-
Content count
25 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout mani1976
-
Rank
Nou venit
- Birthday 06/24/1976
Profile Information
- Locatie Voluntari
- Auto Volvo S80
- Fabricatie 2003
- Auto 2 Volvo V50
- Fabricatie 2 32
Recent Profile Visitors
7,588 profile views
-
mani1976 started following Gluhlampen mehrere defekt
-
Salut, Am un S80 din 2004, 2.5T benzina cu faruri xenon. Am aceeași eroare de mai sus, persistă de câteva săptămîni, am tot căutat becuri arse și nu am găsit, totuși am observat ca nu mai stau farurile la reglajul normal de faza scurtă și cad cumva luminile jos de tot. Daca închid și deschid luminile respectiv farurile se autoreglează și stau bine aproximativ 10 secunde după care cad iarăși. Ce problemă să fie, ați mai întîlnit așa ceva ?!?
-
mani1976 liked a post in a topic: inlocuire interior
-
Ulei Sent from my iPhone using Tapatalk
-
mani1976 liked a post in a topic: Cruise Control adaptiv volvo s60
-
Am măsurat aseară presiunea din cilindri și nu am găsit decât doi la fel restul mult mai mică presiunea.La cilindrii 1 și 2 am găsit presiunea de 12,50 - 13,00bari,cilindrii 3 și 4 am găsit presiunea 9,00 - 10,00bari,iar la ultimul cilindru am găsit presiunea de 11,50bari. Asta înseamnă ca trebuie reparate sau schimbate unele supape ale chiuloasei?
-
Nu am schimbat clapeta,dar cei de la Primus au zis că nu are nimic și au făcut decât o "fund"ățare a ei,dar nu au mai știut să facă altceva. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Am un S80 din 2003 cu motor B5254T2 de 2521cmc benzina și am montat pe el și un GPL (Tartarini).Problema este că l-am cumpărat cu acest relanti neregulat ,crezând că este o problemă ușor de reparat adică bujii,fișet sau bobine de inducție,dar s-a dovedit că nu este așa de ușor și nu este nici una din defectele preconizate de mine,dar mai bine să încep cu prima intervenție la mașină,care a fost în 2012 luna Octombrie ,când am schimbat bujiile fără un rezultat pozitiv.În Mai 2013 am fost la Primus și ei au început să ghicească ce ar trebui să fie defect la mașină ,bă clapeta de la accelerație ,operație plătită degeaba ,după care au zis că poate fii una dintre bobinele de inducție ,dar nu a fost nici asta ,atunci am plecat de la ei fără să îmi rezolve problema și cu o factură de plata de aproape 200 de lei.Anul acesta am încercat iarași să găsesc pe cineva care să îmi spună ce are motorul și încep să cred că areprobleme la supapele chiuloasei.Vă rog frumos să îndrumați către cineva care știe cu adevărat ceva despre motoarele Volvo. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Am și eu o problemă cu relanti-ul motorului meu 2,5T(B5254T2) de la S80 de foarte mult timp și nu am reușit să îi dau de cap nici la colegul nostru Midnight ,am fost la Primus și ei mi-au "fund"ățat clapeta accelerației și nu s-a văzut nici o schimbare după care au început să își dea și ei cu părerea (adică nu știau exact ce trebuie schimbat și asta m-a făcut să plec de acolo și să nu mă mai întorc la ei niciodată).Toate astea s-au întâmplat anul trecut,acum am început iar să caut defectul respectiv și înclin să cred că este de la supapele chiuloasei pentru că nu are o diferență prea mare când suspenzi scânteia la un piston.Poate am uitat să spun că motorul este alimentat și cu GPL și are acel tremur și pe benzină și pe GPL cel mai accentuat este la relanti adică la turația de 620-650ture/minut și a început să se simtă ușor și în mers.Am auzit pe cineva mai înainte zicând ceva