-
Content count
72 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
14 GoodAbout lucipher
-
Rank
Junior
- Birthday 06/04/1981
Profile Information
- Locatie Iasi
- Auto Volvo V40 D4192T3
- Fabricatie 2004
- Auto 2 Ex Volvo V50 2.0D
- Fabricatie 2 28
Recent Profile Visitors
-
lucipher liked a post in a topic: Achiziție V70
-
lucipher changed their profile photo
-
lucipher liked a post in a topic: New kid in the block. Un nou XC70 în Brașov.
-
lucipher started following Achizitie XC70
-
Demontare schimbator de viteze si manson
lucipher replied to Roberto's topic in Reparatii de unul singur (DIY)
E de ras cat de usor iese maciulia schimbatorului pentru manuale conform instructiunilor standard. Deci, intr-adevar, se apasa pe schimbator, ca si cum vrei sa intri in marsarier, dar, ce nu spune nimeni, trebuie sa continui apasarea cu inca 1-2 mm si abia apoi rasucesti spre volan. Iese atat de usor ca nu-ti dai seama :)) Dupa cum se vede in pozele de mai sus, are un fel de piedica....este exact la fel ca la capacul unui flacon de medicamente babyproof apesi pe capac apoi rasucesti. Sper ca ati inteles procedura -
lucipher liked a post in a topic: volvo-club.ro - grup facebook
-
lucipher started following VAND Volvo V50 2.0D 2007 MOMENTUM IASI
-
lucipher liked a post in a topic: Tampon motor balans
-
Midnight Caller liked a post in a topic: Tampon motor balans
-
Salutare. Pe mine ma exaspereaA tamponul asta antibalans. Am schimbat deja 2 plus ceilalti suportu motor. Acum imi joaca cutia intr-o veselie la debreiere si la schimbarea treptelor, cat si la accelerare/decelerare. Din experienta voastra, e diferenta de calitate intre OEM si AM? Am obs ca antibalansul original avea o forma relativ rotunda, iar cel de pe piata in prezent are o forma mai colturoasa cu mai multe laturi, ceea ce-mi lasa impresia ca lasa loc la in joc mai mare. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nationala Volvo-club.ro 2016
lucipher replied to Brava's topic in Calendarul intrunirilor Volvo-Club
Pai daca veniti in Iasi e super. Nu mai avem reprezentanta Volvo din pacate. Am ramas ai nimanui. Poate reusesc sa particip si eu la o intalnire Volvo inainte sa-mi vand masina :-D Sent from my iPhone using Tapatalk -
lucipher liked a post in a topic: Diagnoza Volvo
-
l-am intrebat asta vara si nu avea. Il mai intreb odata. Mersi oricum
-
Salut, stimati colegi. Este cineva prin zona Iasului care poate sa ma ajute cu o diagnoza completa la V50 2.0D? De preferat in weekend, sa avem ceva mai mult timp la dispozitie. Ma deplasez eu, nu-i nici o problema. Multumesc
-
lucipher liked a post in a topic: Sfat achizitionare Volvo S80 2.4 140 cai putere
-
lucipher liked a post in a topic: Nationala 2015 - 4-6 sept - Locatie: Hotel Dana - Venus: http://www.hotel-dana.ro/
-
Salut. Forumul nu mai e accesibil prin Tapatalk? Multumesc o zi usoara
-
Spalat tapiterie => Probleme oglinzi
lucipher replied to blueazimut's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salut. Update de soft se poate face numai la reprezentanta? -
lucipher started following Achizitie volvo S60 >= 2011
-
Dictionar explicativ de termeni feminini
lucipher replied to paunionutz's topic in Poze, filme, sunete...
