Buna.. sunt un posesor de Volvo V50, similar cu S40 doar ca e combi.. Si eu mi-am pus xenon de 55w.. Sfatul meu este sa va interesati bine inainte sa modificati ceva.. Eu mi-am ars stergatoarele, de aceea incerc sa previn lumea..
1) In primul rand, farul fiind cu lupa si becul de xenon mai lung decat cel cu halogen, se va schimba focalizarea lupei.. De aceea, cu xenon se vedea mai rau decat cu halogen.. Se vor crea zone de umbra.. (nu luasem in calcul acest lucru.. probabil multi nici nu se gandesc la acest lucru)
2) Cand am montat xenon-ul, am pus si un condesator pt eroare/protectie.. Cu acesta nu mai dadea eroare la bord in cazul in care nu functionau farurile.. Nu am fost incantat de aceasta idee, de aceea am renuntat la acest condensator.. Am avut "minunatul ghinion" sa se arda balastul de la xenon la cateva zile dupa ce am renuntat la condensatoare.. Acesta a ars electronica din motorul stergatorului de parbriz (la fel cum a fost mentionat mai sus).. Situatie foarte neplacuta..
Se pare ca masa de la faruri este legata in aceeasi parte cu masa de la stergatoare.. In cazul in care faceti aceasta modificare, e bine sa se separe aceste mase si se pune un condensator(cred) la masa de la faruri. Trebuie pusa protectie.. Nu sunt electrician, de aceea nu pot oferi mai multe detalii.. Gasisem la un moment dat un post pe net, cu pasii care trebuie urmati, dar nu mai gasesc acel link..
Sfatul meu este sa gasiti un electrician auto, care chiar stie ce face.. Probabil Bogdan G stie ce vorbeste.. Poate el ne va oferi mai multe detalii