nariam
Membru-
Content count
65 -
Joined
-
Last visited
-
nariam started following Vand doua faruri cu xenon pt xc 90
-
nariam liked a post in a topic: Sunt diferente ?
-
nariam liked a post in a topic: Sunt diferente ?
-
nariam liked a post in a topic: Sunt diferente ?
-
nariam liked a post in a topic: Sunt diferente ?
-
nariam liked a post in a topic: Sunt diferente ?
-
nariam liked a post in a topic: Sunt diferente ?
-
Am spart un far si nu am gasit decat un set de faruri simple, fara xenon si vroiam sa stiu daca le pot monta pe masina, fara sa apara probleme(erori in bord, lumina sa bata in toate directiile, sa le pot regla, etc). Multumesc frumos!
-
Se pot monta kit-urile xenon(balastul sau starterul + becurile) de la un far cu xenon pe unul fara xenon? Posibil sa dea, in acest caz, erori in bord? Reglajul farurilor cum se va face, automat sau manual? Multumesc pentru intelegere si ajutor!!!!!
-
Foarte rar, cam la 2-3 luni imi aparea aceasa eroare " HEADLAMP HAILURE" si disparea simplu, comutam de cateva ori faza lunga-faza scurta si disparea fara probleme. Sa fi fost din fabrica fara xenon iar fostul proprietar sa-i fi montat xenon? Am gasit un set de faruri fara xenon, cu halogen si mariusb mi-a dat un sfat demn de luat in seama, si daca le montez pe masina pe acestea(fara xenon), se poate anula eroare(daca apare si persista " HEADLAMP HAILURE") si functiona normal? Multumesc frumos!
-
Masina este XC 90 din 2004 si are xenon pe faza scurta, pe faza lunga este halogen. Se poate monta xenonul la un far simplu(fara xenon) dar fara sa fie diferente estetice(culoare, fond) sau tehnice(sa nu dea erori)? Multumesc pentru raspunsuri!
-
Salutare! Am o rugaminte catre cunoscatorii Club Volvo in a ma ”limina” si pe mine. Exista diferenta intre farurile de la XC 90, an 2004, 2401 cc diesel, 120 kw, cu xenon si fara, intre cele cu lupa(evident la prima vedere se vede diferenta, cele fara nu au lupa, dar nu aspectul asta ma intereseaza) si cele fara lupa, intre cele bi-xenon adaptiv si cele fara adaptiv? Am nevoie de un far dreapta cu xenon(fara lupa) si am oferte din cele cu lupa, ori bi-xenon si incearca sa ma convinga, ofertantii ca, nu ar fi diferente majore(??) la modul de prindere si nici la constructie intre aceste faruri. Becurile si balastul, se pot monta de la farurile fara lupa, la cele cu lupa, au acelsi sistem de prindere? Multumesc tare mult pentru intelegere si ajutor!
-
nariam started following Sunt diferente ?
-
In zona Galati, stie cineva unde se poate face o diagnoza? Multumesc frumos!
-
nariam started following Diagnoza Volvo
-
nariam started following Cumpar far dreapta spate XC 90
-
nariam started following Reparatii de unul singur (DIY)
-
Atentie! Clonarea autoturismelor este posibila!
