-
Content count
56 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout vlad_23_09
-
Rank
Junior
- Birthday 09/23/1990
Profile Information
- Locatie Galati / Vicenza
- Auto Volvo v40 1.9D D4192T3
- Fabricatie 2002
-
Km reali aparuti pe bord Volvo S60
vlad_23_09 replied to vlad_23_09's topic in VOLVO S60/V60 (2011-2018)
Tot incerca sa se scuze ca erau trecuti in mile la momentul vânzării, dar daca făceam conversia ieseau vreo 340000. Ce părere aveti de noile motoare D4 180 cp si cutie automata cu 8 rapoarte? -
Salutari, De 8 ani am un Volvo v40 si ajungând la un număr suficient de mare de km am decis sa îmi cumpăr alta masina si am zis sa rămân tot pe volvo. Asa ca am fost am văzut 3 masini si a rămas sa cumpăr un S60 D5 din 2011 cu 211000 km pe bord. Dupa câteva zile m-am dus si am luat masina ai la o zi dupa achizitie am plecat sa ii fac plinul si surpriza, dupa ce i-am facut plinul am urcat la volan si pe bord se resetase km partiali dar si km totali urcând la 320000 km. Spre norocul meu am reusit sa îmi recuperez banii si acum ma gândesc sa îmi cumpăr un s60 nou ca in sh-uri nu mai pot avea încredere.
-
vlad_23_09 started following Zgomot alternator
-
Salut, Ieri a inceput sa imi faca un zgomot in directia alternatorului ca un fel de vibratie bataie, si cand accelerez si trec de 1000 de rot/min vibratia dispare. Cu cateva luni in urma mi s-a aprins si martorul de la alternator pt cateva secunde si apoi a disparut. Aveti idee de unde poate sa se auda?
-
Salutare! Astazi am mers cativa km si la un moment dat a inceput sa se auda un fasait pe la 2000 de ture dupa ce intra turbina. Am oprit, am inceput sa turez motorul si am observat ca furtunul de cauciuc care leaga intercoolerul de galeria de admisie se umfla cand creste presiunea. poate fi galeria de admisie infundata?? Mentionez ca am desfacut acum 3-4 luni o parte din acea galerie pentru a curata valva EGR si era foarte murdara.
-
Sunt originale piesele de pe site-ul asta? sa stiu si eu daca se merita
-
valoare fuzibila electroventilator
vlad_23_09 replied to delphinman2000's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
In carte scrie ca trebuie fuzibil de 30 de amper. -
Greseala a fost ca am demontat valva cu bateria scoasa si cu contactul pus ca am uitat de el acum si-a mai revenit putin masina. Dar totusi mai am o nelamurire. Valva asta as trebui sa iasa cu tot cu partea ei mecanica sau numai bobina electrica?
-
salut! Astazi dupa ce am incercat sa curat si eu valva egr dupa ce am montat totul am incercat sa fac o tura cu masina si surpriza pana ajunge la 2000 de ture nu are forta. Poate avea vre-un efect negativ WD40-ul pa care l-am folosit ca sa scot si sa curat valava? pentru ca inainte de demontare motorul tragea normal.
-
Acel zornait metalic il poate face turbina. Am intrat pe autostrada si am vrut sa vad si eu ce poate masina si cand a ajuns acul la 180 se auzea ca un fel de scartait si imediat dupa acel zgomot pierdea din putere. Incerca sa desfaci tubul care duce la turbina si vezi daca ai joc axial pt ca e posibil sa iti atinga paletii turbinei marginea exterioara cum se intampla la mine.
-
Cum ?La cate/ce rpm schimbati treptele?
vlad_23_09 replied to lik1999's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
Eu schimbam innainte pe la 2200- 2500 cu motorul cald si acum mi se pare ca a inceput sa vibreze mai tare motorul Poate fi aceasta o cauza? -
La masina mea la 120000 1.9 d din 2002 mi se pare putin ciudata diferenta asta asa de mare de la 80 k la 120 k ca doar e acelesi motor.
-
Am si eu o intrebare: Se schimba greu un ambreiaj? Trebuie sa dau motorul jos de pe masina sau cutia?
-
incearca sa verifici releele poate o fi ramas blocat vreo unul pe inchis
-
Si care sunt sansele sa castigi procesul ? 1% :'(
-
Avertizare acustica pt centura de siguranta
vlad_23_09 replied to paul_arpy's topic in VOLVO S60/S60R (2001-2009)
Cauta firele care se duc la senzorul de la centura, trebuie sa le gasesti pe sub scaun , le tai si le legi intre ele si ai scapat