-
Content count
10 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by adrianciocan
-
Ce i-ai facut astazi masinii tale?
adrianciocan replied to DragosGD's topic in Comunitatea VOLVO Club
sigur trebuie sa ajung la slatina , acolo am factura si devizul de la service. revin zilele astea cu raspunsul. -
Ce i-ai facut astazi masinii tale?
adrianciocan replied to DragosGD's topic in Comunitatea VOLVO Club
agr, pe ce volvo ai roti de 18 ? esti tare curajos . culoarea este metalizata, este culoare din paletarul volvo, dar ceva mai noua fata de anul masinii,cred. Multumesc frumos pentru aprecieri, totul se face cu pasiune pentru ceea ce eu consider a fi cea mai frumoasa berlina din clasa ei, fara a mai povesti de tinuta de drum si de performante. Bafta si tzie tizule! p.s chiar daca la auto 2 am trecut bmw, sa stiti ca si acolo tot pasiune este pentru cel mai frumos coupe, dupa c70 desigur -
Ce i-ai facut astazi masinii tale?
adrianciocan replied to DragosGD's topic in Comunitatea VOLVO Club
salut, pt al meu s40 a fost un an plin. a primit vopsea noua in vara, sistem audio nou nout cu doua amplificatoare, sub si tot ce trebuie ( am demontat tot interiorul pentru a trage cablurile pe sub mocheta si nu prin praguri) , faruri noi, amortizoare, discuri frana, un set de roti de iarna, si, saptamana asta, pe sambata sper sa vina pistoanele pentru ca asteapta de mai bine de o luna . De fapt au venit pistoanele saptamana trecuta dar nu s-au potrivit, erau pt t4 de 1.9l si al meu este de 2l. Chiuloasa a fost la doctor si ea: planeitate, ghiduri supape schimbate si supape rectificate. Am lucrat putin si la turbina zilele trecute ( curatat corpul de evacuare si sudat pe alocuri ), si nici caseta de directie nu a scapat de un control amanuntit facut la Targoviste. Am insotit-o personal, pe caseta desigur, sa ma asigur ca e ok. Suportii motor au venit si ei, fisele si bujiile sunt deja in garaj, impreuna cu placutele de frana si chitul de distributie (daca tot e desfacut motorul) Desi am lucrat mult la cele de mai sus, in topul operatiilor se gaseste capitonarea capotei cu material termoizolant....: carton, marker, sabloane, foarfeca, pensula , adezivi..ca la scoala. Si ar mai fi in top si montarea unui triplu stecher auto in capacul cotierei ( greu de vazut si cu instructiuni ) , si montarea statie CB sub bord si antena in aripa dreapta spate. V-am zis ca s40-ul meu nu s-a plictisit ...si unde pui ca am un calculator cu chip pregatit deja care astepta rodajul motorului si.... primavara Spor la treaba va doresc ! -
Salut, Destul de greu de pus o poza cu montajul pentru ca am lipit si protectia originala a capotei de materialul termoizolant pe care l-am lipit pe capota. Este un soi de burete dens care se vinde la ml si care are folie de aluminiu pe una din fete. Am facut sabloane dupa spatiile dintre ranforsarile capotei, am decupat marerialul si l-am lipit. Cost total: 100 de roni 2 sau trei beri, era vara cand l-am lipit
-
si eu sper sa fie ok, anul asta a 'cerut 'destula atentie : vopsea noua, sistem audio nou, telescoape si roti tot noi, iar acum pistoane,turbina si ceva supape . dar merita , chiar si 6 saptamani termen de livrare pentru pistoane.
-
am un t4 din 2001 . important de mentionat ca merg aprox 45000 de km pe an din care 40000 in afara orasului, si ca sa merg si mai departe cu calculele din cei 40000 aprox 30000 sunt pe autostrada .una peste alta, media consumului pe gpl este de 12% ( mers constant 120-130 autostrada, semisportiv -sportiv pe judetene si nationale). o sa revin cu date legate de consum dupa ce motorul va fi refacut, sper in max 4 saptamani. imi aduce moshu pistoane nou noutze .
-
si totusi se poate. 5.5 este si consumul meu daca ma gandesc ca media este de 11-12 pe gpl. sigur, de la 200 km/h in sus trece pe benzina dar altfel cam atat consuma
-
s40 t4 de 2L. fiabilitate redusa, consum maricel doar in ture...dar, senzatia de a trage de toti calutii intr-un confort deplin si de a produce involuntar ce-i drept "victime" in randul posesorilor de 3-4 litri este greu de obtinut cu asa costuri mici de intretinere . (important de mentionat ca nu platesc manopera , altfel , costurile ..... )
-
salut, legat de trapa, a mea suiera ca naiba in mers. e greu de schimbat garnitura cu una noua? legat de protectia de la capota, eu am rezolvat cu material termoizolant de la brico, lipit cu adeziv....indiferent cat incalzesc al meu t4, capota are temperatura de afara.
-
salut, ma intereseaza cutia si motorul de pe modelul automat. cu toate accesoriile aferente. ma gandesc sa pun cutie automata in loc de manuala pe almeu s40
-
salut, pentru ca al meu s40 t4 a picat testul de compresie (6 la cald) m-am hotarat sa refac motorul. evident ca nu scap doar cu segmenti si pistoanele avand semne grave de uzura, dar in afara de motor am gasit si fisuri multiple in interiorul corpului de evacuare al turbinei.corpul central pare ok, motiv pentru care va rog sa ma ajutati cu o solutie care sa nu implice schimbarea integrala a turbinei. sudatul pare dificil intrucat fisurile sunt la interior si destul de multe. masina este din 2001 multumesc frumos, adrian