Aleahim

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Aleahim

  1. Buna ziua, Pacientul este un c30, 1.6 Diesel, an: 2007 Am nevoie de o parere in legatura cu un deviz de reparatie.  Inainte sa duc masina in service simptomele erau urmatoarele: -mesaj in bord: anti skid service required - mesaj in bord: putere scazuta motor - masina scotea un sunet metalic la decelerare - motorul nu tragea la putere maxima. Intainte de toate astea masina a avut turbina schimbata, distributie, curatat egr plus alte maruntisuri. Serviceul in  care s-au facut operatiunile nu mai exista, asa ca a trebuit sa ma duc cu masina intr-un alt service. In noul service mi s-a zis ca turbina a fost montata prost, astfel incat a ajuns ulei peste tot, diferite lucruri nu au fost curatate, ceea ce a dus la dus la defectarea turbinei  - axul joaca foarte tare, de aici si sunetul metalic.  Am primit urmatorul deviz: 1. Reconditionat turbina         ~1400ron 2. Set garnituri turbina    180ron 3. Capac culbutori (contine filtru epurator)  700ron 4. Filtru aer  51ron 5. Filtru ulei 30ron 6. Garnituri racitor ulei       115ron 7. Materiale degresat/curatat /coliere prindere  80ron 8. Manopera 600ron   Obs: Intercoolerul necesita inlocuit care ar costa 560ron (noi incercam sa il curatam) Uleiul l-am inlocuit deja pentru ca am gasit mizerie pe sorbul din baia de ulei Furtunul care intra in intercooler nu a fost prins corect sau s-a slabit in timpul mersului (am remediat)   Pentruba evita o noua teapa, rog cunoscatorii sa imi zica daca macar se leaga povestea, daca preturile is realiste si daca piesele in sine au vreo legatura unele cu altele.   Multumesc        
  2. Deviz reparatie Volvo C30

    Multumesc frumos pentru raspuns. Mai am o intrebare. Toata lumea mi-a zis ca daca e dusa turbina, masina trebuia sa scoata un fum foarte puternic iar masina mea nu scoate acest fum, cel putin nu sesizabil. Este posibil sa fie turbina dusa fara sa scoata fum considerabil?