Ovidiu XC90

Membru
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Ovidiu XC90

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie CALAFAT
  • Auto VOLVO XC90
  • Fabricatie 2011

Recent Profile Visitors

1,413 profile views
  1. Scade Nivel Antigel

    Am schimbat si capacul de la filtrul de polen in Nurnberg. Am platit 40 euro. Mecanicul de acolo a ras cand a vazut si a zis ca nu a mai vazut asa ceva in 14 ani de lucru la Volvo.
  2. Scade Nivel Antigel

    Dupa cateva luni, am rezolvat problema. Am fost la Szeged la service-ul volvo si au gasit pompa de apa cu probleme. Acum am alta problema. Am constatat ca in partea dreapta, vine numai aer rece la picioare. Tot la Szeged au gasit si ce s-a intamplat.... Todorut service cand mi-a schimbat filtrul de polen, a rupt plasticul capacului in zona a doua suruburi si l-a lasat numai in doua.... Bineinteles ca pe acolo iese aer rece... halal service romanesc....nu mai am cuvinte.....
  3. Scade Nivel Antigel

    Am fost la o revizie la Todorut, in Timisoara si au verificat si pb. cu antigelul. Ei ziceau ca nu e nimic, sa mai completez.... Le-am zis sa-mi ridice putin mai sus faza scurta, si cand s-a facut noapte mi-am dat seama ca farurile "bateau" undeva spre cer.... primeam numai faze lungi de la cei din fata. Noroc ca am avut in fata o masina cu mecanicii de la firma si au avut scule la ei si am reglat-o singuri. Altfel eram cu grad ridicat de risc pe strada, din cauza ca ii orbeam pe cei din fata.... Am tras concluzia ca au reglat-o asa, la ochi.... Mai am 13-14.000 km si o sa-i fac urmatoarea revizie...sper sa ajung la Primus, sa vad ce rezolv. Seful de service de acolo mi se pare un bun profesionist. Va spun ce a avut masina dupa ce sper ca o s-o rezolve..... Ia uitati ce am gasit pe un forum: About a year and a half ago when I first got my '03 XC90 T6 used, on several occasions I got the coolant low message. Not spending the time to check it out I would refill it and in a few weeks I would get the coolant low message again. Anyways, I was busy at the time and didn't put much though into it. Later .... on several occasions while sitting idle I would hear a what I would decsribe as a "constant soft pitched" belt squeal (I wish I had a better description). So I decided I better take it in for a checkup. Here is what they find -: The timing belt was rubbing against the thermostat housing and created a small hole. This caused fluid to escape and leak onto the timing belt. The mechanic did not stop telling me how lucky I was that the timing belt did not snap or slip because it was so spongy due to all the coolant that leaked onto it. Needless to say, I did not feel lucky $1200 later and car only had 85000 miles on it. Bottom line - If you don't know where the coolant is going, have them check it out early before you end up with a costly repair as I did.
  4. Scade Nivel Antigel

    Cand am schimbat radiatorul, totul era perfect, nu a pierdut lichid deloc. Radiatorul nu era spart, de fapt...era putin indoit in partea de jos. Dar daca tot am casco, l-am schimbat. O sa incerc sa analizez mai bine pe unde ar putea pierde, desi mi-e destul de greu sa-mi dau seama. La service daca ma duc, imi spun ca masina e perfecta !!! (cei de la Timisoara asa mi-au zis)....
  5. Scade Nivel Antigel

    In primul rand, va multumesc pentru raspunsuri. Am schimbat radiatorul in vara, la Primus, in urma lovirii unui pietroi cand faceam o intoarcere. Am completat cam 7-800ml prima data, apoi 400-500ml a doua oara.
  6. Scade Nivel Antigel

    Dupa problemele cu scartaielile, care inca nu s-au rezolvat complet, acum am alta problema: nivelul antigelului scade. Prima data mi-a dat mesaj masina ca este sub minim. Intr-adevar, era sub minim. Am completat. Dupa cam doua luni, lichidul era intre min si max, pe la jumatate.... Este normal sa scada asa de repede ? Am trecut prin Timisoara la Volvo si mi-au spus ca nu ar fi nicio problema. Mie totusi mi se pare ca scade prea repede. Mai am 2 masini, un Tucson si un Logan Van. N-am avut problema asta pana acum cu niciuna. Multumesc !
  7. Volvo On Call

