-
Content count
26 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by C30nick
-
Am avut si eu aceeasi problema de doua ori. Prima oara am reusit doar cu cateva ciocanituri mai tari in axul de la directie, a doua oara am desfacut bordul de sub volan si am ciocanit direct in imobilizator. Acest filmulet mi-a arata toti pasi unde pot gasi imobilizatorul. Ma bucur ca nu a trebuit sa desfac si imobilizatorul pentru ca este un nit acolo, care in filmulet il arata ca fiind surub care trebuie defacut si nu cred ca merge. Poate doar pilit pe mijloc si cu o surubelnita dreapta.
-
Stefan, un update pentru instalatia GPL?
-
Dupa 3 ani de folosire a instalatiei GPL, avem vreo reactie? Probleme intampinate?
-
Verificarea instalatiei de climatizare.
C30nick replied to serge's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
300 lei a fost manopera: schimbarea radiatorului de clima + incarcare freon si igienizare -
Si eu am fost de curand la ei, la Gieuroservice. Mi-au schimbat radiatorul de clima si mi-au reincarcat cu freon plus igienizare instalatie. Baietii de acolo sunt politicosi si se pricep, avand pe mana destule volvouri in ultima perioada. Iar preturile la manopera sunt decente. Tot respectul pentru ei,
-
Verificarea instalatiei de climatizare.
C30nick replied to serge's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Vreau sa va spun ca am avut si eu probleme cu clima, si multumita lui Midnight Caller si a baietilor de la Gieuroservice am rezolvat problema. (Radiator clima - 650 lei + manopera si incarcare cu freon si igienizare instlatie - 300 lei). Sunt foarte multumit de baietii de la Gieuroservice, si ii recomand pt orice problema intampinata la Volvo, pt ca baietii de acolo au avut la mana destule masini ca ale noastre. Deocamdata imi merge foarte bine clima, sper sa nu imi mai scape freon pe undeva. Va salut -
„Frați întru Volvo” am trecut de "fund"ând de la modelul C30 1.6D la S40 1.6 benzină. Vă spun cu mâna pe inimă că a fost cea mai bună decizie pe care am putut să o fac. Deși motorul pe benzină are performanțe mai mici față de cel diesel (100CP față de 109CP), mașina s-a comportat mai mult decât mulțumitor, și cu un consum decent (distanța București-Buzău, 7.4l/100km). Un sfat pentru toți șoferii care fac pe an mai puțin de 20.000 km, luați-vă mașini pe benzină! Consumul mic nu compensează întreținerea foarte mare a motoarelor diesel (stați departe de motorul 1.6D, e tare păcătos ). Am să revin și cu alte postări după ce voi mai parcurge ceva km cu noua achiziție. P.S. Mulțumesc Bogdan pentru diagnoza la achiziție
-
Greșeala mea... dar ai înțeles ce vroiam să spun Drum Suceava-București, cu mașina plină, mers constant cu 110 km/h, consum de 6.6l/100km. Pot spune că e un consum mai mult decât rezonabil
-
Orice ati spune, S40-ul nu se va putea compara niciodată cu un logan. Cu toate că mașina mea a stat în târg, are km reali, confirmați de Bogdan, și înafară de o revizie periodică, și o distribuție schimbată, nu trebuie să-i mai fac nimic . Cine vrea să o vadă, să se convingă, voi fi săptămâna viitoare la întâlnire la penny (joia asta nu pot că e meciu).
-
Sunt perfect de acord cu alexpopeystar68. Să nu exagerăm. Nu cred că există termen de comparație între S40 și logan, din orice punct de vedere.
-
Bună alegere am făcut. Să văd cum rezolv și cu problema asta cu AC-ul. Până acum nu am simțit vreo lipsă, dar până vine vara trebuie rezolvată
-
Multumesc pentru urari fraților Mașina are 157.000 km și sper să ducă mult mai mulți. Trebuie să fac o revizie cât de "fund"ând, să schimb distribuția, filtrele și uleiul.
-
Schimbare curea distributie S40 2005 1.6 benzina
C30nick replied to Gabb40's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
La cati km ai schimbat distributia? -
Pentru motor de 1.6 benzina, ce fel de ulei îmi recomandați?
-
La ce interval se schimbă distribuția la un 1.6 benzină din 2007?
-
Inmatricularea te mai ajunge inca 600 euro, cu toate actele si taxa de poluare. Motorul e euro 4, chiar daca are dpf.
-
anulare DPF volvo v50 1,6d motor d4164t
C30nick replied to lazvio's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Ce înțelegi prin prea mult? 40k? Totodata, dacă reușesc să îl desfund, în continuare mașina își va face regenerarea automat (din 5 în 5 mii km). -
anulare DPF volvo v50 1,6d motor d4164t
C30nick replied to lazvio's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Și eu am probleme cu DPF-ul. Mașina are 100.000 și are DPF-ul blocat (constatare făcută cu VIDA), deci nu mai merge nici regenerarea forțată. Șă îl schimb m-ar costa prea mult. Am găsit pe acești baieți http://www.filtreparticule.ro/regenerarea-filtru-particule, care se ocupă de curățarea filtrelor de particule. Credeți că e mai bine să încerc să-l curăț sau să-l anulez, precum lazvio? -
Stii poate ce ar putea cauza un consum mai mare? Să fie din cauza DPF-ului?
-
Ai scos acest consum mergând cu 90km/h? Te întreb pentru că eu reusesc cu greu sa scot acest consum.
-
OK, pe de o parte aveți dreptate, nu am de unde să știu pe unde a fost rulată mașina și de către cine. În concluzie, cel mai înțelept lucru va fi să schimb distribuția cât mai curând. Pot să te întreb cât te-a ajuns o distribuție originală, și de unde ai luat piesele?
-
Și eu am aceeași problemă. La Primus, schimbarea limbii costă 1000 ron. Am înțeles că acum 4 ani costa doar 200, însă cererile multe i-au determinat să urce prețul. Recomand ca atunci când îți apare vreun mesaj mai straniu să apelezi la google.translate. Și, de asemeni, să citești cu atenție cartea mașinii în limba engleză să vezi despre ce mesaj ar putea fi vorba. Eu deja m-am obișnuit. Până nu găsesc vreo ofertă mai rezonabilă, am să mă chinui așa.
-
Sunt de aceeasi parere cu Adi. O distributie schimbata nu mai are calitatea celei originale. Iar daca cea originala e facuta sa reziste pana la 240 mii km, unde e logica sa schimb distributia la 100 mii km? In conditiile in care masina a fost rulata in Olanda si Belgia, iar reviziile au fost facute la timp.
-
Multumesc pentru sfat. Masina a fost rulata in Belgia. Din acest motiv, nu doresc sa ma grabesc sa schimb distributia acum, ma gandeam sa o mai tin pana la 120 mii de km. Motorizarea este 1.6 D, 109 CP, 80kW.
-
Am si eu o intrebare, cum se poate verifica dacă distribuția trebuie schimbată sau nu? Menționez că am achiziționat de curând un C30 din 2008, cu 98.000km.