adi_xc60
Membru-
Content count
51 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by adi_xc60
-
Aha....thx.....data viitoare, daca mai tin masina, te caut ptr INA(daca aduci asa ceva), eu am gasit ptr cureaua de accesorii doar Ruville. 2. Daca o fi nevoie de clapete sau de tija admisie le luam si pe alea :PP. Bafta.
-
Bogdane si eu am luat tot curele Contitech iar rola intinzatoare Ruville, adica am luat ce am gasit mai bun pe piata in momentul asta, puteam sa mai iau de la Gates, americani, dar am citit si pe alte forumuri ca cele mai bune ar fi Conti....In ceea ce priveste Swirl-ul.....tija e bine-mersi la locul ei, cand o sari punem alta cu 35 de lei, si nu am simtit niciodata pierderi de putere la masina.
-
Uleiul pe care il pun de 3 ani.....ti-am mai scris intr-un post anterior.....Mobil 0W30 A1B1 A5B5.....Sa stii ca masina merge ff bine(ulei si filtre schimbate la 8-9 mii de km de fiecare data) , iar daca se vinde la pretul pe care vreau eu sa il obtin pe ea ..... bine, daca nu asta este.....mai sta la mine inca niste ani(merg cu ea de toti banii:PP). Legat de revizia de la Primus, am vazut si eu la ei bannerul cu noul pret pt revizii, dar in banii astia primesti doar ulei si filtru de ulei.....ce facem cu celelalte filtre?cat mai costa si alea pe langa cei 1400 lei? Iti repet , eu nu contest calitatea serviciilor de acolo, mai ales ca stiu ce poate mecanicul sef Adrian I. e chiar absolut normal ca lucrarile efectuate sa coste mai mult decat la serviceurile multimarca, dar nu triplu, dublu.......Cu auxiliara nu am avut probleme pana acum.......am schimbat-o prima data la un recall de firma pe garantie la 44.000 km si acum, a doua data, la 80.000 km......crezi ca ar trebui mai des de atat? @paunionutz, manopera a fost cam 700 lei + ce-am mai dat eu la baieti......nu am ajuns chiar la 3000, am gresit eu calculul....
-
Hai pe bune ....iar o dam la misto cu marele service de Bentley si Maseratti, Primus Auto(chiar nu am nimic cu ei legat de calitate .....in schimb preturile sunt TOTAL exagerate).......Cand acolo doar o BANALA revizie de ulei si filtre e in jur de 20 de milioane ..... Sa o luam sistematic.......asa cum am spus mai sus am schimbat: ulei(7l x 58 lei/litru) + filtru aer (137 lei) + filtru ulei(54 lei) + filtru polen(93 lei) + filtru combustibil(130 lei), kit distributie (450 lei), curea agregare(109 lei), curea transmisie(60 lei), intinzator curea accesorii(310 lei) + manopera + o atentie mica la mecanici......si cam aici iese socoteala. Bogdane hai sa iti spun si tie ce i-am zis mecanicului sef de la marele Primus ultima data cand am trecut pe acolo......daca la Primus ar fi revizia de ulei si filtre 13, 14 milioane eu as merge linistit la ei(pentru siguranta masinii mele), decat sa o fac la un service No Name pe 8-9 milioane, dar NU accept sa dau 20 de milioane pe o revizie care ti-o face pana la urma si Nea Costel in fata casei(dar discutia asta am mai avut-o si nu duce nicaieri....fiecare cu opinia lui). La RR Evoque o revizie ma duce la 14 milioane la reprezentanta, la Toyota Landcruiser platesc 8 milioane la serviceul Toyota, iti zic din proprie experienta.....sunt cumva filtrele si uleiul de la Primus mai speciale.....sau platim pentru comfortul........mai bine tac si nu mai zic nimic(as avea prea multe de zis....si pot exemplifica cu facturi primite de la Primus)....ca supar multa lume...O zi buna!
-
M-a costat in jur de 3.000 ron si am facut-o la un service din zona Baneasa. Astazi am luat o decizie.....sper sa nu fie gresita....dupa 5 ani cu al meu Volvo, l-am scos la vanzare(apropo daca stiti pe cineva care vrea o masina bine intretinuta si ingrijita, da-ti un semn) am nevoie de o schimbare, chiar daca voi trece la o marca inferioara.....dar nu vreau sa-i fac reclama aici...:PP. Multa bafta baieti!!
-
Salutare......ajuns la 80.000 km si 5 ani de folosire am vrut sa fac o revizie totala a masinii. Pe dedesubt (bucsaraie-fierotenii si altele) nu am avut ce schimba....mecanicul s-a invartit juma de ora pe langa si pe sub masina si mi-a spus ca nu are ce schimba. In schimb am montat un nou kit distributie (mai putin pompa de apa, care am inteles ca la Volvo duce mult si bine), am schimbat cureaua de la alternator si rola intinzatoare, precum si cureaua de la AC, plus revizia clasica (filtre si ulei). Dupa ce am luat masina din service parca nu mai era a mea.....a intinerit bine de tot...in sensul ca devenise mai silentioasa si parca ceva mai iute.... Sa ne auzim cu bine!!!!
