marius.1200

Membru
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About marius.1200

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 03/17/1974

Profile Information

  • Locatie Urziceni IL
  • Auto VOLVO 850 2.0 T5
  • Fabricatie 1996
  • Auto 2 Volvo s 60 2.0 T
  • Fabricatie 2 27

Recent Profile Visitors

1,210 profile views
  1. Setare întinzator , tip dupa 2005

    Salutare colegi   Un lucru il pot confirma.Ce vine in cutia albastră este altceva.   Cureaua originală , pe care scrie volvo e facuta de gates....dar are un fel de garduleț , pe dinti....un fel de ațe ...si și simt la mina.Asta o face sa stea mai bine pe role , mai ales daca vvt-au joc.   Cureaua facuta tot de gates , ( 5509xs ) ,dar in cutie gates si cumparata astfel , nu are acel profil pe dinti.Tesatura dupa dinti e ff fina si mai alunecoasa...Daca ai joc in in vvt si deviatie de 1 zecime in bolt intinzator , tinde sa se duca spre motor.   Intinzatorul ina , in cutie ina pare mai scartaitor ca cel original pe care scrie ina+volvo .Ma refer chind tragi de tragaci...sa il armezi   E pe bune ce spun.cureaua veche OE volvo sta cuminte pe role.Arata bine, dar am schimbat ca nu stiu istoricul anterior , din uk.      Deci....la unele repere , piesele din cutia albastra sunt mai altfel .Distributie , placute frina , unii sensori.   Pe viitor , o sa tin cont.  App : acum volvo e pe ro.Dupa 3 rar , sediu central , rtntr 7 , sedinta....etc.  A fost instructiv.
  2. Setare întinzator , tip dupa 2005

    Salutare colegi și La Mulți Ani Eu vreau doar sa fiți atenți . 1.SKF ,furnizor tradițional volvo ,are dublu standard.Am și demonstrat mai sus 2.Nici cutia albastră , nici Schaeffer , SKF sau febi....etc.....nu mai oferă oficial procedura de setare întinzător distributie la benzina , B5204T5 .Ma refer la modelul de după 2005 ,cel urecheat. În final ,am luat întinzător de la Schaeffer ( INA,care se găsește și în cutia albastra ) .Acesta....daaaa.Este frate geamăn cu ce ce e acum pe mașină....identic cu originalul.  Am cautat pe original.Dar în Ro ,era pe stoc doar pe diesel.Se știe....avem în ADN diesel.Fie 1,9 tdi ....fie 2,4 de la VW .Un fel de legacy de la Burebista. 
  3. Setare întinzator , tip dupa 2005

      Cunosc procedura standard , cea regasită în documentația de pina în 2005 , pana la motor cu nr 3188688 , nu am avut probleme niciodată.  Vreau sa se retina faptul ca începând cu motor nr 3188689 , grupul schaefer și skf  , nu mai oferă procedura de montaj.Am întrebat dacă e ca la pina în 3188688.  ..au evitat sa îmi confirme. Am sa trec pe curea gates și tensiunea ina.Se pare ca am nimerit întinzător mare în China.E dublu standard.Aceeasi piesa...în doua calități. Atașez poze , pentru a se retine asta.
  4. Setare întinzator , tip dupa 2005

     Am instalat si setat tensiunea de intindere cnf procedurii standard volvo.Invartit excentricul in sens antiorar pina ce indicatorul s-a dus la ora 1 .Apoi am invartit in sens orar pina ce indicatorul a ajuns in mijlocul ferestrei , cnf unei temperaturi de 20 grade celsius.Am strins ci 20 nm definitiv boltul de prindere.Invartit 4 ture...verificat semne.     La pornire cureaua aluneca spre motor.Asa face si cu alta curea.     Ce am observat eu....este ca skf produce acest intinzator pt europa de est cu rulment china, si cu cama orientata spre imbus.Nu cu 45 grade decalata cum e normal.In plus are o sageata in sens orar stantata pe el.  Am sucit in sens orar...pina ce indicatorul a ajuns la fereastra.La fel....aluneca cureaua.   E clar este problema cu intinzatorul .Dar nu imi dau seama daca am setat corect, ca si procedura....sau e defect de fabricatie.   Cert este ca pt sua si uk....aceste intizatoare sunt altfel.Au cama la 45 grade si alta culoare la semering....aduce cu ina.  Pentru cine a patit asa ceva....intreb.Dupa 2005 , o data cu introducerea new style , sa schimbat si procedura de setare.? Nici un producator nu confirma, si nici infirma.
  5. Va rog , cine ma poate ajuta cu procedura de setare a intinzatorului .Volvo s 60 , an 2005 . Motor : B5204 T 5 , benzina , euro 4    E vorba de versiunea 2....difera urechile de pe bloc .Se procedeaza standard ? Adica rotire cu imbus de 6 Antiorar pina la ora 6 ? etc...   Sau....se invirte in sens orar pina ce indicatorul ajunge in fereastra ?    Nici skf....nici grupul schaeffer nu m-au lamurit.
  6. Va rog , cine ma poate ajuta cu procedura de setare a intinzatorului .Volvo s 60 , an 2005 . Motor : B5204 T 5 , benzina , euro 4    E vorba de versiunea 2....difera urechile de pe bloc .Se procedeaza standard ? Adica rotire cu imbus de 6 Antiorar pina la ora 6 ? etc...   Sau....se invirte in sens orar pina ce indicatorul ajunge in fereastra ?    Nici skf....nici grupul schaeffer nu m-au lamurit.
  7. Sonda lambda 2.0 T

