Gabriel Cotuna
Membru-
Content count
2 -
Joined
-
Last visited
-
Midnight Caller started following Gabriel Cotuna
-
Gabriel Cotuna started following Midnight Caller
-
BogdanG started following Gabriel Cotuna
-
Gabriel Cotuna started following BogdanG
-
claudiu2525 started following Gabriel Cotuna
-
Gabriel Cotuna started following claudiu2525
-
Rugaminte la voi ! Sistemul de prindere pentru triunghi
Gabriel Cotuna replied to Roberto's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut Roberto, Mai ai cumva kit-uri pentru montarea triunghiurilor reflectorizante pe interiorul hoinului. As dori si eu deoarece mi se plimba triunghiurile prin porbagaj. De asemenea, stie cineva de unde pot sa imi achizitionez un extinctor care sa se potriveasca in lacasul de sub scaunul pasagerului (masina din Belgia) sau singura posibilitate este sa reumplu extinctorul? Multumesc, -
mariusyoyo liked a post in a topic: reduced engine performance
-
Ygrec liked a post in a topic: reduced engine performance
-
Salut, Sunt detinatorul unui Volvo S40 1.6D din a doua jumatate a anului 2008 cu aproximativ 130.000 km. Am avut acceasi problema si anume imi aparea mesajul "Engine Performance Reduced" dupa care imediat nu puteam depasi 3.000 rpm (limp mode), dar acceasi figura imi facea si cand nu aveam mesajul aparut. Dupa ce opream motorul si reporneam totul mergea ok pana in momentul in care apasam pedala de acceleratie mai puternic. Am discutat cu un prieten care are acelasi tip de masina si mi-a zis: sa stau linistit deoarece se rezolva daca repornesti motorul dupa care mergi mai turat. Am facut acest lucru si timp de 2 saptamani nu mai mi-a aparut mesajul si nici simptomele. La cca. 2 saptamani surpriza: a aparut mesajul din nou si in momentul in care acceleram mai puternic imi oprea pur si simplu motorul (se aprindeau din nou toate beculetele din bord si se stingeau ca la pornire). Din pacate acest lucru s-a intamplat cand incercam o depasire si m-am trezit fara putere in motor chiar cu el oprit (s-a mai oprit motorul de vreo 5-6 ori). Timp de doua zile am mers foarte precaut si linistit Ca si alta simptoma era ca se simtea miros de combustibil in habitaclu in timpul functionarii climei, indiferent de temperatura. Cand am ajuns in Bucuresti cu masina, am dus-o direct in service si au avut urmatorul mesaj pe tester: "Fuel low presure". Mecanicul a investigat sa vada care este problema si a detectat urmatoarele: - Garnituri injectoare crapate si invechite - scapa combustibil pe langa (o problema comuna la motoarele Peugeot - dv6) - Condutele de alimentare scapau combustibil la imbinare (o problema comuna la Volvo) Astfel pe langa alte reparatii care trebuiau facute la masina s-au operat: - schimbare garnituri injectoare - 160 RON - curatat injectoare - 250 RON - set furtune alimentare - 880 RON - schimba set furtune - GRATIS Am incercat sa descriu cat mai bine problema aparuta la masina si simptomele pe care le are. De asemenea am atasat pozele cu setul de furtunasele de alimentare. - Sfatul celor de la service a fost ca atunci cand mergeti cu masina in revizie sau orice alte reparatii programate, sa fiti / sau sa puneti pe cei care se ocupa de masina sa fie foarte atenti la injectoare, deoarece este o problema comuna si puteti rezolva oarecum usor (fara sa schimbati ca la grupul VW / audi tot setul de injectoare sau injectorul cu totul). - Practic cand apare aceasta problema la injectoare se observa niste depuneri de lichid vascos (similar cu smoala in stare lichida). Atentie daca mergeti foarte mult asa, acel amestec se intareste si atunci va fi foarte greu sa scoata injectoarele si sa le curete. Din experienta prietenului care detine service-ul (el fiind sef de service) stie foarte bine cazuri in care mecanici de la service-uri mari / reprezentante au observat depuderi de combustibil, dar nu au facut nimic deoarece era vorba de munca in plus. - Asadar, avand acele depuneri de combustibil, de aici vine si mirosul in habitaclu de motorina deoarece se incalzeste motorul si odata pus in functiune ventilatorul mirosul patrunde in masina. In imagini atasate se observa furtunele de alimentare marcate cu galben si am incercuit T-ul in care se face imbinarea de furtune. Acolo puteti verifica daca se pierde combustibil. Sper ca informatiile prezentate v-au fost de folos. Pentru cei din Bucuresti va pot recomanda un service foarte bun pret / calitate verificat de mai multe ori atat pe pielea mea cat si a altor prieteni. Este multi-marca cu experienta mare pe peugeot, de unde si promptitudinea la problemele pe Volvo.