Buna ziua,
Pacientul este un c30, 1.6 Diesel, an: 2007
Am nevoie de o parere in legatura cu un deviz de reparatie.
Inainte sa duc masina in service simptomele erau urmatoarele:
-mesaj in bord: anti skid service required
- mesaj in bord: putere scazuta motor
- masina scotea un sunet metalic la decelerare
- motorul nu tragea la putere maxima.
Intainte de toate astea masina a avut turbina schimbata, distributie, curatat egr plus alte maruntisuri. Serviceul in care s-au facut operatiunile nu mai exista, asa ca a trebuit sa ma duc cu masina intr-un alt service. In noul service mi s-a zis ca turbina a fost montata prost, astfel incat a ajuns ulei peste tot, diferite lucruri nu au fost curatate, ceea ce a dus la dus la defectarea turbinei - axul joaca foarte tare, de aici si sunetul metalic.
Am primit urmatorul deviz:
1. Reconditionat turbina ~1400ron
2. Set garnituri turbina 180ron
3. Capac culbutori (contine filtru epurator) 700ron
4. Filtru aer 51ron
5. Filtru ulei 30ron
6. Garnituri racitor ulei 115ron
7. Materiale degresat/curatat /coliere prindere 80ron
8. Manopera 600ron
Obs: Intercoolerul necesita inlocuit care ar costa 560ron (noi incercam sa il curatam)
Uleiul l-am inlocuit deja pentru ca am gasit mizerie pe sorbul din baia de ulei
Furtunul care intra in intercooler nu a fost prins corect sau s-a slabit in timpul mersului (am remediat)
Pentruba evita o noua teapa, rog cunoscatorii sa imi zica daca macar se leaga povestea, daca preturile is realiste si daca piesele in sine au vreo legatura unele cu altele.
Multumesc