KTA

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by KTA

  1. Salut si bine v-am gasit ! Am nevoie de ajutorul vostru (destul de urgent) . Exista pe "autovit" un Volvo S80, 2008, cu interiorul din piele maro-roscat, Executive, 84.000 km. Sunt in negocieri cu proprietarul ( o firma care se ocupa cu vanzarea cumpararea de masini) si nu stiu care ar fi un pret corect pt acea masina . Ma puteti ajuta cu sfaturi ? Care ar fi un pret corect? La ce sa ma astept, adica cam cati km sa aiba dati inapoi, si altele.... Proprietarul spune ca masina e facuta de "x" , adica un fel de AMG pt MB sau M pt BMW ( mi-a spus firma dar nu am retinut-o). Cica si motorul are stanța acelei marci . Si inca ceva: mi-a spus ca a fost cu ea la munte de 1 mai dar totusi zilele astea asteapta actele de la proprietar sa mi-o poata vinde . Intrebarea este: cum a putut sa circule cu ea pe drumurile patriei fara acte ? E ceva in neregula sau pur si simplu nu ma pricep eu ? Va rog in masura in care se poate sa-mi raspundeti la toate intrebarile ( promit ca la randul meu voi ajuta si eu pe altii ) ) Multumesc anticipat si inca odata: bine v-am gasit !
  2. Salut. Am nevoie de ajutorul vostru intr-o problema destul de delicata: cutie de viteze automata . De curand am achizitionat un Volvo S80 . Din pacate eu am vrut sa fiu altfel decat cei care atunci cand cumpara o masina se duc insotiti de cineva instruiti in domeniul mecanic, si m-am dus singur. Am vazut-o mi-a placut si am cumparato . I-am facut o revizie completa si i-am schimbat si distributia (in bord are 120.000 km dar stiu sigur ca este sarita de 220.000) . In service am observat ca pe garnitura cutiei de viteze se formeaza o picatura de ulei. Mecanicul mi-a spus ca s-a umblat in cutie ...... Probleme in mers nu sunt: schimba vitezele destul de lin, nu smunceste..... insa ce am observat ciudat este ca atunci cand schimb din P in D si stau pe loc, dupa cca 3 secunde de la schimbare trepideaza usor, se opreste si apoi dupa 2 secunde trepideaza din nou. dupa care totul este OK. Daca sunt in rampa si schimb din R in D, sau din P in D, si iau piciorul de pe frana, masina aluneca cam 15-20 de cm inapoi dupa care pleaca usor la deal .Cam asta este ce am observat pana acum . Ce pot face legat de acea picurare ? Ce am descris mai sus sunt chestii normale sau deja sunt probleme ? La ce altceva ar trebui sa mai fiu atent ? Multumesc anticipat pt sfaturile voastre . Toate bune.
  3. Multumesc frumos pt raspuns . Sunt sigur ca uleiul provine de la cutie . Stii cumva daca exista joja pt masurarea nivelului uleiului in cutie ? Daca nu exista (eu nu am gasit-o) cum pot afla care este nivelul? Banuiesc ca daca va ajunge sub minim, un semnal de avertizare ar trebui sa mi se aprinda in bord, nu-i asa ? Toate bune.
  4. Sfaturi achizitionare S 80

    asa banuiam si eu . Se pare ca, asa cum se spune, achizitionarea unei masini SH e o loterie . In cateva zile voi trage si eu un "loz" si sper sa fie castigator. Acum inca o intrebare si nu mai deranjez: la ce ar trebui sa ma uit inainte sa bat palma ? Ma intereseaza daca sunt anumite particularitati ale unui S 80 de care sa tin cont inainte sa o cumpar .
  5. Sfaturi achizitionare S 80

    Are carte service . Problema e ca vanzatorul ma amana de luni (ziua de luni) pe motiv ca nu i-au venit actele masinii dar in acelasi timp imi spune ca a fost cu ea la munte ?!?!?! Sa inteleg ca daca are carte service inseamna ca acei km sunt reali ? 84.000-2008 . Multumesc .