yuda
Membru-
Content count
11 -
Joined
-
Last visited
-
cipilika liked a post in a topic: vibreaza la relantiu si se simte tare in volan 1.9d 116cp 2002
-
vibreaza la relantiu si se simte tare in volan 1.9d 116cp 2002
yuda replied to cipilika's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
nu se mai fabrica de ani buni masini care sa functioneze bine cel putin 10 ani.Restul e poveste,consum nervos,cheltuiala aproape inutila. Erectia de la 25 de ani nu se compara cu cea de la 55(masina are 10 ani,nu? -
Intalnire saptamanala Bucuresti
yuda replied to BogdanG's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
multam fain! -
Intalnire saptamanala Bucuresti
yuda replied to BogdanG's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
cand e intalnirea de la polivalenta ?(saptamanala) -
ambele geamuri(electrice) se deschid doar partial si caraie!(la capatul cursei).V-ati confruntat cu asa ceva?Cum ati rezolvat?
-
apelati cu incredere la acest profesionist dedicat,care lucreaza de parca ar fi masina lui{pasiune}.Merita toti banutii,si castigi si o cunostinta de calitate !!! Toata stima
-
Intrebare: am de schimbat cateva elemente de caroserie!
yuda replied to tzutzu15's topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
nenea ala nu avea cumva si bara spate? si cam ce preturi practica? -
geam portiera fortat care nu functioneaza toata cursa
yuda posted a topic in VOLVO S40/V40 (1996-2004)
zilele trecute am avut placuta surpriza sa gasesc geamul de la sofer deschis total si masina descuiata;nu lipsea nimic(pt ca nu aveam nimic)dar geamul nu s-a mai inchis decat jumatate din cursa dupa care baraia si caraia .N-am reusit sa-l inchid decat ajutand-ul cu mana.Cred ca s-au rupt ceva dinti de la pinionul axului pe care ruleaza cablul macaralei.Aveti idee cum sa fac reparatia in spatele blocului pentru ca,daca nu ma insel,accesul este dificil iar geamul fara cablul si motorasul de actionare pur si simplu va ramane deschis.Deasemenea,unde dracu gasesc axul cu pricina(daca are dintii rupti sau indoiti) Stima,yuda -
Scuze pentru intarziere(ai uaz bizi);drumul:pitesti (140/ora),dealul negru,valea oltului,petrimanu si intors(~560 km);condus normal,motorul a functionat absolut la fel,consum 5,9 .Anul trecut,pe acelasi traseu,dar cu aerul pornit,consumul a fost de 6,4,deasemenea mentionez ca drumul a fost liber(cel putin la ducere) Concluzie:neconvingator.Cu toate astea o sa mai confectionez un dispozitiv mai mare.Cu privire la obiectele zburatoare,n-am vazut nici unul(probabil s-au speriat de taxele lui boc,sau e si la ei criza-a se citi faliment de stat),ultimul fiind cel vazut asta vara in retezat.Stima. .
-
dispozitivul functioneaza,cantitatea de curent absorbit este nesemnificativa(am masurat de mai multe ori cu motorul oprit si pornit,am dat foc cu bricheta si a facut un poc),se pare ca nu afecteaza bateria,NU EXPLODEAZA(odata am uitat dispozitivul pornit si dupa o juma de ora am pornit si nu s-a intamplat nimic),dar cantitatea de gaz este mica.Consumul a scazut de la 8,2 -8,4 la 7,9 -8,0(foarte slab),aveam o scadere de turatie la relanti care a disparut(nu stiu daca din cauza gazului,poate surplusul de apa supraincalzita din cilindru a curatat putin injectorul sau motorina a fost mai buna pentru ca s-a scumpit).Am vrut sa le multumesc frumos de nenumarate ori dar n-am avut nici mitraliera la mine,nici c4,nici macar sprayul de gandaci al bunicii. Maine o sa plec putin la munte intr-un loc mai izolat,pe unde am mai vazut aparate zburatoare care nu folosesc combustibili conventionali , iar la intoarcere o sa va comunic ce am constatat(cu privire la activitatea motorasului)
-
dispozitivul este foarte simplu:un termos vechi in care am introdus o fasie de tabla inox(o cratita veche)rulata in spirala,un stut de plastic de la un tub de silicon,furtun flexibil,siguranta 20 A,contactor;termosul a incaput perfect intre radiator si grila fata,furtunul trecut pe deasupra farului trece printre aripa si contraaripa se introduce in admisia filtrului de aer unde l-am taiat.Ca si o concluzie,se pare ca este o semigogoasa,iar noi ramanem cu aceeasi combustie interna cu randament mic(tehnologie neagra),cu ironiile noastre de scara de bloc care ne fac sa ne simtem superiori,cu creditul de cand am dat cu lavabila(acu 5 ani),cu drumurile made in etiopia,cu marea manipulare si noua forma de sclavagism care culmea :ne mai si place,cu ignoranta atotcuprinzatoare,cu limitarile noastre,cu indobitocirea din media,si ca sa inchei,pentru ca sunt asteptat la fisc,primarie ,politie,service,benzinarie,judecatorie,spital,administratia de bloc,radet,enel,gazprom,apa nova,banca,vodafone,supermarket,tutungerie:TOTUL ESTE ILUZIE,niste amarati de electroni care se invart ca nebunii in jurul unor sfere goale
-
dupa o testare de cateva saptamani,dispozitivul functioneaza dar productia de gaz este foarte mica(recipientul cu pricina inglobeaza 600 ml de apa),consumul electric:10 A(nesemnificativ),consumul de combustibil:neschimbat,noxe:in limite normale.Pentru a genera o cantitate de gaz care sa conteze,e necesar un dispozitiv mult mai mare care ar consuma multa energie Singurul aspect remarcat pozitiv:a disparut scaderea turatiei la relanti(probabil ca injectoarele sunt ceva mai curate,sau am bagat motorina din germania). Succesuri
-
eu cred ca trebuie verificat DIRECT;in consecinta ,o sa investesc astronomica suma de 30-40 lei (il confectionez personal),contorizez,evaluez,oricum trebuie sa fac itp-ul,dupa care o sa va comunic rezultatele. Stima
-
a incercat cineva asa ceva pe vreo motorizare(netul e plin de tot felul de incercari)?se afirma ca imbunatateste arderea si scade consumul!
-
am un v40 1.9 td din 2001,190.000km,patat cu ulei in zona supapei de suprapresiune (precum si in jur)-mentionez ca nu exista scurgeri iar la schimbul uleiului(10.000km) nu constat lipsa ulei.Am citit pe forum ca s-a mai confruntat cineva cu problema,dar nu am gasit o solutie pe forum,in rest masina e OK(primul meu VOLVO).VA ROG ,DACA A REZOLVAT CINEVA PROBLEMA ! unde,si cu ce banuti MULTAM FAIN !(BUCURESTI)