-
Content count
34 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
6 NeutralAbout fantozzi007
-
Rank
Nou venit
- Birthday 06/14/1977
Profile Information
- Locatie unknown
- Auto Volvo V50 1.6D
- Fabricatie 2006
-
Clar ca se aplica doar celor 5 care pleaca intr-un Sharan inmatriculat in Bulgaria... Masinile acestea nu le achizitionezi decat printr-o firma din Ro cu obiect de activitate strict " comert cu autoturisme" . In contabilitatea firmei aceste autoturisme se regasesc ca "fond marfa" si sunt vandute ca atare , platindu-se TVA doar la comisionul prestat de firma. Sunt bunuri scutite de TVA conform directivei mentionate. Tocmai de aceea spuneam ca pentru o astfel de masina costurile de transport + toate comisioanele sunt ~ 1000 E
-
Atunci asta este E5 http://www.carsonthe.../625817/general ?Pretul este de 7000 E Pe mine nu ma intereseaza, doar asa de amorul artei, daca tot suntem in topicul "sfat achizitie" macar sa-si faca omul si o alta parere decat ceea ce vede pe net la vanzare. Sa vada ca pot exista masini chiar si din 06.2010 cu peste 120k km la bord.
-
Stiu multe cazuri cand din E4 cei de la RAR au scos E3, cunosc si un caz de Audi A6 din 2010, E5 in Germania si in Ro E4, ii s-a intamplat chiar unui prieten de-al meu. Fiind vorba de un motor 2.7, diferenta dintre E4 si E5 era cam mare. I-a actionat in instanta si a castigat. Cand este vorba doar de cateva sute de euro, nici nu mai are sens, bagi barbia in piept, tragi cateva injuraturi si-ti vezi de treaba.
-
mai platesti 350 E diferenta de taxa intre E4 si E5 si tot ieftina este. ca si nea' Marin te intreb : pe ce te bazezi ? @ ager - http://www.carsontheweb.be/be/cardetail/625338/volkswagen%20passat%20tdi%20110%20comfortline - Eu5 indubitabil, pret achizitie 7100 E
-
gresala in COC ? mira-m-as ! Masina inmatriculata in Belgia Euro 5, iar in Romania Euro 4 - cu specificatia celor din Romania ca esxista o gresala de tipar in actele originale emise de fabricant !?
-
Masina are COC (certificat of conformity) emis de fabricant din care rezulta ca masina este Euro 5. Peste asta nu trece niciun RAR, indiferent dupa ce norme sau metodologie se bazeaza ei atunci cand stabilesc norma de poluare pentru Romania. Daca fabricantul prin certificatul de conformitate stabileste ca este Euro 5, pai Euro 5 este. In caz contrar ai 2 posibilitati : 1. ori mori cu ei de gat in curte la RAR 2. ori ii actionezi in instanta si castigi 100% Acolo unde scrie negru pe alb nu prea mai este loc de interpretare. Stiu ca la noi se pot intampla multe, dar exista si alte procedee sa le dai peste bot celor de la RAR.
-
Ar fi chiar culmea, nici nu am sustinut asta. Daca le-am fi stiut pe toate...eheee. http://www.carsontheweb.be/ro/cardetail/626019/volvo%20v50%2016%20d%20110%20kinetic - uite, asta este Euro 5 si costa 4800 Euro.