))))) de mult n-am mai ras asa. -
Removal, Replacement and Installation
lucipher replied to Dinoco's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Bravo! Ai muncit mult! Mi-am instalat si eu Vida pe o masina virtuala si de fiecare data dureaza mult pana gasesc ce ma intereseaza. -
Salutare. Daca tot vorbim de EGR, vin si eu cu o problema. Mergeam si eu ca omu, linistit, cu masina, fara s-o fortez, calm, asezat. Deodata se inmoaie pedala de acceleratie si pierde putere. Nu mai voia sa urce in turatii neam. Am ajuns cu chiu cu vai acasa, am lasat-o cateva ore, apoi am plecat iar. De data asta a mers brici. Am ajuns la un supermarket, am facut cumparaturi, am plecat, am mers 200m si deodata incepe sa mearga in suturi. Imi venea s-o arunc in Bahlui. Am zis ca "Faci figuri? Asa te duc pana acasa, poti sa crapi pe drum, oricat mi-ai fi de draga". Si am tinut-o asa, in treapta 1, mergand in suturi, cand la un moment dat si-a drumu si a zvacnit cu scartait de roti. Am uitat sa zic ca la fiecare oprire se auzea din zona EGR un clantanit metalic, ca de ceas. Mi-am zis ca am pus-o de un EGR nou. Ieri m-am apucat sa desfac EGR-ul, am zis ca o fi infundat, desi eu schimb la 3000rpm, uneori ma mai joc si-i dau pana in 4000. EGR-ul era curat, avea doar funingine. Dar, la o privire mai atenta a unui vecin, a observat ca stiftul, care mentine rulmentul mic care culiseaza clapeta, cazuse si freca de corpul egr-ului, facuse ditamai santul. Romanul, mester fiind din fire, a incropit un alt stift dintr-un cotor de burghiu, i-am dat un punct de sudura si s-a rezolvat problema. Am curatat bine bine, am uns si rulmentul cu un spray cu un fel de vaselina si acuma merge f bine. Sper sa ma tina. Poate ajuta pe careva postarea mea, nu strica sa aruncati un ochi si la clapeta aia, sa vedeti daca e in regula. Numai bine
-
Salut bogdan! Eu nu mai tin minte exact cand a aparut problema asta, Ce stiu e ca la un moment dat aveam probleme cu pornirea, adica porneam motorul, mergea cateva secunde, se subtura si se oprea. Il mai porneam o data si mergea normal. Am patit asta de vreo 2-3 ori pana nu a mai pornit deloc. Am chemat un prieten mecanic, a venit si a pornit-o cu spray si a luat-o la service. Acolo si-a dat seama ca era de vina regulatorul de presiune inalta de pw pompa de inalta. L-am schimbat si am inlocuit si filtrul de motorina(unde am gasit span). Dupa interventia asta, am plecat linistit acasa, multumit ca am rezolvat. Cand sa pornesc masina ziua urmatoare, canci. Nu porneste. Turul avea aer cu bule de motorina si nu invers ). Cam asta a fost patania mea. Cu pornirea nu am avut probleme. O ia la prima cheie in general, exceptand zilele f geroase cand se chinuie putin, baterie slaba., o ia cam la a doua cheie cu contact sustinut cateva secunde. E posibil sa fie si de la etansarea capacului de la filtru. Am vrut sa schimba carcasa cu una de la sh dar nu am finante momentan, sa vad daca se rezolva problema.
-
La fel am patit si eu la 2.0d, am schimbat filtrul si nu mai reuseam s-o pornesc. De fiecare data stateam cu seringa si umpleam conductele cu motorina, apoi dadeam la cheie si pornea. dar de fiecare data cand opream, o luam de la capat. Am dus-o la mecanic, a dat cu spray de curatare pe carcasa filtrului, a curatat bine carcasa si a lasat-o asa peste noapte. Dimineata, era motorina cursa in jurul capacului. A desfacut capacul si l-a etansat cu banda de teflon si de atunci nu am mai avut probleme. Sunt bule doar la sprituri, daca tin pedala apasata la turatie constanta fluxul e continuu. Masina porneste bine la prima cheie.
-
nu se tureaza mai mult de 3000 ture s40
lucipher replied to vicky1982's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Salutare. Revin cu noutati. Am schimbat filtrul de motorina si acum trage bine masina. Si-a revenit. -
lucipher started following Bule aer pe instalatia de motorina
-
Salutare! Am schimbat de curand filtrul de motorina si tot cautand pe site-uri sa vad care ar fi mai bune, am dat peste alta dilema: filtrele au inaltimi diferite: MANN = 73; PURFLUX = 75; KNECHT= 75.3, etc. Pana la urma am luat MANN de la MC (multumesc, Alex), pentru ca nu am avut probleme cu MANN pana acum. Dar e ceva ciudat: are vreo importanta inaltimea? Nu stiu cum arata filtrul original Volvo pt 2.0D, ca sa fac o comparatie.