    Va rog cine mă poate ajuta cu un cod Bosch pt sonda lambda de reglaj .Am gasit trei variante.Cu 368 , cu 137 , cu 007.   -motor B 5204 T 5 / an 2006....Euro 4  Atasez o captură cu vin-ul de pe cartea de uk   multumesc
  8. Sonda lambda 2.0 T

    Va rog cine mă poate ajuta cu un cod Bosch pt sonda lambda de reglaj .Am gasit trei variante.Cu 368 , cu 137 , cu 007.   -motor B 5204 T 5 / an 2006....Euro 4  Atasez o captură cu vin-ul de pe cartea de uk   multumesc
  9. Mutare post de conducere , pe stinga.

    E deja înmatriculată în Bg.Acum 3 săpt.Urmează pe Ro , la anul, prin august.  Daca inmatriculam direct pe ro, costa omologarea cam 1200 ron, plus cost platforme dus intors....adeverinte service...etc...etc.A....sa nu mai pomenesc ca doamna de la primarie voia sa merg 750 km innapoi la Satu Mare sa aduc fiscal de la englezul din acte, si contracte de vnz-cump tipizate model itl 054.  App....am deja pe masina faruri noi de Europa...nu îmi place să jenez în trafic.  
  10. Mutare post de conducere , pe stinga.

    mama si fiica 
  11. Recent am definitivat mutarea postului de conducere de pe dreapta.Subiectul este un s 60 , din 2005 luna 11, motor benzina 1984 cmc, 132kw, cutie automata 5 trepte aisin.   1.mutat ecm , tablou sigurante.Necesar materiale...cam 120 m fir cupru litat de 0.75 mm, si cam 10 m fir cu gros 4 mm...pentru motor aeroterma.Sa nu se incinga.Fludor, deguvit decapant si tub termocontractibil   2.montat caseta directie smi , cu tot cu pompa si conducte...de la colegul de forum din Faurei.Am avut caseta ZF...fara filete, de tip push in .Bielete si capi de bara noi, pt smi din anul 2001. 3.mutat servofrina.Gaura de 63 mm , carota bimetal, placa de tabla 2mm , pentru centrare precisa si reglaje de pozitie.  4.Montat pedala frina...eu am pus de la 850 ...manual .Ceva bricolaj la suporturi...inclusiv pt acceleratie.Reglabile.Le-am pozitionat cam la 15 cm fata de podea. 5.montat aeroterma si plansa bord de la lhd.   6.mutat comenzi geamuri .  Atasez ceva poze.
  12. modificare 850 t5r 2.0 in 2.3 T5r

    Iti urez succes,Cristian cu 2,3 RN M4.4....E un proiect frumos.Dar sa fie neaparat echipare din uzina pe caroseria ta,si sa faci tuv in Germania.In Ro....e dificil tare.Si vad ca esti din iasi....frumos acolo....am incins t5-ul meu pe Bucium ,dupa care am pus la greu benzina din Republica cu 2 lei.....   Iar pentru Tatian.Cei de la RAR ,,bat,, in calculator codul motorului pe care vrei sa il montezi.Daca ,,le da,, putere mai mare.....se poate doar cu test dinamic.Ei nu tin cont de faptul ca uzina a montat acel motor pe acea caroserie.Ei iau ca referinta ce ai in talon acum....125 cai...sau 144 cai.Seria nu prea o baga in seama.....codul motor e relevant pt ei.Nu se uita la versiunea de soft din ecu...la ce injectoare ai......la ce turbina ai..Iar blocul de aspirat are lipsa stropitoarele de ulei pt pistoane.Deci nu merge sa pui interne turbo.Iar referitor la turbo,atit la 2.0 t,cit si la 2,3 t  exista 2 versiuni de pistoane...care dau  2 versiuni de raport comprimare.Astfel sint 2 ,,genuri,,...HPT,cum este 2..0 t 5   211 cai.....si lpt cum este  2.0 t de 179 cai,dar care s-a pus pe v70 .