tays82

Membru
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About tays82

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 10/11/1982

Profile Information

  • Locatie Rasnov, Jud. Brasov
  • Auto Volvo S60, 2.5T AWD
  • Fabricatie 2004
  • Fabricatie 2 0
  1. dezaburire 460

    Da butonul din mijloc il pui pe simbolul de parbriz, si nu inchizi aerul din masina pentru ca toti vaporii de apa care se pun pe parbriz o sa ii recircule tot in masina.
  2. Pierderi freon

    In interior ai simtit vreodata un miros ciudat?Cam rar se sparge radiatorul dinauntru. Cel mai des e spart cel de afara. Uita-te cu atentie pe el daca se vede vre-o pata ca de ulei. Daca e un doar por nu poate fi depistat cu lampa dar se vede o pata mai intunecata in zona unde e porul pentru ca pe acolo iese incet incet si uleiul din instalatia de AC. Daca pierderea e din interior se poate verifica cu un detector electronic de freon, eu am, dar nu stiu cat iti este tie de usor sa ajungi la mine la BV  .
  3. cum reglez relentiul????????

    Salut, relantiul e reglat de ECU. Nu ai posibilitatea sa il reglezi manual. Verifica codurile de eroare vezi daca raporteaza ceva. Relantiul mare poate sa fie din cauza vreunui furtun de vacum spart, sonda de temperatura lichid racire defecta sau idle control valve defecta sau murdara.
  4. pozitie volan V 460 ??

    Prima data trebuie sa mergi sa reglezi directia, respectiv unghiul de fuga. Abia dupa aceea umbli la volan. Inainte sa reglezi directia asigura-te ca bucsele de  bascula, capetele de bara si pivotii sunt in regula.
  5. Supapele se verifica cel mai usor, fara sa desfaci motorul, printr-un test de compresie... desi simptomele tale nu sunt de supapa stramba. Dupa ce ai sters codurile de eroare ai mai circulat cu masina? Daca nu ai circulat e normal sa nu ai nici un cod de eroare. Trebuie sa faci cativa km pana sa le inregistreze iar. Ce insemana ca face urat in evacuare? Da rateuri? Fisele si bujiile pe care le-ai inlocuit sunt noi? Cu un mecanic foarte bun te ajut eu numai ca trebuie sa vii la Brasov  .
  6. Relee si scheme electrice 440/460

    E posibil ca LED-ul sa fie prezent sau nu depinde de nivelul de echipare al masinii. Cel mai sigur indiciu pentru inchidere centralizata cu telecomanda este butonul de incuiere a usilor plasat pe consola centrala, al 2-lea privind de la stanga la dreapta, are simbolul unei usi cu o cheie pe ea. Pentru montarea inchiderii centralizate cu telecomand pe un 440/460 care nu are de fabrica trebuie montat un actuator in usa soferului. Problema este ca actuatoarele din comert, Metro, Carefour, Real etc. nu incap acolo. Eu am folosit la 460 un actuator de VW Golf de la inchiderea portbagajului. 
  7. Prin deconectarea bateriei ai sa reusesti stergerea tutoror codurilor de eroare. E posibil ca si masina sa se comporte mai bine... in mod ciudat la modelul asta asa cum a zis si Ady2727 comportamentul nu se modifica pana nu stergi codurile de eroare. Eu banuiesc ca este regulatorul de relanti. Eroarea pe lambda poate sa fie cauzata de regulator - daca regulatorul nu functioneaza cum trebuie atunci intra mai mult aer in motor decat specificat si din cauza asta ai "long term fuel mixture too weak at idle" amestecul este masurat ca fiind sarac pentru ca are prea mult aer - sonda lambda raporteaza amestec sarac si in consecinta ECU mai baga niste benzina ca sa compenseze si de aici turatia prea mare la relanti. Daca am timp fac o proba maine pe a mea findca am un regulator de relanti defect si o sa vad daca teoria sta in picioare. Daca este regulatorul, sfatul meu e sa iei piesa in mana si sa o cauti la magazinele de piese auto dupa serai de piesa. La Opel, motoare de 2.0 este folosit acelasi regulator si costa cam 160-180 RON iar daca spui ca este de Volvo costa 1000-1200 RON. Crede-ma ca am verificat acum in programul de piese de la Meteor. . 
  8. Ai verificat codurile de eroare? Daca da, care sunt acestea?
  9. Mufe topite la becurile din far ?!?

    Sigur e o masa imperfecta, crede-ma ca asta mi-e meseria. Veifica punctele de masa, unul e in partea dreapta pe aripa interioara foarte aproape de far, la fel borna de masa sa fie in regula, desi e problema mai rara la Volvo. Mai ai o masa importanta sub bord, pe stalpul A din stanga. Maine ma mai uit la a mea si iti mai spun pe unde sunt. Daca gasesti o masa ruginita sau oxidata trebuie curatata bine, eventual schimbat papucul de masa si stransa bine pe caroserie. Cu claxonul suspectez alta problema, dar trebuie verificata.... Daca sunt topite mufele din faruri trebuie schimbate pentru ca niciodata nu o sa mai faca contact asa cum trebuie. Daca mai sunt intrebari o sa raspund in limita timpului de a intra pe forum. Multa bafta.
  10. Nu am incalzire in scaune de piele !?

    Un set de butoane de incalzire cred ca am eu. O sa le caut si iti spun daca te intereseaza. E preechipare si pentru scaunul din dreapta numai ca trebuie desfacute plasticele de la frana de mana si gasesti cablul prins cu un colier de plastic pe acolo pe undeva. Un set de elemente de incalzire pentru scaune poti sa cumperi de pe net si sa le montezi. Eu asa am facut.
  11. Nu am incalzire in scaune de piele !?

    Uita-te sub scaune asa cum a zis Matrixxx, ar trebui sa vezi 2 seturi de fire. Unele sunt de la avertizorul de centura iar celelalte de la incalzire. Daca socti mufa din cel de la centura nu o sa mai tacane releul si nu o sa se mai aprinda becul de la centura, pe celelalte daca le scoti ar trebui sa ia 12V atunci cand apesi butonul de incalzire. Daca nu ai verifica sigurantele si releul de incalzire in scune pe care il gasest in cutia de relelee sub capota in partea stanga. Dupa ce desfaci capacul la cutie, releul de scune este situat cel mai in stanga in cutia de relee. Succes! 
  12. Consum volvo 440/460/480

    Volvo 460, motor 2.0, an 1994. Consum 6.8l/100 km pe autostrada, viteza medie 130km/h. Consum masurat de la plin la plin. In tara a crescut cam la 7,5l/100km. Sunt foarte multumit de ea.
  13. intra f.f. greu intr-a-ntaia

    Desi vad ca ai rezolvat problema postez pentru cei care vor citi pe viitor. La 440 si 460 este o bucata de tabla prinsa pe podea, sub masina, exact in dreptul manetei de viteze pentru protectie termica. Acea tabla este prinsa in cateva suruburi dar si cateva nituri, de obicei niturile se rup datorita coroziunii iar acea tabla cade putin in jos si blocheaza miscarea schimbatorului. Am avut si 440 iar acum am 460 si la ambele masini am avut aceiasi problema.