeroanele Totusi fiind dauna totala ,sfatul meu este sa o vinzi piese si cu ce m ai primesti de la asigurator (un 2200E tot sa fie) cumperi altceva.. Este model vechi si.. mai ales diesel insa daca nu ai incotro ,mobilizeaza-te cu scule .. Numai bine si am incheiat povestea..
- 1 reply
-
1
-
mariusvfp liked a post in a topic: Spate instabil
-
Miros de gaze de la motor in habitaclu, recomandare mecanic in Sibiu
Vvolvo replied to florio1960's topic in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
Geamuri inchise ,motor pornit ,stationare auto si ai miros de gaze ,sa inteleg! Mirosul daca este un pic intepator ,usturator foarte putin la ochi este din cauza DPF-ului cind este activat.Este normal. In ce priveste etanseitate habitaclului verifica chederele (arata-le un pic niste silicon) ,igienizeaza tot sistemul de climatizare la modul gospodaresc ,dedicat cu solutii puternice adecvate.O fi stat un pic pe dreapta inainte de revizia din august de care zici. Dupa nr avut in NL (daca il stii),afla cum sta treaba cu datele masinii(RDW-ul) ,daca te pricepi. Se inscriu auto cind se transfera de la unii la altii si in rest auto poate sa fi stat pe dreapta in parc destul timp.Nu e musai daca are revizie sa fie mearsa zilnic .. Multi kilometri fara probleme sa ai. Esti nou venit fiindca numarul de comentarii , referintele (raspunsurile) la chestii tehnice date de catre tine (sau altii in situatia ta) acestui forum este minimal,;cel putin asa era odata criteriul de "ridicare in rang" de catre admin-i.Nu stiu cum este acum.. -
Vvolvo liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
opus liked a post in a topic: IULIRX - asa cum e
-
Vvolvo liked a post in a topic: IULIRX - asa cum e
-
Pfuuu! Ceva neasteptat si foarte trist! Am avut placerea sa il cunosc putin doar din spatele tastaturii cind mai comentam diverse lucruri tehnice impreuna.. Foarte entuziast ,plin de adrenalina si de energie acest Om. Sa ai liniste si pace acolo sus unde esti!..
-
Nu disting bine din poza ,insa practic pot fi garnituri pompa frina sau garnituri(pompa) ambreiaj. DACA ai manuala, altfel este problema doar la pompa frina. Schimbate cu OEM si rezolvat.
-
mariusdaniel liked a post in a topic: Antigel-racire
-
Conform datelor la fabricare de prin 2010,D3 si D4 erau motorizari puse pe platforma P1 de 150cp si 177Cp(T4 ,T5) .Apoi le-au scazut un pic la 136cp (T7) si 163 cp (T3).si le-au "aruncat" pe P3(S60II,V70III,S80II) Logic si tehnic se potrivesc 100% cele de 150cp si respectiv 177cp findca are soft power upgrade unul fata de celalalt. P1= C30/V50/C70/S40 . Cit priveste cele de 136Cp(T7) si respectiv 163 CP,(T3 ) puse pe platforma P3 ar trebui logic , fiind combinatie Ford -Volvo sa se cupleze mecanic pe cutiile platf.P3 perfect ,insa nu vreau sa te derutez. Poti urmari ce cutii au montate S60II,V70III,S80II si rezolvi si asa. Vezi ca sint motorizari alergate (+200k ) la aceste platforme ,ultimele fiabile ,pina la cele de dupa 2018 Volvo , Curioasa servisarea ,exploatarea probabil cu acest motor crapat fiindca nu cedeaza cu una cu doua..