-
Te cred, dar eu ma refeream strict la masini achizitionate dupa cotw, unde costul minim transport+ toate comisioanele este de 950-1000 E
-
Vezi ca la masinile achizitionate de acolo nu se plateste TVA pentru ca este un vehicul scos pentru revanzare "Directiva Europeana 2006/112/EC - art. 130-1, este scutit de TVA conform sectiunii 39 bis1. a codului TVA pentru o livrare inter-comunitara ". Lucruri pe care le gasesti bine prezentate si in Codul Fiscal (L571/2003) Titlul VI. ...iar costurile privind transportul catre Romania + toate comisioanele , crede-ma ca este asa cum am spus eu, 1000 E
-
http://www.carsonthe...80 20d momentum - s-a vandut cu 9.400 Euro - o masina la pret corect ! http://www.carsonthe...0 d 136 kinetic - asta costa 5.700 Euro. Pretul este acolo, adusa acasa mai costa 1000 E + taxa de mediu. Sunt masini direct de la sursa, nemanarite, cu detalii 100% reale. Ideea este sa ti-o aduci tu, pentru ca aceiasi masina o gasesti in Vitan cu 9500 E si cu 90k km la bord http://www.carsontheweb.be/ro/cardetail/625218/volvo%20v50%2016%20d%20110%20edition -6300 Euro
-
In CI chiar este primul proprietar, ceilalti 2 sunt firmele de leasing - una si aceiasi, Romstal Leasing. Probabil ca a avut lesing pe 4 ani fara valoare reziduala, iar valoarea reziduala a achitat-o tot in regim leasing, esalonat in cateva luni - de aceea apare in cartea de identitate de doua ori ca proprietar firma de leasing, Romstal Leasing. Asa cum ai spus si tu masina este model 2007 nfl (fabricata prin 2006 conform ss), iar in anunt este 2008 - lucru intr-adevar foarte deranjant.
-
Arata foarte bine masina, plus ca este cumparata de noua din Romania, ceea ce inseamna ca in mod normal trebuie sa aiba istoric service . Daca te uiti atent in CI vei observa ca proprietarul este nascut in '54, deci se apropie cam de 60 de ani. Un om trecut de prima tinerete, masina achizitionata noua din Romania, presupun ca are si istoric service...este altceva decat cumparata din Vitan de la samsari. Merita sa incerci. Ideea este ca masina sa fie vanduta chiar de proprietar, daca la mijloc este vreun intermediar, las-o balta ! Suna si vezi cine iti raspunde, inca odata - merita sa incerci ! P.S. Pretul este cam mare, dar in majoritatea cazurilor pretul reflecta si calitatea, sunt si exceptii. Dupa capul meu masina nu face mai mult de 9200-cu indulgenta 9300 E. Este modelul NFL , iar anul de fab o trage mult in jos... Formularea anuntului cat si pozele par a fi facute de un "mic samsar", plus faptul ca accepta schimburi...foarte curios. In mod normal o persoana de 58 de ani care si-a permis sa-si achizitioneze un Volvo nou pentru care a platit minimum 25.000 E ( fara a mai pune la calcul dobanzi aferente leasing, casco obligatoriu, fel si fel de taxe si comisioane etc) sa vrea sa faca schimburi cu MPV-uri 2006-2008 suna cam dubios. Cred ca in procent de 99% persoana care vinde masina este un intermediar! Se poate verifica foarte simplu acest lucru- dai un telefon
-
@V50Saphir Stiu, nu ai spus tu ca Volvo este o masina de kko, dar sunt multi altii care sustin acest lucru, mai ales depsre motorul de 1.6D, cel putin asta am inteles de la initiatorul topicu-ului. Nu ai generat niciun fel de polemica, este o discutie constructiva . Omul care nu a mai avut Volvo si vrea sa-si cumpere trebuie sa stie la ce sa se astepte si este general valabil pentru orice alta marca de masina cumparata SH. Poate nu multi au reprezentanta Volvo in orasul lor sau , asa cum am mai spus, pot avea ghinionul ca masina respectiva sa nu aiba un istoric service sau sa nu existe posibilitatea de a merge la un tester Volvo, in cazul acesta ce-i de facut? Sa verifici trenul de rulare la un Volvo adus de afara care a circulat numai pe autuostrada este frectie la picior de lemn. Chestia cu verificatul km mi se pare a fi aievea, nu multi stiu ce si unde sa verifice, iar daca au fost bine masluiti ...sa verifici punctele unde apar uzura (volan, chedere, pedalier, schimbator etc) iar este frectie la picior de lemn. Asadar nu-ti mai ramane decat acea verificare tehnica si optica, de care tot am vorbit. De