de vaccin și nu știu pe sunt furtunașele cu pricina.Vă rog ajutați-mă nu mai știu ce să fac și m-am săturat să tot dau 50 sau 100 de lei pe diagnoza care nu îmi spun nimic care să mă ajute. Sent from my iPhone using Tapatalk Am și eu o problemă cu relanti-ul motorului meu 2,5T(B5254T2) de la S80 de foarte mult timp și nu am reușit să îi dau de cap nici la colegul nostru Midnight ,am fost la Primus și ei mi-au "fund"ățat clapeta accelerației și nu s-a văzut nici o schimbare după care au început să își dea și ei cu părerea (adică nu știau exact ce trebuie schimbat și asta m-a făcut să plec de acolo și să nu mă mai întorc la ei niciodată).Toate astea s-au întâmplat anul trecut,acum am început iar să caut defectul respectiv și înclin să cred că este de la supapele chiuloasei pentru că nu are o diferență prea mare când suspenzi scânteia la un piston.Poate am uitat să spun că motorul este alimentat și cu GPL și are acel tremur și pe benzină și pe GPL cel mai accentuat este la relanti adică la turația de 620-650ture/minut și a început să se simtă ușor și în mers.Am auzit pe cineva mai înainte zicând ceva de vaccum și nu știu pe sunt furtunașele cu pricina.Vă rog ajutați-mă nu mai știu ce să fac și m-am săturat să tot dau 50 sau 100 de lei pe diagnoza care nu îmi spun nimic care să mă ajute. Sent from my iPhone using Tapatalk Îmi cer scuze nu reușesc să scriu corect ""fund"ățat"(respectiv clapeta de acceleratie). Sent from my iPhone using Tapatalk
-
mani1976 liked a post in a topic: Dezmembrez Volvo S40/V40/S60/S80/V50/V70/XC 90/C30/C70/V60/XC60
-
mani1976 liked a post in a topic: engine service urgent
-
Am făcut niște poze dar nu știu cum sa le uploadez pe site.Imi cer scuze pentru ortografie. Jaluzeaua este prinsă de o masca de plastic la fel ca la uși in care sunt incorporate doua boxe de la sistemul audio de aceea cred ca este puțin mai complicat. Jaluzeaua este prinsă de o masca de plastic la fel ca la uși in care sunt incorporate doua boxe de la sistemul audio de aceea cred ca este puțin mai complicat.
-
Am o problema cu jaluzeaua din spatele mașinii,de fapt cu prinderea ei masca de plastic care este sub ea și mu știu cum să ajung sub aceea masca și să refac punctele de prindere a jaluzelei.Dacă știe cineva vă rog frumos să mă ajutați.
-
Se poate schimba decât doar motorașul sau se schimbă tot farul? Parca suna mai bine,nu?
-
Chiar nu s-a mai întâmplat nimănui așa ceva. Vă rog frumos ajutati-mă cu un sfat.
-
Am o problema la schimbarea fazei de drum cu faza lunga apare o eroare de comunicare la bord.Sunt curios ce ar putea fii ,S-amai întâmplat cuiva.
-
Când aprind farurile,fază scurtă am o eroare de corespondare cu modulul respectiv și un triunghi galben la bord.Vreau să știu dacă cineva a mai avut această problemă și ce ar fii de făcut in acest caz. P.S. Am faruri xenon de fabrica ,dar nu am becuri originale ,dar până acum nu am avut probleme. Am mașina de doi ani și am mai schimbat un rând de becuri aftermarket și nu am avut această problemă.
-
Stie cineva cum se desfac pozitiile laterale fata pentru a scimba becurile din ele?
-
Revin cu o întrebare despre oglinzi.Una dintre oglinzi ,mai exact cea din stânga nu se mai strânge sau nu se mai deschide complet decât ajutată.Poate cineva sa-mi spună cum se desface oglinda pentru a te uita la mecanismul de pliere/deschidere pentru a vedea care este problema
-
As dori sa m-a ajutati si pe mine cu schema electrică la S80/motor 2.5T/2004 in special la partea din spate portbagaj.