    Multumesc Bogdan si blizzard pentru raspunsuri. Ma faceti sa nu renunt la idee )) Am vazut solutiile cu un modem GSM (sau telefon) care pot receptiona un SMS si pot comanda un alt device, etc... Problema este, la un XC90, cum ma interfatez ? As putea gasi documentatie sa ma conectez pe CAN (documentarea protocolului de comunicatie, comenzi...) ? Sunt electronist, folosesc modemuri GSM si pot face un controller care preia date de la un modem GSM si transmite mai departe pe un CAN. In felul acesta, as putea sa controlez direct prin SMS diverse functii ale masinii, inclusiv pornire/oprire motor, pornire/oprire heater, etc.. De la SMS la aplicatie pentru smartphone, nu mai e mult.... Nu am exprerienta in aplicatii pentru auto, de aceea va intreb unde as putea amplasa fizic un astfel de device, de unde pot sa-mi iau alimentare, si unde pot sa fac conexiunea cu bus-ul CAN al masinii ?
  8. Volvo On Call

    As fi vrut sa comand heater-ul in anumite cazuri. Am si telecomanda, dar uneori masina e la distanta mare si nu pot sa ma duc special in parcare sa pornesc incalzirea.... In plus, am o singura telecomanda.... Pentru o a doua telecomanda Primus mi-a cerut 1900 ron .... mi se pare destul de mult......
  9. Volvo On Call

    Multumesc Bogdan pentru raspunsul detaliat. Deocamdata, imi iau gandul de la VOC....
  10. Volvo On Call

    Multumesc pentru raspuns. Masina nu e echipata cu VOC din fabrica, este productie 2011, noiembrie. Deci nu am butoanele SOS si ON CALL. Problema este, ca sa pot activa functiile, in afara de cele 2 butoane, dpdv hard, mai trebuie ceva la masina ? Sau restul functiilor se activeaza doar soft ? Daca ar fi costurile acceptabile, m-as gandi sa-i fac o extensie in servis, la Primus.... Unitatea GSM e aceeasi pe care o am acum instalata pe masina, sau se monteaza alta ?
  11. Volvo On Call

    Activarea functiilor Volvo On Call, implica montarea suplimentara a altui modem sau modul GSM in masina, sau este suficient cel existent ? Stiu ca in Romania nu functioneaza partea de safety a lui On Call, dar as fi interesat sa pot sa folosesc aplicatiile de Android pentru diverse functii. Multumesc !
  12. Zgomot la bord in zona gurii de ventilatie din dreapta.

    Am studiat ce mi-ati recomandat, si am incercat cu glicerina boraxata. Rezultatul a fost foarte bun. Nu mai scartaie deloc. Banuiesc ca o sa trebuiasca sa repet de cateva ori "tratamentul". Am flaconul la mine permanent ))) La iarna sper ca nu o sa trebuiasca sa-i dau si un Nurofen ..... Cand ajung la Primus o sa-i rog sa-mi dea si cu silicon de cheder special.
  13. Zgomot la bord in zona gurii de ventilatie din dreapta.

    Brava, multumesc mult pentru raspuns. Studiez si link-urile, dar o sa ajung si la Primus sa vad daca pot sa-mi rezolve problema simplu.... Pana atunci sper sa nu-mi mai apara si alte scartaieli
  14. Zgomot la bord in zona gurii de ventilatie din dreapta.

    Mihai, multumesc pentru raspuns. Eu tot pe la usita din dreapta am "operat-o" si am avut loc sa bag buretelul acela. O sa verific totusi si usita sa nu vibreze si ea. Ceea ce nu-mi mai place, este organizarea firelor pe sub scaune. Nu mi se par bine prinse cu bride, si sunt nemascate. De ex. am un conector sub scaunul pasagerului care e prins destul de slab cu o brida si oricand poate sa vibreze. Toate aceste zgomote ma deranjeaza mai ales cand fac drumuri lungi si intervine oboseala. Dupa parerea mea o masina trebuie sa te relaxeze, nu sa te streseze si mai mult. De aceea totusi am asteptari mai mari de la Volvo XC90.... Astept totusi raspuns de la Brava sau de la cine stie cum se face siliconarea chederelor, ca as vrea sa rezolv scartaitul acela de la geamul usii din spate.... Multumesc !
  15. Zgomot la bord in zona gurii de ventilatie din dreapta.

    Multumesc Brava pentru raspuns. Ca si Mihai, te rog sa detaliezi putin operatiunea. Ce tip de silicon sa folosesc ? Mihai, sunt 100% ca ai dreptate, ca in timp nu o sa mai deranjeze astfel de zgomote, dar deocamdata imi e greu sa ma multumesc cu ideea ca am dat o grama de bani pe masina asta si scartaie ) Are doar 7 luni si am facut 26.000 km pana acum. E totusi noua.... In rest sunt foarte multumit de ea, totul e ok.... In general tipul acesta de probleme e mai delicat...e mult mai simplu sa schimbi o piesa stricata decat sa rezolvi un scartait....dar totusi nu vreau sa scartaie (