-
Exact asta ziceam si eu ......pe hartie clar xc60 e mai iute......dar in mod ciudat LR se simte mai fortos, mai ales in oras la sprinturi scurte in primele trepte.
-
Asta cu slab motorizat, cred eu, ca e doar pe hartie, D5-ul meu de 185 de cai se simte mai moale la acceleratii decat cel mai slab evoque - td4-150 cp, ai zice ca evoque-ul are cel putin 50 de caluti in plus.Poate o fi de la greutate..... Vorbesc in cauza, deorece le detin pe ambele....cu cutie manuala. Dupa mine in oras e mult mai misto cu Evoque, dar la drum lung mi se pare mai confortabil si mai odihnitor Volvo, sincer scaune(fotolii) ca in Volvo inca nu am gasit.....
-
Am fost dimineata la Primus si am testat T4 si D3 ambele manuale si ambele pe V40-ul normal, nu CC. Mai intai benzina.....trage excelent jos in ture mici(nu ca un hot-hatch veritabil) si la plecari de pe loc, dar dupa 100-120, cam oboseste(parerea mea), adica la un drum mai lung cred ca dieselul e mai potent. D3-ul pe care l-am testat astazi mi s-a parut un pic cam zgomotos( senzatia mea e ca rontaie mai tare ca D5-ul meu pe XC60), insa nu ma asteptam sa fie asa de viguros, dupa ce scapi de viteza a intaia care e ca la orice diesel mai molcoma......efectiv masina te baga in scaun, chiar m-a surprins placut. De pe la 50-60 km/h masina trage ca nebuna, cred ca puterea ei este absolut suficenta pentru soselele noastre. Cat despre pret, aici e o "mica" problema. Pentru un CC T4, D3 sau D4, care momentan sunt disponibile doar cu tractiune fata trebuie sa scoti lejer din buzunar 35.000 euro(punand pe ea Summum,navigatie si audio High performance). Tinand cont ca modelul este nou, de discounturi nu prea te poti lipi si dupa parerea mea pretul e maricel(cred ca la banii astia sau pe segmentul 30k-40k euro oferta e foarte mare, spre ex am vazut reclama la un Evoque care ajungea pe la 37K.....in fine).Oricum masina este superba iar materialele folosite la interior sunt excelente.
-
Eu si pe xc 60 am luat manuala....pur si simplu nu-mi place automata, ba chiar mi se pare ciudat de condus, am incercat de cateva ori si nu ne intelegem bine impreuna:). Oricum maine ma duc la un mic drive cu un v 40 cc D3 manual.....asta e singura (cc) manuala de la teste....sa vad ce poate. Am vazut pe la ei prin curte si un v40 T4 manual....cred ca o sa-l incerc si pe ala, mari diferente de dinamica fata de cc nu ar trebui sa fie. Revin cu impresii dupa test.
-
Pun si eu o intrebare pentru cunoscatori in ale motoarelor....Lasand T5-ul la o parte, intre T4 180 cp si D4 177 cp care ar fi alegerea ideala? Cu mentiunea ca masina ar umbla mai mult prin oras, pentru drumuri mai lungi prefer xc 60-ul. Mai am o honda civic cu care am facut 16.000 km in 3 ani:)) si ma bate un gand sa o schimb cu un v40 cc. Sincer, ma atrage mai mult benzinaru.....dar am senzatia ca e un pic fortat motorul si ca dieselu' s-ar pastra mai bine in timp si cred ca tine si mai bine la pret in timp. Thx.
-
Salut.....stie cineva la cati km se schimba uleiul din cutie(manuala) la xc60 D5 si ce ulei ar trebui sa pun(eventual si cantitatea)??Ca eu am 60.000 km si abia acum m-am gandit la treaba asta...Multumiri!
-
Stie cineva cam la cat ma duce un parbriz??? Astazi, probabil de la prea multe socuri caldura-aer conditionat, am observat ca mi s-a fisurat parbrizul si incet incet de-a lungul zilei a tot urcat crapatura......cam 40-50 cm. Maine, dupa ce-mi ridic permisul, o sa dau un tel la casco sa vad ce e de facut. Aveti idee un pret si daca la service-ul Volvo tin pe stoc parbrize??? Multumesc.
-
Sorry, acum am vazut si eu topicul ala....
