ZZZ
Membru-
Content count
21 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralAbout ZZZ
-
Rank
Nou venit
Profile Information
- Locatie Braila
- Auto Volvo 480turbo
- Fabricatie 1990
-
contdezactivat liked a post in a topic: Hai sa ne cunoastem... la kilometraj :)
-
salut sebastian un pret pentru bord cu tot cu aeroterma se poate?? multumesc mult
-
scuze ca nu am raspuns . am fost plecat ceva timp din oras si nu am avut cum sa masor. de ce bat io in lung si in lat cu motorul t5??....ideea e ca io am participat la curse de drag si cu un t4 intru in aceeasi grupa unde intra si un t5 asa ca mai mult ar merge un t5 datorita cuplului mai mare chestia e ca si un t4 ar fi bun pentru ca e mai usor decat un 1.7. inca nu sunt decis 100% mai caut date, ma mai informez vad io pana la urma... oricum orice sfat e binevenit si il voi lua in considerare
-
da stiu ca e din aluminiu si cu ajutorul lui adi2727 am aflat niste dimensiuni ale compartimentului motor de la volvo 850. cutia cred ca va ramane a motorului. inca nu am ajuns unde am masina sa fac masuratorile ca am scapat tarziu de la servici, poate in weekend. ma gandesc ca pe logan a intrat un vr6, dar pe un volvo 480 care are un hectar de bot sa nu intre un t5? vedem in weekend:D
-
e din aluminiu blocul mi se pare la t5 deci nu cred ca e o diferenta foarte mare de greutate:D
-
asa si dreptate a mai are in el niste caluti dar eu ma gandesc ca un 1.7 spre exemplu la 250 de cai numai are acceeasi fiabilitate cu un t5 la 250 de cai plus cuplu este mult mai mare la un motor cu 5 cilindrii si 20v. sa vedem ce o mai fi, inca nu sunt 100% hotarat.
-
DIY: Bucsi brate-fata din poliuretan.
ZZZ replied to contdezactivat's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
aceeasi problema am si eu la 480 bucsile bata se termina repede ,poate si dincauza puterii si din cauza stilului destul agresiv de condus. Si eu vreau s-mi fac bucsi dar nu gasesc poliuretan. Ma poteti ajuta si pe mine cu niste poliuretan? -
ba ma ajut foarte mult distanta dintre lonjeroane pt ca motorul t5 e in 5 cilindrii, iar eu am 1.7 in 4 cilindrii tot transversal si cutia e tot sub filtrul de aer, vreau doar sa stiu daca incape in compartimentul motor si suportul din spate e prins tot de caseta de directie. Ca si prindreri sunt asemanatoare intre ele. Nu ma intereseaza daca a mai facut cineva sau nu, Vreau sa stiu doar lucrul asta , v-as vi recunoscator daca ma puteti ajuta!! multumesc!!! am rezolvat problema. se poate inchide topicul
-
Va multumesc pentru urari baieti!!! Detin acest volvo din 2008 si are foarte multe curse legale si ilegale la activ plus raliuri tehnico aplicative. Acum de vre-un an jumate am facut tinichigeria adica pajasele spate inlocuite cu unele de golf 2 de fata si s-a latit cu 4 cm pe fiecare parte. bara spate adusa dupa noile pasaje si am intarit suportii cadrului motor ca s-au rupt de 2 ori. Astept sa vina primavara sa o vopsesc si sa mai strang niste banuti ca e destul de greu, dar pasiunea cere sacrificii. un link de la un raliu tehnico aplicativ
-
Iti multumesc mult eu caut de vreo 6 luni si nu am gasit nimic. Maine ma duc sa pun ruleta pe masina sa vedem ce iese, fac swap sau stand alone pe 1.7 turbo. Ca si prinderi sunt asemanatoare motoarele sper doar sa incapa intre lonjeroane, restul ma descurc eu cat am flex si aparat de sudura nu e pb:D. Te tin la curent cu ce se intampla.
-
Hai sa ne cunoastem... la kilometraj :)
ZZZ replied to contdezactivat's topic in Hai sa ne cunoastem !
280 000 volvo 480 turbo din 1990 acum la tinichigerie si apoi engine swap -
Hai sa si vedem individul/individa din spatele tastaturii!
ZZZ replied to iulirx's topic in Hai sa ne cunoastem !
pe aeroport in tulcea si la un raliu in braila -
la fel ca si colegul de mai sus execut si montez termopane de vreo 6 ani jumate in braila
-
Absolut corect ....
-
pentru sera 400 modele turbo exista remaparea Richmode si aduce un plus de aproape 50 de cai. Am asa ceva pe 480 turbo de mai multi ani merge foarte bine si se se simt cei 50 de cai din plin. Face 100 km/h cam in 6.5 secunde si pe 400 m am scos la tulcea in 2009 14.3 secunde. VIteza maxima de 250 km/h testat de foarte multe ori :D
-
nu imi vine sa cred acum mai multi ani un mos la vreo 80 de ani mi-a zis ca el facea treaba asta la motoare le de la barci si la motorete, mobre ce avea e. Atunci am zis ca e mosu senil si ca nu stie ce face dar observ ca exista treaba asta. O sa incerc si io treaba asta