adi_xc60

Membru
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

4 Followers

About adi_xc60

  • Rank
    Junior
  • Birthday 10/11/1977

Profile Information

  • Locatie bucuresti
  • Auto volvo xc60 d5
  1. Revizii

    Aha....thx.....data viitoare, daca mai tin masina, te caut ptr INA(daca aduci asa ceva), eu am gasit ptr cureaua de accesorii doar Ruville. 2. Daca o fi nevoie de clapete sau de tija admisie le luam si pe alea :PP. Bafta.
  2. Revizii

    Bogdane si eu am luat tot curele Contitech iar rola intinzatoare Ruville, adica am luat ce am gasit mai bun pe piata in momentul asta, puteam sa mai iau de la Gates, americani, dar am citit si pe alte forumuri ca cele mai bune ar fi Conti....In ceea ce priveste Swirl-ul.....tija e bine-mersi la locul ei, cand o sari punem alta cu 35 de lei, si nu am simtit niciodata pierderi de putere la masina.
  3. Revizii

    Uleiul pe care il pun de 3 ani.....ti-am mai scris intr-un post anterior.....Mobil 0W30 A1B1 A5B5.....Sa stii ca masina merge ff bine(ulei si filtre schimbate la 8-9 mii de km de fiecare data) , iar daca se vinde la pretul pe care vreau eu sa il obtin pe ea ..... bine, daca nu asta este.....mai sta la mine inca niste ani(merg cu ea de toti banii:PP). Legat de revizia de la Primus, am vazut si eu la ei bannerul cu noul pret pt revizii, dar in banii astia primesti doar ulei si filtru de ulei.....ce facem cu celelalte filtre?cat mai costa si alea pe langa cei 1400 lei? Iti repet , eu nu contest calitatea serviciilor de acolo, mai ales ca stiu ce poate mecanicul sef Adrian I. e chiar absolut normal ca lucrarile efectuate sa coste mai mult decat la serviceurile multimarca, dar nu triplu, dublu.......Cu auxiliara nu am avut probleme pana acum.......am schimbat-o prima data la un recall de firma pe garantie la 44.000 km si acum, a doua data, la 80.000 km......crezi ca ar trebui mai des de atat? @paunionutz, manopera a fost cam 700 lei + ce-am mai dat eu la baieti......nu am ajuns chiar la 3000, am gresit eu calculul....
  4. Revizii

    Hai pe bune ....iar o dam la misto cu marele service de Bentley si Maseratti, Primus Auto(chiar nu am nimic cu ei legat de calitate .....in schimb preturile sunt TOTAL exagerate).......Cand acolo doar o BANALA revizie de ulei si filtre e in jur de 20 de milioane ..... Sa o luam sistematic.......asa cum am spus mai sus am schimbat: ulei(7l x 58 lei/litru) + filtru aer (137 lei) + filtru ulei(54 lei) + filtru polen(93 lei) + filtru combustibil(130 lei), kit distributie (450 lei), curea agregare(109 lei), curea transmisie(60 lei), intinzator curea accesorii(310 lei) + manopera + o atentie mica la mecanici......si cam aici iese socoteala. Bogdane hai sa iti spun si tie ce i-am zis mecanicului sef de la marele Primus ultima data cand am trecut pe acolo......daca la Primus ar fi revizia de ulei si filtre 13, 14 milioane eu as merge linistit la ei(pentru siguranta masinii mele), decat sa o fac la un service No Name pe 8-9 milioane, dar NU accept sa dau 20 de milioane pe o revizie care ti-o face pana la urma si Nea Costel in fata casei(dar discutia asta am mai avut-o si nu duce nicaieri....fiecare cu opinia lui). La RR Evoque o revizie ma duce la 14 milioane la reprezentanta, la Toyota Landcruiser platesc 8 milioane la serviceul Toyota, iti zic din proprie experienta.....sunt cumva filtrele si uleiul de la Primus mai speciale.....sau platim pentru comfortul........mai bine tac si nu mai zic nimic(as avea prea multe de zis....si pot exemplifica cu facturi primite de la Primus)....ca supar multa lume...O zi buna!
  5. Revizii

    M-a costat in jur de 3.000 ron si am facut-o la un service din zona Baneasa. Astazi am luat o decizie.....sper sa nu fie gresita....dupa 5 ani cu al meu Volvo, l-am scos la vanzare(apropo daca stiti pe cineva care vrea o masina bine intretinuta si ingrijita, da-ti un semn) am nevoie de o schimbare, chiar daca voi trece la o marca inferioara.....dar nu vreau sa-i fac reclama aici...:PP. Multa bafta baieti!!
  6. Revizii