-
ATENTIE MARE tuturor care mergeti la mare, mai ales spre statiuni!!! Eu am ramas fara permis pe o luna dupa o MARE MARE sarlatenie a politistilor constanteni! Am fost pana la Olimp, iar la intoarcere, la iesirea din Eforie Nord sunt trei benzi punctate, deci nu linie continua, unde am depasit un microbuz local(mergea maxim 20km/h), si un echipaj aflat la panda m-a tras pe dreapta si mi-au saltat permisul fara prea multe comentarii pentru depasire neregulamentara. Intradevar m-am intors si am vazut un indicator cu depasirea interzisa, doar cei ce merg pe sensul spre Neptun-Olimp pot folosi si banda din mijloc! Dar atunci de ce nu s-a trasat linie continua????De ce e punctata???Eu am omis indicatorul, dar reflexul oricarui sofer cand vede linia punctata si are in fata unul care mai mult sta decat merge......este de a depasi. Mi se pare un mare siretlic al politiei locale, si probabil ca este o zona in care baietii salta multa permise zilnic. Deci care aveti drum pe acolo si nu stiti zona Mare Atentie!!!Mai ales ca in zona aia de 2km patrulau non stop 2 echipaje. Mentionez ca nu sunt vreun bizon vitezoman....e prima data cand raman fara permis dupa 17 ani " in meserie". Bafta tuturor.
-
Multumesc.....eu il am de 3 jumate....o sa dau fuga sa-l schimb....
-
Revizie efectuata cu succes.......Am o mare intrebare!!!! Stie cineva la cati km sau la cati ani se schimba lichidul de frana?? Si ce fel de lichid se pune la XC 60? Multumesc anticipat!
-
Salutare, eu am ajuns la 50.000 km dupa 3 ani si un pic de cand am luat-o, masina merge excelent, dar parca uneori mi-as mai dori cativa calutzi in plus, cred ca noul D5 de 215 cp ar fi suficient pentru mine. Spun asta dupa ce un prieten mi-a lasat 2 zile masina lui , un Touareg 4.2 tdi V8 340 cp......in fine ....joaca in alta liga masina asta. In rest, azi am comandat piesele si maine ma duc la revizia de 50.000. Voi pune tot Mobil 0w30 dar de data asta am fost ffff atent sa scrie pe el chestia aia cu A1B1 si A5B5 la recomandarile colegilor de pe site. Singura chestie care ma supara este din nou acel zgomot stanga fata la frane si virari mai bruste si nimeni nu-i da de cap. Am schimbat in trecut pe garantie si niste rulmenti la Primus , dar zgomotul persista, doar ca nu face permanent. Concedii placute tuturor!
-
Pai e bine Alin.....ai mers ceva.....Da tu in 2 ani ai facut 80.000???)) Dan3ana mersi de urari.....deja sunt incantat de astea de vara......jur....parca e cu totul altfel fata de gumele de iarna....ma refer in primul rand la manevrabilitate si stabilitate. Abia astept un drum mai lung. OFF TOPIC......stie cineva cam cand apare noul XC 90? Ma tot uitam peste ofertele de la Primus si sunt cateva masini XC 90 interesante in lista, mai ales un R Design superb......dar stiu si eu.... merita sa bagi aproape 50k intro masina aparuta acum muuuuulti ani, mai ales ca se apropie noul model.
-
Gata .....cumparat si montat astazi, de fapt ieri, anvelopele de vara Michelin Latitude....made in Hungary:).....o galagie de bani....
-
Sincer sa fiu.....la cat ma pricep eu.....azi am auzit prima data de TRW de la baietii de la service.....eu stiam doar de Brembo:))
-
Da, asta m-a mirat si pe mine.....ca doar nu franeaza spatele mai tare ca fata....foarte ciudat, dar crede-ma ca doar am vazut placutele cand le-au scos, erau destul de uzate, nu total, dar prea mult nu mai aveau. In schimb cica fata ar fi foarte buna. Vita_fresh ai cuvantul meu de onoare ca sub logoul Volvo, scria mare TRW! Sa vad daca le mai au acolo, si incerc sa aduc si o poza!
-
Apropo de placute, azi am schimbat si eu pe spate. Am 50.000 km si pe fata arata ca noi, neschimbate niciodata( e drept cel putin 20.000km facuti pe afara pe autostrazi). Pe spate insa erau cam tocite, asa ca am mers la un service, am comandat un set TRW la recomdarea celor de acolo, chiar nu ma pricep....dar cand le-au dat jos pe cele vechi.....erau identice cu astea noi...doar ca aveau in plus logo-ul VOLVO pe ele. Cost operatiune 245 RON placutele + 70 lei manopera si inca 70 testerul.....plus mica atentie ptr baieti. Numai bine la toata lumea! PS: urmeaza anvelopele de vara.....pirelli care au fost pe masina s-au dus.....ma gandesc acum la un set michelin....
-
Salut, cum merg Volvo-urile voastre prin nametii de afara? Eu cu tot AWD-ul, si cauciucuri de iarna(aproape noi - Michelin) am ramas de vreo doua ori impotmolit, e drept o data am parcat-o eu pe un mormam cam mare de zapada, si am iesit dupa vreo 10 manevre inainte - inapoi, chiar mirosea un pic a ars.....probabil ambreiajul. Sa aveti drumuri cat mai usoare... PS: Am dat iarna asta la zapada......de mi-am rupt spatele:))