-
Content count
59 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout tm46cyp
-
Rank
Junior
- Birthday 02/21/1987
Profile Information
- Locatie Timisoara
- Auto Volvo 440
- Fabricatie 1996
-
Este greu accesul pentru a demonta caloriferul de clima din interior, ar trebui demontat tot bordul ? As fi bucuros daca ma poate ajuta careva cu o inf utila , mersi.
-
Salut , as vrea sa stiu daca s-a mai intalnit careva cu problema de a avea un scurt pe siguranta de la bricheta. Priza la bricheta e in regula pt ca am scos mufa si nu este de acolo, la fel am cautat si la lumina de la plafon si nimic. Alte idei pe unde as putea cauta acel scurt-circuit as avea nevoie. o schema cu circuitul electric cu siguranta de la bricheta ar fi de folos. mersi
-
poate o sa ma interesez in vara viitoare k asta a trecut . Am verificat cu lanterna ultravioleta sa vad pe unde pierd freon si nu am gasit nici macar unsa putin instalatia (pe radiator exterior, conducte freon, compresor ac). Mai multe indicii ma duc spre radiatorul de ac din bord.... faptul ca se simtea putin freonul, dar nu in mod exagerat sa nu poti sta in preajma lui. Mersi mult de ajutor. Ceau
-
Salut. De cand am masina, adica aproximativ de doi ani si ceva in fiecare vara bag freon de vreo 4 -5 ori, pierd mult. Am cam studiat cauza si am ajuns la concluzia ca am un por ceva in radiatorul de AC din interiorul masinii; a fost verificat afara peste tot cu lampa dinaia speciala pt freon si nu e nimic. Care a mai dat jos radiator de interior pentru aer conditionat sau macar radiator de caldura, ma puteti ajuta cu ceva sfaturi ? Ma gandesc ca e foarte complicat, ca ar trebui scos bordu cu tot afara. O mare durere de cap cu pierderile de freon pentru ca deja incepe sa se mareasca pierderile si tine tot mai putin. Mersi frumos.
-
Mergand ieri a ramas aprins semnul de lambda in bord; am oprit undeva cam 30 min , am ponit motorul si nu mai a aparut. Inainte cand pune-am contactul imi aparea ca abs de control... acum lipseste cu desavarsire semnul acela.Deci nu mai apare deloc. Am la coduri de eroare pe pinul 2 codul 1 2 2 dar am cautat cam mult si tot nu am prea gasit ce inseamna . poate fi sonda lambda defecta ? Mai o chestie ce ma gandesc k e sonda pt k rupe asfalt acum ...dar consum va rog sa ma ajutati. Multumesc frumos Eu te rog sa nu mai tastezi in halul asta .... si nu rog decat o data
-
Trebuie verificata directia sa fie ok si dupa aceea geometrie. Anvelopele sa fie identice ca profil si uzura...
-
Ceao, si eo mi-am ,,prelungit'' spoilerul , arata mult mai frumos dar e cam naspa la borduri si gropi dinalea adanci Cat despre supernova si solenza... multi zic ca VOLVO 440 seamana pe modelele romanesti dar e cam invers. Multe modele de la supernova a copiat si eleronul acela de pe spate , dar e fix invers
-
Deci, revin cu niste informatii despre mers in 3 pistoan, trepidatii... Dupa ce am sters codurile de eroare mergea mai bine dar nu cum trebuia. Cililndrul 1 nu functiona, doar in turatii si in relanti foarte putin aproape deloc. Ei bine compresie am avut acolo masurat , aprindere era , coduri de eroare nu mai era nici unul. Astazi am primit supape pe cilindrul 1, garnitura chiuloasa, prezoane chiuloasa ca sa schimb pe cilindrul acela.... Inainte de a da chiuloasa jos din greseala m-am uitat la distanta care ar trebui sa o aiba tachetii la culbutori; acestia erau atacati , deci verdict final ''scaun la supapa mancat''. Am fost la un strungar si mi-a mai luat din pastila aceea de la culbutori cam 0,2 mm si s-a rezolvat problema; distanta aceea care trebuia sa fie la tacheti era de 0,20mm adm. 0,40 evac.. Acum merge relaxat motorul fara nici o problema. AM REZOLVAT PROBLEMA IN SFARSIT. (orcum nu o sa scap de schimbat scaune la supape, poate mai tarziu....)
-
1-- schimb de ulei. Incearca cu un 10w 40 Mobil si filtru de ulei Mann 2.-- Ai niste erori pe care le-a stocat compiuterul masinii (asa se aprindea si la mine inainte, dupa ce am rezolvat cu erorile s-a stins, nu mai palpaie in timpul mersului ) 3.-- Verifica mufele de la toate usile, ai una scoasa; in spate sunt putin diferite de cele din fata, mufele din spate le gasesti sub tetiera aceea... Legat de immobilizator si eu am probleme de genu ... dar acum stiu unde sa parchez . Am incercat multe variante ,topicuri..., nimik ajutator.
-
Volanul se regleaza pe pozitia de drept atunci cand se face unghiul de fuga, convergenta.
-
Care ar fi masura ideala la electrod bijie pentru ca motorul sa mearga bine, sa traga, sa se intinda. Am facut prima data 0,9 mm cu lera prima data (forta mai mare), dupaia 0,7 mm ca am pus champion bujii si am citit undeva k 0,7 e ideal. Care ar fi marca cea mai potrivita la motorul meu de 1.8 b18u 66 kw si deschizatura la bujie ? Multi zic ca nu prea e important dar... nu cred
-
eu am 195 / 55 / 15 si nu atinge nimik. Uitete ce modele de cauciucuri se potrivesc http://www.alloywheels.com/fitment.asp?psearch=Volvo si se incadreaza in norme , asa am facut si eu. Daca nu respecti masurile se poate sa te insele vitezometrul dupaia .
-
CLAPETA ACCELERATIE VOLVO 440,motor 2000, AUTOMAT,96
tm46cyp replied to soryn's topic in 440/460/480
-
CLAPETA ACCELERATIE VOLVO 440,motor 2000, AUTOMAT,96
tm46cyp replied to soryn's topic in 440/460/480
Eu cand am cumparat masina am avut acelasi lucru cu o supapa de evacuare , am inlocuit amandoua pe cilindrul acela. Supapele le gasesti noi.... nu second k nush cine da supape second . Acelea sunt cam 30 lei buc + garnitura chiuloasa vreo 50 -60 lei . Daca testul iasa bine nu exclude faza cu esapamentu'.