gfieraru

Membru
  • Content count

    409
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

211 Excellent

6 Followers

About gfieraru

  • Rank
    Pasionat
  • Birthday 04/20/1984

Profile Information

  • Locatie Plymstock
  • Auto S60 D2 manual
  • Fabricatie
  • Auto 2 XC90 D5 auto
  • Fabricatie 2 27

Recent Profile Visitors

4,403 profile views
  1. Buna 

    Am un volvo s60 D5 /2002.Am probleme cu pornirea in sensul ca invarte si nu porneste .Am Verificat injectoarele iar pe tester nu da nici o eroare .Am scos conducta de tur de la pompa si nu imi vine gram de motorina cand pun contactul sau dau la cheie .Se aude un suierat la pompa dar motorina nu da .O pornesc impinsa in 2 m si merge perfect nu intrerupe deloc  dupa ce o opresc si o las mai mult de 2-3 h nu mai porneste.Cata motorina trebuie sa bage pompa pe tur .

    te rog sa ma ajuti ,o tin prin service de 2 luni.

    multumesc 

  2. Buna seara, simptoamele / sunetul a revenit, rulmentul de sarcina a fost sursa problemelor, dupa schimbare totul a revenit la normal. piesa am cumparat de la dealerul Ford 25£ exact idnetic cu cel pe care l-am dat jos de pe masina, ambele fomoco. Am observat ca volanul se misca mai usor dupa schimbarea rulmentului de sarcina. va urez o seara placuta in continuare si toate cele bune.
  3. Din pacate nu am avut timp sa desfac suspensia dreapta fata de la masina, pe la noi au fost nise ploi torentiale si simptoamele au disparut. Deocamdata o sa-l las asa cum este, cand revin simptomele v-a trebuis sa vizitez dealerul FORD si sa comand o pereche de rulmenti de sarcina pentru telescopul din fata.   N.B. LA MULTI ANI !!! an nou fericit, cat mai multi km/mile fara incidente.
  4. Моя мечта https://seorunet.com/

  5. Buna seara,   multumesc frumos pentru raspunsuri, @Midnight Caller da, ma refeream la rulmentul de sarcina de la telescopul din fata, scuze ca nu m-am exprimat in modul corespunzator. @MihaiS60 multumesc pentru raspuns @MMMihai multumesc pentru sfaturi si raspuns.   Sper ca intre sarbatorile de iarna sa fie vreme frumoasa si sa am timp sa ma ocup de masina, cand o sa am rezultate o sa revin. O seara placuta in continuare.
  6. Buna seara, Am inceput un topic nou fiindca incerc sa adresez o problema destul de specifica (cel putin pentru mine) si nu am gasit raspunsul la intrebarea mea in alte topicuri despe S60 MKII La S60 2011 in ultimele 4 zile am observat cand invart volanul in stange sau in dreapta se aude un troncanit (foarte timid) parca un arc isi da drumul la sarcina, pe volan nu se simte in schimb se simte pe podea si pe pedale, asta se intampla in stationare sau la viteza farte mica <5 mph, la viteze mai mari nu se observa. Troncanitul asta parca vine de la roata de sofer, la inspectie vizuala nimic deosebit. Lichidul servo este la acelasi nivel unde era cand am luat masina de la dealerul Volvo in 2012, cand trec peste denivelari nu troncane/ nu bate, volanul nu trage. Am impresia ca problema vine de la rulmentul de presiune. Cam cu 1 saptamana in urma condus pe ninsoare si drumuri cu sare, presupun ca mazga a gazit o cale sa intre pe la rulmentul de presiune si acuma face figuri sau pur si simplu i-a sosit timpul (masina are 110.000 mile) Va cer si voua parerea daca ati mai avut probleme asemanatoare, daca da care a fost solutia? La schimbarea rulmentului de presiune recomandati sa schimb si alte piese? de exemplu suportul de sus de la telescop? Daca aveti ceva sfaturi/ recomandari in legatura cu schimbarea rulmentului de presiune astea ar fi foarte bine venite.   Multumesc anticipat pentru raspunsuri, Gabi  
  7. engine system service required