    Salutare......ajuns la 80.000 km si 5 ani de folosire am vrut sa fac o revizie totala a masinii. Pe dedesubt (bucsaraie-fierotenii si altele) nu am avut ce schimba....mecanicul s-a invartit juma de ora pe langa si pe sub masina si mi-a spus ca nu are ce schimba. In schimb am montat un nou kit distributie (mai putin pompa de apa, care am inteles ca la Volvo duce mult si bine), am schimbat cureaua de la alternator si rola intinzatoare, precum si cureaua de la AC, plus revizia clasica (filtre si ulei). Dupa ce am luat masina din service parca nu mai era a mea.....a intinerit bine de tot...in sensul ca devenise mai silentioasa si parca ceva mai iute.... Sa ne auzim cu bine!!!!
  7. Intrebari XC60

    td4 awd manual...
  8. Intrebari XC60

    Exact asta ziceam si eu ......pe hartie clar xc60 e mai iute......dar in mod ciudat LR se simte mai fortos, mai ales in oras la sprinturi scurte in primele trepte.
  9. Intrebari XC60

    Asta cu slab motorizat, cred eu, ca e doar pe hartie, D5-ul meu de 185 de cai se simte mai moale la acceleratii decat cel mai slab evoque - td4-150 cp, ai zice ca evoque-ul are cel putin 50 de caluti in plus.Poate o fi de la greutate..... Vorbesc in cauza, deorece le detin pe ambele....cu cutie manuala. Dupa mine in oras e mult mai misto cu Evoque, dar la drum lung mi se pare mai confortabil si mai odihnitor Volvo, sincer scaune(fotolii) ca in Volvo inca nu am gasit.....
  10. V40 Cross Country

    Am fost dimineata la Primus si am testat T4 si D3 ambele manuale si ambele pe V40-ul normal, nu CC. Mai intai benzina.....trage excelent jos in ture mici(nu ca un hot-hatch veritabil) si la plecari de pe loc, dar dupa 100-120, cam oboseste(parerea mea), adica la un drum mai lung cred ca dieselul e mai potent. D3-ul pe care l-am testat astazi mi s-a parut un pic cam zgomotos( senzatia mea e ca rontaie mai tare ca D5-ul meu pe XC60), insa nu ma asteptam sa fie asa de viguros, dupa ce scapi de viteza a intaia care e ca la orice diesel mai molcoma......efectiv masina te baga in scaun, chiar m-a surprins placut. De pe la 50-60 km/h masina trage ca nebuna, cred ca puterea ei este absolut suficenta pentru soselele noastre. Cat despre pret, aici e o "mica" problema. Pentru un CC T4, D3 sau D4, care momentan sunt disponibile doar cu tractiune fata trebuie sa scoti lejer din buzunar 35.000 euro(punand pe ea Summum,navigatie si audio High performance). Tinand cont ca modelul este nou, de discounturi nu prea te poti lipi si dupa parerea mea pretul e maricel(cred ca la banii astia sau pe segmentul 30k-40k euro oferta e foarte mare, spre ex am vazut reclama la un Evoque care ajungea pe la 37K.....in fine).Oricum masina este superba iar materialele folosite la interior sunt excelente.
  11. V40 Cross Country

    Eu si pe xc 60 am luat manuala....pur si simplu nu-mi place automata, ba chiar mi se pare ciudat de condus, am incercat de cateva ori si nu ne intelegem bine impreuna:). Oricum maine ma duc la un mic drive cu un v 40 cc D3 manual.....asta e singura (cc) manuala de la teste....sa vad ce poate. Am vazut pe la ei prin curte si un v40 T4 manual....cred ca o sa-l incerc si pe ala, mari diferente de dinamica fata de cc nu ar trebui sa fie. Revin cu impresii dupa test.
  12. V40 Cross Country

    Pun si eu o intrebare pentru cunoscatori in ale motoarelor....Lasand T5-ul la o parte, intre T4 180 cp si D4 177 cp care ar fi alegerea ideala? Cu mentiunea ca masina ar umbla mai mult prin oras, pentru drumuri mai lungi prefer xc 60-ul. Mai am o honda civic cu care am facut 16.000 km in 3 ani:)) si ma bate un gand sa o schimb cu un v40 cc. Sincer, ma atrage mai mult benzinaru.....dar am senzatia ca e un pic fortat motorul si ca dieselu' s-ar pastra mai bine in timp si cred ca tine si mai bine la pret in timp. Thx.
  13. Revizii

    Salut.....stie cineva la cati km se schimba uleiul din cutie(manuala) la xc60 D5 si ce ulei ar trebui sa pun(eventual si cantitatea)??Ca eu am 60.000 km si abia acum m-am gandit la treaba asta...Multumiri!
  14. Revizii

    Stie cineva cam la cat ma duce un parbriz??? Astazi, probabil de la prea multe socuri caldura-aer conditionat, am observat ca mi s-a fisurat parbrizul si incet incet de-a lungul zilei a tot urcat crapatura......cam 40-50 cm. Maine, dupa ce-mi ridic permisul, o sa dau un tel la casco sa vad ce e de facut. Aveti idee un pret si daca la service-ul Volvo tin pe stoc parbrize??? Multumesc.
  15. Revizii

    Sorry, acum am vazut si eu topicul ala....