nariam replied to Andu G's topic in Daune, accidente si asigurari
Va salut! Intamplator am citi acest articol si nu pot sa cred. Voi ce puteti spune, eu nu cred ca poate fi real, as vrea sa fie doar un articol tip can-can si atat. http://www.cancan.ro/actualitate/intern/incredibil-un-bucurestean-a-dat-din-intamplare-peste-copia-perfecta-a-masinii-sale-e-identica-aceeasi-culoare-marca-si-numere-de-inmatriculare-vezi-cum-a-fost-posibil-209409.html -
nariam liked a post in a topic: problema cutie viteze automata xc90
-
Salutare tuturor! Astazi am rezolvat problema cu mecanismul care actioneaza stergatoarele, mai exact rotita dintata din plastic, am reusit sa o refac(date tehnice nu stiu prea multe dar a trebuit ceva pricepere din parte unui frezor, nu este in standardele europene, cică, si este turnata pe ax....). Motivul defectiunii este in timp si are la baza spalarea(indepartarea) substantelor de lubrefiere a mecanismului(vasilina inclin sa cred) cu ocazia spalarii masinii(in mod special spuma activa, este puternic degresanta) combinata cu depunerea de praf duce usor dar sigur, in timp, depunerea in lagare de mizerie. M-am referi la spuma active deoarece, cind am reusit sa demontez mecanismul din partea dreapta, mirosea a parfum, un miros ce mi s-a parut cunoscut dar nu stiam de unde, iar aseara, am fost cu masina sotiei la spalatorie si cind am cobarit din masina, m-a izbit acelasi miros si intrebind patronul(un amic) ce miroase asa, mi-a spus ca-i mirosul de la sapuma activa. Eu am invatat din aceasta ca, spuma activa este buna pentru caroseria masinii dar are si unele efecte negative asupra altor mecanisme, in special a celor gresate si sunt destul de multe unde poate ajunge aceasta substanta si in timp ne creeaza probleme. Sper, prin ce am scris aici sa va ajute cumva. O seara buna tuturor!
-
Andu G mi-a dat o idee si am reusit sa demontez tot mecanismul si sa descopar cauza defectiunii : axul care actiona stergatorul drept s-a blocat. In interiorul mecanismului motorasul are un ax melcat ce actioneaza o rotita zimtata din plastic, zimtii din plastic au cedat, de aici si acel zgomot de cârâit. Stie cineva unde pot gasi acea rotita sau un mecanism? Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
-
nariam started following Defectiune stergatoare parbriz
-
Salutate tuturor! Ieri, in mers, a trebuit sa spal parbrizul iar stergatoarele au pornit greu si dupa o cursa completa, acestea s-au oprit la jumatatea cursei si am auzit pentru citeva secunde un zgomot, asemanator cu un cârâit, in zona motorasului. Am actionat din nou maneta pentru stropit parbrizul, pompa de stropit functioneaza normal dar stergatoarele au ramas tot la jumatatea parbrizului auzindu-se citeva secunde acel zgomot, ca si cum mecanismul era fortat si ar fi blocat. Am fortat putin stergatoarele si au revenit in pozitia normala dar imi este teama sa le mai folosesc pentru a nu se defecta ceva mai grav. Daca ma puteti ajuta cu un sfat sau cu o schema cum as putea ajunge la mecanism(demontat/montat), va multumesc si va ramin dator, mai ales ca in Galati nu este reprezentanta iar mecanici priceputi la Volvo... Va multumesc anticipat!
-
Sănatate și tot ce vă doriți! Hristos a înviat!
-
Salut! As vrea sa stiu si eu acelasi lucru dar, te rog, spune-ne si noua, ce senzor ai schimbat, cit a costat, eventual codul si ce producator fabrica rulmentii schimbati de tine. Multumesc tare mult!
-
Da, tot 163 c.p. Eu nu ii dau ”talpa”, accelerez mai brusc cind mai fac cite o depasire rapida si atunci sunt atent la drum nu la turometru, in rest conduc usurel, am ”lasat” de mult adrelanina, nu se merita, figuri am facut cu alte masini...
-
Schimbarea vitezelor depinde de mai multi factori: accelerartie brusca sau nu, panta sau drum drept, temperatura uleiului din cutie, etc... Totusi, 4500 r/min este o turatie foarte mare, mergi si fa o resoftare, posibi sa se fi ”incurcat putin electronii” in computerul masinii. Multa bafta!
-
Dupa ce o sa schimbi Egalizator presiune, preincalzitorul o sa functioneze ”brici” si o sa vezi ca face toti banii.