Adi73

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Adi73

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie vaslui
  • Auto volvo xc90 d5 executive
  • Fabricatie 2011
  1. pierderi ulei motor

    A fost schimbat tot motorul, cu chiulasa si toate accesoriile de pe langa. Am sa ma gandesc la propunere ta de schimb, Andu G.Daca in 15-20 de ani nu primesti nici un raspuns inseamna ca nu o mai schimb
  2. pierderi ulei motor

    Blocul motor chiar avea o fisura, au fost facute poze cu el.Uleiul incepea sa curga prin ea dupa ~10min de functionare.Fisura era minuscula, in mod sigur defect de turnare.Scurgerea de acum nu cred ca are legatura cu cea premergatoare.Eu personal nu gasesc nicio vina producatorului pentru asa ceva.Se mai intampla, rar, dar se intampla.
  3. pierderi ulei motor

    Pierderea de ulei este nesemnificativa.Pe joja nivelul este constant.Picaturile de ulei se formeaza pe partea din spate a scutului si numai dupa ce merg cu masina.Cei de la service mi-au confirmat ca este ulei de motor si au lansat ipoteza ca ar fi vapori de ulei de la turbina, data fiind cantitatea mica formata.Sunt ignorant in materie de mecanica auto si nu imi place sa vorbesc ca sa ma ascult dar nu cred ca este vorba de ulei provenit de la schimarea motorului dat fiind faptul ca atat motorul cat si scutul au fost spalate de service in fata mea dupa ce a fost schimbata garnitura de care am pomenit mai sus. La aceasta masina se poate vizualiza nivelul uleiului de motor din bord?
  4. pierderi ulei motor

    Buna ziua, Am achizitionat un XC90 executive, MY2012, in luna martie.Dupa vreo 9500km, pe la jumatatea lui august, am primit in bord un mesaj "low oil level", am sunat la service-ul din Iasi, si am fost chemat acolo pentru verificari.In urma verificarilor mi s-a comunicat ca blocul motor este fisurat si este necesara schimbarea motorului in garantie.In 7 zile din momentul comunicarii, am fost contactat de service ca mi-a venit motorul si chemat pentru inlocuire.Veni, vidi, vici, dupa 3 zile aveam motor nou pe masina.Apropo, toata lumea a fost uluita de defect, iar cei de la Volvo si-au dat acceptul imediat pentru inlocuirea motorului, fara sa ia in considerare vreo idee de sudare a blocului motor.Dupa ce am scos-o din service am constatat ca masina functioneaza perfect. Problema este ca am in continuare pierderi de ulei.Am mai fost odata la service si mi-au inlocuit o garnitura portocalie, dar tot se formeaza picaturi de ulei sub masina.Acum i-am sunat din nou si m-au programat pentru maine la verificari. Aveti idee pe unde poate curge uleiul? Oricum, daca ar fi sa imi cumpar acum masina, tot XC90 mi-as lua, ca-i superba, dar mi-e ciuda ca trebuie sa stau mai mult prin service cu ea (personalul de la service, Tester Iasi, foarte comunicativ, dragut si prompt).