-
Content count
7 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout ionoi
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Bucharest
- Auto Volvo 460
- Fabricatie 1996
- Auto 2 Renault 5
- Fabricatie 2 1989
-
Salut! Da si nu! Da pentru ca nu am nimic de ascuns, nu pentru "patronul"(mai frumos spus proprietarul) garajului unde lucrez la masina, are o chestie cu cine intra in atelier(eu si un bun prieten), avand in vedere ca eu in general lucrez la masina dupa ce isi incheie el treaba la service(adica el mi-a pus la dispozitie spatiul si scule, contra unei sume desigur)! Uneori dupa ora 18-19, sau mai are cate o masina care ramane peste noapte si eu nu merg deloc sa lucrez la r5! Din acest motiv ti-am scris si in mesaj, @Matrixxx, ca prefer sa ne vedem dupa ce termin "la rosu", adica sa vezi/vedeti masina fizic! Sper ca nu va dezamagesc cu acest raspuns insa va rog doar sa ma intelegeti! Daca tot vreti sa vedeti ceva, macar sa aveti ce vedea! Spre exemplu am constat cu stupoare cand am pus vineri capota ca nu se inchide si ca trebuie si ea modificata, sa nu mai zic de admisie ca trebuie sa o modific, traseul initial fiind prea lung, intercoolerul in fata jos = turbo-lag! Un alt exemplu este ca am uitat complet de franele pe spate, care in "proiectul meu" trebuie sa totul hidraulic, adica legata si frana de mana hidraulica! Daca as fi avut un garaj al meu, unde sa merg zi de zi, probabil as fi fost mai atent! Desi nu mai am mult, zic eu, mai apar chestii ce necesita timp si idei noi! Sunteti de acord sau nu cu mine? O zi frumoasa!
-
Ziua buna! @Bogdan_a > "cutia de viteze JC5-227 poate fi inlocuita cu JC5-222". Super si multumim! Vin si eu cu o intrebare! JC5-222/227 cum are diferentialul? Blocant sau nu? Eu vreau sa incerc sa pun JC5 pe B18FT! Asta doar daca diferentialul este blocant! Multumesc!
-
Ziua buna! @Adi2727 > Cel din Germania, un domn la 45-50 ani, era foarte modest si destul de tacut! Cat despre proiectul meu, o sa se intinda si pe urmatoarele 3-4 saptamani! Este putin mai greu sa ma impart in trei; birou, familie si pasiune! Merg pe varfuri, ca si ieri seara cand am stat cu un amic de la 22:00 pana pe la 01:30, sa repozitionez intercoolerul si traseul lui! Si ce mi se parea mie a fi usor, electrica, imi incearca rabdarea! O sa va tin la curent si cand o sa reusesc sa o pornesc, o sa fac un filmulet! @Brava > Multumesc de pont! O sa merg pe el, adica ma ocup sa caut o cutie de ClioRS si sa vad ce si cum! Daca gasesc cutie pana miercuri, joi fac proba si va spun ce o sa constat! Un uichend frumos!
-
Salut! @ADI2727 Iti dau dreptate ! 1000$ o sa faca tot "show-ul"! Am vazut in Germania un 480 cu 1.7t care se misca bine la 420 cai! O turbina cat toate zilele, GT35, clapeta separata pentru fiecare cilindru, 16 valve portata, pistoane si biele forjate, arbore usurat, volanta stock , haltech Platinium 2000, cutie secventiala Sadev...si nu imi mai aduc aminte toate cele ce le-am vazut de am ramas...prost! @Matrixxx Cand zici RAR te referi la ITP sau Identificare vehicul? RAR am facut la cumparare cu masina originala R5 1.1 Campus, la fel si ITP. Urmeaza sa fac ITP(cred ca in septembrie), ITP unde am un prieten ce ma "rezolva"! Pentru orice eventualitate eu am pastrat motorul+cutia de 1.1 ca in caz de problema, pun motorul original, fac ITP si il schimb iar cu cel "neoriginal"! Pentru ITP eu zic ca te pot ajuta! Si cu RAR te pot ajuta, insa iti dai seama ca suma este putin diferita(banii)! Masina va merge ca orice masina normala inscrisa in circulatie! Singura mea "problema" o sa fie cu rollbar-ul care sper sa il camuflez cat mai bine si, de ce nu, sa reusesc sa il trec in talon la rubrica Observatii! Inca nu e montat! Va salut!
-
eu am vazut ca incep de pe la 450$! Daca e vorba de 1000$, raman la Haltech! Un haltech Sprint500 ce ma va scutura de 800$ este alegerea mea!
-
Salut si tie! Eu tare sper sa gasesc asa ceva, si anume cu diferential blocant/auto-blocant! O cutie secventiala depaseste valoarea bugetului+masina+motor si orele de munca! Cat despre Unichip, imi poti da mai multe detalii, te rog? Ideea mea era sa ma "complic" cu un standalone(Haltech)! Insa cu unichip as face un cost saving destul de bun! Multumesc!
-
Ziua buna! A trecut ceva vreme de cand s-a postat ultima data pe acest topic! Eu m-am apucat de acest proiect acum doua luni. Adica sa pun B18FT intr-un R5(fost 1.1 benzina din '89). Mai am electrica de pus la punct si gata roaba! Eu am cumparat din Oradea motorul+cutie+electrica, cu 500 euro. Totul de pe aceeasi masina, un 460 din '96. Motorul cu tot cu turbo si cu un nr de km rezonabil de 113.000. Sper sa termin pana la sfarsitul acestei luni masina si sa "dau o tura". Am auzit ca Olandezul Zburator/Adi2727 ma poate ajuta cu o informatie, si anume daca gasesc cutie cu blocant pentru motorul meu, B18FT. Gresesc? O zi faina!