-
Content count
115 -
Joined
-
Last visited
-
Pana la urma am luat planetara noua. Si o sa o "repar" pe aia veche. Mecanicul o s-o desfaca si o sa comande un burduf "compatibil"... Măsurând diametrele. Cei de la Volvo mi-au zis ca nu este cod pentru burduful intermediar pentru ca nu se desface "tripoda".....mecanicul zice da. .. Volvo zice nu. .. vom vedea
-
Aveau burduf pentru partea de la cutie si pentru partea de la roata(si original si aftermarket). Dar... Ala de la rulment nu. Cică nu este cod la el
-
Am uitat. V50. 2.0. 136 cai din 2008
-
Salutare! Am cautat (dar nu am gasit :)). Mi-a pocnit/s-a taiat... burduful de la planetara din dreapta, aia lunga. Burduful de la rulment. Si nu stiu cum si unde sa-l caut. Si la piese auto si la Volvo vand doar planetara intreaga. Mi se pare un pic exagerat.... Ca pentru o bucata de cauciuc sa iau o planetara noua (;. Intrebarea este:.... : exista? Se gaseste burduful separat?
-
IulianE... Salvasem direct de pe un site. S-a descarcat altceva. Dar... da,cred ca este asta. BogdanG multumesc. N-am incalzire si este si mai aproape decat de la motor sau din torpedo.
-
"IulianE" firul tau... Este asta? (din poza). "BogdanG"... Din consola centrala, din priza de bricheta (de pe firul ei) am alimentat statia si navigatorul. Nu stiu daca siguranta brichetei mai suporta inca un consumator. Si nu as pune alta mai mare. Ce este SHM? res_74fcf583cb55bb7b2dd8bfc265c16ba9.webp
-
-
-
Mulțumesc IulianE.! Vreau sa conectez un monitor/tv pentru junior. Ceva de genul....
-
Ca sa nu mai deschid un topic nou, o sa intreb aici. De unde iau un + "nepermanent". Adica sa taie curentul cand iau contactul. Am incercat sigurantele din compartimentul motor si toate au curent.+. Cu contactul luat. Drumuri bune fara covizi sa aveti:)
-
nu se tureaza mai mult de 3000 ture s40
pol replied to vicky1982's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Dat jos si anulat din soft? Eu cu senzorul de presiune (diferentiala) am avut probleme. La s40 s-a topit furtunul care intra in el. Iar la v50 s-a "dus" senzorul. -
Nu. De data asta a fost doar senzorul.Adica asa sper In celalalt topic (nu stiu de ce s-au făcut doua... asta cu poza , iar celalalt fara).... am spus ca am schimbat senzorul de presiune. Si am pus și un video cand isi facea regenerarea. Problema "mea"(ca masina pare in regula) .... Neavând date de comparație.... Nu stiu daca noul senzor lucreaza "in parametri". De ce fluctuează presiunea in halul ala? De la 100 si ceva de psi cade la 30 psi apoi creste din nou si tot asa. Nu este constantă (cum cred eu ca ar trebui sa fie). Asa ca: rog pe cineva, sa faca un filmulet de cateva secunde cu presiunea fap-ului. Doar pentru a avea o valoare de comparație. Mulțumesc!
-
Azi am pus din nou testerul pe ea si am plecat sa-si faca regenerare. Atașez un video facut cu telefonul (nu ma injurati pentru calitate).Este normal ca presiunea sa oscileze asa de mult? ECU trebuie "invatat" cu Senzorul nou? A inceput regenerarea cand a trecut de 90 hpa. Dar la reducerea vitezei.... Parea ca se opreste. (poate e doar o impresie de-a mea). A durat vreo 12 km. VID_20200606_162807.mp4
-
Mulțumesc.! Am schimbat senzorul. Acum merge bine. Intrebam de tensiuni pentru ca nu am gasit(doar ceva pe YouTube la o alta marca). In vida-dice nu stiu unde sa ma uit . Acolo vad doar presiunea "citita" de senzor. Cand am masurat prima oara si am vazut 2 tensiuni m-am temut sa nu am vreun scurt circuit sau sa se fi "pocnit" ECU.
-
2 litri. Din 2009.Oricum am comandat senzorul. Vineri ar trebui sa-l am. Am masurat tensiunea pe mufa(cea care intra in senzor). Pe firul 1(de sus) am 4,80v.Firul 2(mijloc) este nul. Firul 3(de jos) am 5,04 v. Sunt valori normale? Doua fire cu tensiune pe ele? Unde pot gasi valorile/tensiunile "de fabrica"???