-
Content count
8 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout tuby
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Timisoara
- Auto Volvo V50
- Fabricatie 2008
Recent Profile Visitors
387 profile views
-
Am revenit...bucuros de data asta! Dupa schimbul EGR-ului, electrovalvei control turbina si o curatare a turbinei (au curatat geometria variabila sau asa ceva), masina merge mai bine decat atunci cand am luat-o, in 2011. In sfarsit, se simte cand intra turbina in functiune, la aprox 2000 ture. Mai sunt ceva riscuri majore pentru motorul asta sau il mai pot tine linistit o vreme? (201.000 km, turbina schimbata, EGR + valva control turbine shimbate, conducta retur injectoare, curatat injector 1 - avea ceva calamina, radiator clima nou ). In plus, tocmai am schimbat placutele de frana, pivoti + capeti bara fata + revizie filtre + ulei...si din ce vad preturile sunt destul de jos pe piata la modelul asta...e impanzit Autovit-ul de V50-uri din Belgia si Olanda la 6000 - 6500 euro. Multumiri tuturor pentru sfaturi si experiente similare impartasite!
-
Cei de la reprezentanta ziceau ca e in regula DPF-ul si ca i-au facut o regenerare....am inteles ca daca ar fi fost defect, ar fi dat erori la regenerare. Nu ma pricep, deci nu stiu daca asa o fi sau nu...
-
O noua diagnoza la Volvo azi dimineata...probleme EGR si valva control turbina .... se pare ca le bifez pe toate problemele care apar dupa 180.000 la 1.6D .... Sper sa fie cazul doar de o curatare a EGR-ului...
-
ok, mersi de recomandare. caut specialisti prin zona pentru monitorizare /testare
-
Mersi mult de raspunsuri! Am taiat o problema de pe lista ... Mai ramane sa gasesc motivul pentru care intra motorul in limp mode din cand in cand...se pare ca nu o face doar la o turatie mare mentinuta, ci si la urcare cand motorul este putin subturat (de exemplu, cand este in treapta a 5-a si nu are sufucient zvac, iar motorul cere a 4-a)
-
Salut, Revin cu o intrebare...aparent stupida. Dupa experienta fara rezultate la reprezentanta, am fost la un mecanic care mi-a zis ca pb s-a putea sa fie de la furtunele de vacuum sau vreun fir intrerupt. A verificat vacuumul si zice ca e ok, a observat doar ca tija de la turbina nu are o cursa regulata si parca agatza la un punct. Mi-a schimbat tija si mi-a zis sa probez masina 1-2 saptamani sa va daca mai face figuri. Si acum noua nelamurire...mecanicul mi-a zis ca masina mea e "moarta" in treptele 1-2, adica nu are deloc cuplu si cu siguranta e o pb la turbina, vreo valva, probabil montarea distributiei, injectoarele...pot fi mai multe cauze. El facea comparatie cu un Golf II fara turbo care porneste mai "suparata" ca masina mea si ca la motor de 1.6D cu 109 PS nu are voie sa mearga asa. Masina merge asa de cand am luat-o, 2011 - 145.000 km (acum am 200.000) dar m-am obisnuit sa o tin din ambreaj, mai ales intr-a doua. Si in fine, intrebarea pt cei care au masina asta sau au avut de-a face cu ea...e normal sa fie asa slab cuplul la modelul asta? De exemplu, daca merg la relantiu cu a 2-a si calc acceleratia de tot, dureaza secunde bune sa schiteze ceva si de multe ori trebuie sa ies cu 1-a din intersectii, chiar daca sunt in miscare (tot timpul e nevoie sa calc ambreiajul) Ca si comparatie, mai am un Golf IV, 1.9 TDI cu 101 PS, care intr-a doua ma baga in scaun, la aceeasi turatie de 1400 - 1600 ture. Ideea e ca la V50 nu simt deloc momentul in care intra turbina, se intinde constant, fara clickul pe care-l da turbo-ul in mod normal. Oare atat poate motorul sau o fi vreo problema? Mersi!
-
tuby started following Lipsa putere motorul intra in protectie
-
Mersi mult de raspuns! Cam care ar putea fi cauza acestei suprapresiuni, are ceva legatura cu schimbarea turbinei? Ai cumva ceva colaboratori in zona TM, pentru o diagnoza? Seara faina!
-
Salutare, Apar si eu o problema pe care am mai intalnit-o pe forum si cel mai bine in acest topic. Detin un Volvo V50 1.6D din 2008, 198.000 km De aproximativ o luna, la un drum de Germania, in timp ce ieseam din parcare pe o autostrada si "am calcat-o" peste 3000 rot/min (motorul era cald, facusem doar o pauza de 10 min), mi s-au aprins in bord becul de la DSTC, ma si anunta ca este dezactivat (nu inteleg ce legatura are cu problema de motor), precum si becul de la motor cu mesajul "Verminderte Motorleistung", ceea ce cred ca in traducere ar fi "putere motor redusa". Urmarea e ca motorul nu mai trage si e nevoie sa-l opresc si repornesc. De atunci, s-a mai intamplat de 3-4 ori si pe autostrada si in tara. Problema e ca nu am reusit sa-mi dau seama cand se declaseaza, cateodata la 3000 rot/min, la 130-140 km/h, alteori la 2500 rot/min, la 100km/h...nu e o regula. Am fost la reprezentanta, au pus tester-ul si mi-au zis ca au detectat o scapare de presiune la unul dintre injectoare, plus ca a ramasa inregistrata o scadere de presiune in turbina (in trecut). // Mentionez ca turbina a fost reparata cu cca 2000 - 3000 km in urma (la Brasov, schimbat tot in interior si pastrat doar carcasa). Revin la reprezentanta, mi-au schimbat furtunul de retur de la injectoare si mi-au sters eroarea de la turbo, sperand ca totul va fi ok. Bineinteles ca iar am patit-o de cateva zile si m-am dus din nou la ei...Au pus testerul, au fost in probe cu ea si mi-au zis ca masine merge beton si ca testerul nu da nici o eroare...ar fi aparut ceva cu galben totusi la presiune scazuta in turbina, dar daca nu e cu rosu inseamna ca nu e defect nimic. Mi-au zis ca acest lucru s-ar putea datora electrovalvei de la turbo, dar n-are rost sa o schimb, pt ca daca ar fi defecta ar aparea in test. Oricum, sfatul lor a fost ca pot sa merg linistit cu masina fara nici un risc...(probabil au omis "taierea" acceratiei intr-o depasire mai la limita...) Sa fie oare aceasta electrovalva problema si la mine, sau poate fi si filtrul de particule, senzorul de la debitmetru...? Ce-mi recomandati sa fac? Mersi mult!