    Buna, Am avut o problema asemanatoare la XC90 D5 , cand motorul era in sarcina imi aparea mesajul de engine service required, testul de presiune la intercooler a fost OK, cand am testat tampoanele vacumatice acestea nu mai erau etans (pierdeau vacumul), am schimbat cele 2 tampoane vacumatice si s-a rezolvat problema, motorul se comporta mult mai bine, a revenit boost-ul de la turbo Mecanicul ar trebui sa poate sa testeze cu usurinta sistemul vacumatic, la multi de pe forumul din UK am citit ca au avut probleme cu tuburile vacumatice. eu am folosit ceva de genul: http://www.ebay.co.uk/itm/Hand-Held-Brake-Bleeder-Tester-Set-Bleed-Kit-Vacuum-Pump-Car-Motorbike-Bleeding-/391504285978?hash=item5b2779511a:g:w~AAAOSwInxXMvf0  
  8. Buna In legatura cu 'Heay Oil' In cartea masinii la fuel type: Heavy Oil se refera la motorina, nimic mai mult. La masinile mele tot asa scrie in V5 (talonul masinii) link cu explicatia de pe Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_oil
  9. Buna, opinia mea personala: o masina de genul se vinde in jur de 300 £ / mocca aici in UK, pentru piese se poate considera, de reparat probabil ca nu merita din punct de vedere financiar.
  10. Revizie Volvo S60 mcflor1981

    Buna, masina avertizeaza pentru service cu 1 luna sau 1000 de km mai repede zicand ca este timpul sa se faca programare pentru service, daca revizia nu se face/ DIM-ul nu se reseteaza atunci la moment dat o sa zica ca service overdue. In cartea Volvo se zice ca revizia se poate face +/- 1 sau +/- 1000 de km fara ca garantia sa fie afectata. Presupun ca masina nu mai are garantie, deci poti face revizia cand doresti tu, din punctul de vedere a masinii este recomandat sa se faca cum scrie in cartea service sau chiar sa se schimbe uleiul la intervale mai mici. In legatura cu scrumiera si portul USB nefunctional imi pare rau dar nu stiu daca au siguranta separata dar daca doresti sa le faci sa funtioneze ar fi recomandat sa-l conectezi la VIDA si sa vezi ce erori se gasesc (cel putin eu asa as face) Numai bine.
  11. Conversie instrumente de bord xc60

    Din pacate nu am cu ce sa citesc sau programez eprom la masini (inca nu m-am bagat asa de adanc) Spor la lucru si numai bine, Gabi.
  12. Conversie instrumente de bord xc60

    @Bogdan GBuna, Softul de pe masina mea te-ar ajuta? S60 2011 manual, Drive si am trip statistics in meniu. Daca te ajuta te rog sa ma indrumi cum sa-i fac download (sper ca se poate cu VIDA / Dice si pot sa-l uploadez / trimit pe e-mail. Numai bine, Gabi.  
  13. [Achizitie] C30 diesel sau benzina?

    La reprezentanta Volvo inlocuirea injectorului Nr4 a costat £ 580, cum a zis si colegul Brava probabil o sa urmeze restul injectoarelor. @ Brava: pretul aproximativ de 1250 ron pe injector include si TVA? In UK la Stealershipul Volvo costa £ 380 bucata (asta cu TVA inclus)
  14. [Achizitie] C30 diesel sau benzina?

    Buna, Despre motorul 1.6 D drive (PSA) pot sa zic si eu ca nu este asa de fiabila ca si motoarele Volvo.  Recent a trebuit sa schimb un injector la 101000 de mile ( acuma a fost prima data cand a fost necesar o reparatie la motor in ultimii 5+ ani)
  15. Nedumerire ulei

    Buna, Pentru pozitia 1 a contactului se procedeaza cum a zis Cristi se apasa butonul start (scurt) fara a apasa pedala de abreaj / frana. Pentru pozitia 2 a contactului: Se apasa butonul start vreo 3 secunde fara a apasa pedala de ambreaj / frana. (Cel putin la S60-ul meu din 2011 asa se procedeaza) Cati mai multi km fara incidente.