-
Vvolvo liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
octav71 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Bogdan S liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Vvolvo liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Foarte aratoase etrierele. Ca o mica remarca ,pe 280mm sint cam 3760N per roata cu frine bune(totul nou ,ATE) iar pe 302mm undeva la 4050N.Diametrul pistonasului este 57.mm ca si al tau de V50 D5/T5 . La peste 4200N stai foarte foarte bine . . Intentionam demult cu niste etriere de 336mm (V60,XC60I)pistonas de 60mm tot in ideea ce ai facut tu insa doar ca estetica era efortul. (insa de reproiectat era mai mult , si lipsa jantelor de 18" cu ET43,asa ca m-am oprit.) Bravo tie,ai adus-o acolo unde ii este locul .
-
Ca sfat: NU se scot mufele de la injectoare cind motorul este pornit.Au o comunicare cu ECU si nu sint simple cuple de bujii aprindere carburant. Cind injectorul se schimba ,in fctie de clasa sa este nevoie de tester pt.codare.,s.a.m.d. In VIDA exista test pentru injectoare ,etc. Eroarea P200977 spune ceva ..poate vezi EGR-ul insa trebuie sa mergi la cunoscatori.
-
SKF= tot ce tine de rulmenti merita firma. NU inlocui articulatii,bascule suporti ,etc , cu A.M. Raport fiabilitate/pret este net in favoarea OEM. Probabil ,ca de acum incolo incep sa cedeze componentele OEM dar este doar un punct de vedere personal.
-
Trebuie facuta geometria totala(fata +spate).Trebuie mare grija unde o faci fiindca daca este intre limite pe verde pe aparatul de geometrie si nu exact cit spune fabricantul ca si valori , atunci ti se vor toci anvelopele mai mult spre exterior(cele spate). Bine ar fi la reprezentanta fiindca banuiesc ca au cele mai precise "scule" si valorile de corectie sint 100% aplicate conform modelului si cartii tehnice de fabricatie.
-
Daca citesti atent forumul este un coleg "Dok" care facea asa ceva acum 7,8 ani pe aici reclama DPF off ,cam pe la ce suma crezi ca va ajunge comparativ cu un filtru nou? Ex: DPF off bine facut soft si mecanic face minim 280-300E Un DPF nou aftermarket face 1500-1600lei.Unele ceva mai scumpe. Totusi , la ITP se face opacitatea la auto diesel.Exista aparate competente acum. Daca tragi de masina il infunzi si odata blocat ramii fara turbina indiferent cit de incet mergi fiindca trebuie sa se evacueze gazele pina la urma.
-
Service.Nu prea sta cureaua cum trebuie pe fulie .Cine stie de "calcatura" are? Este sigur 2019 ?!
-
Service.Verificare tren fata complet ,etc.
-
Bine ca ai rezolvat. De fel se pune un tester pe masina fiindca nu este ceva sub MY 2000 usor de reparat- diagnosticat si se concluzioneaza fara a schimba piese fara noima.Termostatul are un senzor pe el din cite retin. In fine, cit despre acest forum este "terminat" de multi ani fiindca cine activa foarte des si-a facut service ,vinde piese etc ,etc etc si a ignorat total sa mai sfatuiasca gratis aici. Eu sint cam singurul ramas ,fara sa ma laud ,care m-ai "arunc" un comentariu de ajutor cind imi mai aduc aminte sa trec pe aici si daca ce raspund este indrumator, de urmat bine ,daca nu este acceptat iarasi bine. In rest colegi de bine care apreciaza pe unul sau altul in schimbarile facute autoturismelor lor ,noutati s.a.m.d. Concluzia ,ca acest forum este precum un vechi ceaslov (scris demult si de citit cind cineva are nevoie , referinte generale cam pina la modele 2015-2016) .Unde nu mai pui nu mai ai ce sa culegi .
-
Citeste codul de fabricant ,scotind piesa la vedere (vezi ca are 7 sau 8 cifre) si apoi "search" si ai rezolvat la magazinele de profil autohtone. Pe dinafara nu stie cineva ce cod (P/N )are reperul.Este un convertor presiune -tensiune si o costa vreo citeva sute de ron,OEM.
-
Tester Dice ,soft Vida.