mosu60
Membru-
Content count
21 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout mosu60
-
Rank
Nou venit
- Birthday 09/15/1960
Profile Information
- Locatie NAVODARI
-
Aveți idee unde pot găsi huse scaune pentru Volvo V40 din 2014 ? Mulțumesc!
-
Și a mea face la fel , este de la ambreiaj
-
Martori aprinși ?
-
Volvo S40 1.6 d Cod eraore: P2458 si P242F si fum/abur la motor
mosu60 replied to Stefan100's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Verifică tubulatura, poate un furtun spart sau desprins pentru că nu inteleg de unde fum in zona turbinei . Daca se strica turbina masina nu are putere , scoate fum la eșapament nicidecum in acea zonă. Baftă! -
Verifica tampoanele motor , eu am inlaturat trepidatiile prin schimbarea tamponului superior dreapta ( încearcă să introduci între partea metalică și tamponul de cauciuc o chestie de aproximativ 3 mm , dacă nu intră înseamnă că e uzat și trebuie schimbat. Atunci când e uzat cauciucul freaca pe partea metalică si transmite trepidația motorului la șasiu. Sfatul meu e să iei pe origine , chiar dacă e mai scump cel puțin ai garanția că nu o să trebuiască să îl schimbi după câteva luni ) Baftă!
-
Si eu am aceeași problema Posibil sa fie asistenta la plecarea in panta dar nu sunt sigur
-
Eu stiam ca iti da intre 15 si 35% din valoarea de catalog a autovehicolului , functie de starea de intretinere. Poate ma insel .
-
Am avut duminica accident cu masina , este posibil ca sa nu-mi mai repare masina deoarece spune inspectorul RCA de la EURO INS valoarea reparatiei sa depaseasca valoarea de piata a masinii ( VOLVO S40 1,9TD din 2000 ) . Masina are fata lovita , iar la prima vedere trebuie schimbate urmatoarele : bara fata , capota , faruri, semnalizari , scut, masca, stergatoare faruri ,aripa stanga , rama oglinda stanga , radiatoare ac si racire motor , alternator , pompa lichid parbriz .Stie cineva cam care este valoarea de piata a masinii ( 175000 km la bord ) si ce pret asi putea lua pe ea la dezmembrari ?
-
I-mi poate spune si mie cineva , va rog , de unde vin si unde duc firele de la mufa cu 3 pini ce cupleaza senzorul si valva de alimentare cea din imaginea de mai sus ce a fost postata de MATRIXXX ( caruia ii multumesc inca odata )
-
Dupa cat i-mi dau eu seama senzorul este de fapt o bobina care masoara timpii de injectie . Sau gresesc ? Am pus senzorul vechi pe pompa si am alimentat senzorul nou in aer , culmea se tureaza masina ceva mai tare ( cam la 3800-4000 ) dar i-mi este frica sa nu-l prajesc si pe acesta daca merg asa .
-
Am masurat , valorile sunt exacte si totusi nu merge . Posibil sa fie din procesor ?
-
Multumesc mult pentru ajutor , am sa masor circuitele si poate ca depistez cauza .
-
VOLVO S40 1,9TD 2000 - Motor T2 Am omare problema : s-a defectat senzorul de presiune combustibil , cel care se monteaza pe pompa , am cumparat unul nou si l-am montat dar motorul nu mai porneste . Ce se intampla ? Are o punere la masa si intrerupe valva de motorina , pentru ca daca scot mufa de la senzor si alimentez valva pe direct de la baterie masina porneste dar nu se tureaza .Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Va multumesc!
-
Bucsile de la bara stabilizatoare posibil sa fie uzate , ai spus ca nu sunt crapate sau distruse , dar pot fi uzate . Si eu am patit la fel si nu am realizat de unde vine zgomotul pana cand nu a cazut partea de jos a bucsii si pocnea de spuneai ca se rupe masina . Mai verifica totusi bucsile si tamponul inferior , cel de sub motor . BAFTA!