exemplu turbina se poate verifica foarte usor daca are uzura mare, verificand daca are joc mare in ax - procedeu ce se poate face usor dasfacand doar furtunul de la filtrul de aer- pe admisie nu trebuie sa fie urme de ulei !!! Turbina nu trebuie sa fie innegrita(afumata) lucru care se intampla doar din cauza unei simple garnituri care nu mai etanseaza - dar care indica o functionare anormala a turbinei prin pierderea presiunii Filtrul de particule daca este pe duca - verifici teava de esapament - daca are funingine depusa pe interior- este clar ca filtrul de particule nu isi mai face treaba. Desfaci capacul de la motor si verifici optic injectoarele care nu trebuie sa prezinte urme de motorina supurata sau urme de negreala(afumate) - semn pierdere compresie. Ambreiajul si volanta - tragi frana de mana, bagi in tr. 1 si ridici ambreiajul la jumate - incerci sa fortezi putin ambreiajul - care daca este pe duca il vei simti imediat, valabil si pt volanta. Verificati cu atentie daca pe rolele de la distributie sau transmisie(accesorii) sunt urme de veselina lichida - este un procedeu practicat de unii atunci cand incep sa "cante greierasii" Cand pui contactul verifici cu atentie daca se aprind toti martorii in bord, este foarte important ca toti martorii sa aiba aceiasi intensitate luminoasa ! O masina cu motorul spalat si spoit cu silicon sa va puna mari semne de intrebare. Daca a avut polish facut recent - iar semn de intrebare - se poate verifica pe la chedere, la imbinarile barilor, la capacul rezervorului. Verificati foarte atent DOT-ul anvelopelor facand o paralela intre data de fabricatie a anvelopelor - km din bord - si ce scrie in cartea service (daca are). Modelele cu piele ecologica la interior - au o grava problema - uzura incepe sa apara la scaunul soferului , de obicei in portiunea sezutului - verificati daca s-a intervenit cu vreo "carpeala" pe la vreun tapiter auto. Daca masina are presuri, dati-le afara si verificati cu atentie mocheta de la sofer - dupa multi km mocheta de la sofer in dreptul pedalei de acceleratie cedeaza( acolo unde sa tine calcaiul in dreptul pedalei de acceleratie). Verificati trusa de chei si vedeti daca s-a folosit cuiul de tractare Daca masina are carlig de remorcare, detasabil, verificati daca a fost folosit - cel putin va faceti o parere Verificati etichetele farurilor - trebuie ca amandoua sa aiba aceiasi data de fabricatie Bineinteles, faci aceste verificari cel putin cele care tin de mecanica intr-un service autorizat, eventual o ridici pe un elevator, desfaci scutul de la motor - se verifica daca sunt pierderi de fluide, se verifica lonjeroanele, chiar si trenul de rulare etc. Daca trece testul - este o masina ok
-
Pai daca iti iei masina la 180k si ea in bord are 90k si dupa 15-20k km te lasa volanta, turbo, EGR-ul, se colmateaza DPF-ul etc. te inscrii pe forum-ul Volvo si tipi in gura mare ca motorul de 1.6D este de kko. Sa cumperi masina din targ !? ...pai cine te grabeste? O poti cumpara si a 2-a zi, dupa o verificare tehnica amanuntita. Intrebarea este urmatoarea : Ce te faci daca masina respectiva nu are istoric service decat pana la 80-90k km, iar masina are in bord 110-130k km, iar real 180k km ... si pe deasupra mai este "facuta" la km si cu Enigma( un tester de diagnoza ultra performant) ?? Ce faci atunci? O iei de buna ! Solutia pe care o vad eu personal : o verificare tehnica amanuntita te poate linisti, iar daca esti cat de cat priceput, daca nu tu macar mecanicul respectiv, iti poti face o parere despre o masina in general.
-
Cat despre "km reali" - aici e mai greu. Sunt cazuri (cele cu km "facuti" pe la Pitesti) in care nici cei mai iscusiti nu pot depista veridicitatea lor. Datorita materialelor de buna calitate, testul calsic - cel cu verificarea anumitor pucte in care uzura este mai pronuntata (volan, schimbator, chedere, pedalier etc) pica din start. Un interior de Volvo la 200.000 km poate arata la fel de bine ca unul la 100.000, depinde de cel care l-a utilizat . P.S. imi cer scuze pentru stalcirea lb. romane ! " ... daca vrei 2.0 TDI, iti torni cenusa in cap "