wyx99
Membru-
Content count
14 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by wyx99
-
Salut. Am urmarit de ceva timp un zgomot suspect care imi apare dimineata la pornire masina,la ralanti , si dupa ce se incalzeste imi apare la turatii peste 2200 rpm .Sau la ralanti iar . E un soi de rontaiala distincta se aude si din masina , eu din masina il percep in partea dreapta a masinii . Din ce am studiat pe aici pare a fi variatorul distributie. Incerc sa percep corect situatia pana ajung la un mecanic , e vreun test care se poate face ? Masina are cam 170k km . Parca m-am confruntat si cu ceva opriri de motor la plecarea de pe loc dar am crezut ca nu am accelerat eu suficient .Daca aveti ceva sfaturi le ascult .Multumesc.
-
Alarma mea nu vrea sa se opreasca !
wyx99 replied to Ioana Dumitru's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
am vazut ca am si eu un buton sus la plafoniera care il apas si se aprinde , afiseaza si ceva in bord . Ulterior am sesizat ca masina are alarma am lasat pe cineva in masina cu masina deschisa si a tot sunat pana am venit . Imi poate spune cineva cum functioneaza respectivul buton ? -
9% imi arata acum pe bord , mereu m-am contrazis cu diversi care spuneau ca nu se poate asa putin . Alimentez mereu 200 ron si merg 400 km , simpla matematica rezulta 8% . Nici eu nu inteleg de ce imi arata 1 l in plus , pt ca eu fac consumul la pompa mereu obisnuit de la bmw care e un mare micinos pe bord . Deci ai putea lua in calcul valoarea asta , vorbim totusi de Bucuresti , o masina ceva mai grea cum zice si Bogdan. Si evident ca difera functie de traseu ,stil de mers .Eu sunt multumit de consum . Sincer ma asteptam la 10%. Ieri am pornit Ac am constatat ca nu racea si i-am facut o verificare sistem , avea doar 150 g de freon , au verificat incarcat freon si acum e rece .
-
sal bartro , eu am 1,6 D si cred ca ne stim si de forumul bmw. E ok masina ca si putere , o am de 2 luni , la a mea am schimbat deja fulia si distributia , reparatii normale pt un diesel . Masina e de familie , evident nimic distractiv la ea , senzatie de siguranta , face fata in depasiri , motorasul are sprint dupa ce e lansat , consum 9% in oras , fata de 14 la dusmanul vesel )) Daca vrei o masina pt consum 1,6 d e ok , nu stiu ce tot spune lumea de motor murdar ca la mine pare ok nici nu am stat sa o caut peste tot . I-am facut o revizie generala filtre, ulei, placute fata spate si pot spune ca per total e o alegere ok mai ales in bugetul de 6500 pe care l-am avut disponibil pt a doua masina .Eu am avut nevoie de break , nu stiu daca e mai greu V50 ca S40 dar se misca bine . Km nu stiu daca sunt reali , nu cred si nici nu ma intereseaza asa mult , starea generala a masiniii a fost f buna de la achizitie si eu sunt tipicar la alegeri. Bafta la cautari .
-
Simpatica , sa o stapanesti sanatos , benzinarele se evalueaza in oras pt consum . La drum lung e prea putin important . Chiar sunt curios ce consum ai in Buc . Eu am 1,6d fix pt consum in oras , la drum lung iau un benzinar automat cu mine si ma bucur de drum .
-
Corect ce spui , cand a demontat cureaua de distributie era ciupita , franjurata pe margini pe interior , nu se vedea de la suprafata , degeaba o verifici ochiometric . Nu stiu daca de la fulie dar era praf , ma bucur ca am schimbat ca e un fenomen prea riscant ca sa il las la voia intamplarii . Masina toarce linistit. Fulia cred ca e tot bimasica asa cum spui tu . Nu stiam ca se poate monta si ceva mai ieftin . Problema rezolvata . Cu ocazia asta am schimbat si uleiul cu Ford 5W30 daca tot s-a spus ca nu e bun Castrol fst 5W30 cu indicativ C3/
-
Mda , se pare ca e fulia vibrochen. Mi-au spus de la service ca e rupta . Sper sa fie concluzia corecta . Momentan mi-au recomandat sa nu mai folosesc masina asa. Si cred ca-i schimb si distributia ca sa scap de un stres . E pe aici cineva care poate verifica dupa VIN intrari in service ? MS
-
exact , mi-au gasit ulei ford original cu specificatia aia sau Motul MOT913C5L . Care din cele 2 e mai potrivit .
-
eu am dus masina la service pt schimb ulei , nu m-am stresat prea mult , m-am gandit ca stiu ce sa puna , am cerut acum unul din uleiurile mentionate . Am sa fac schimbul azi daca spuneti ca e neaparat necesar . Totusi SLX ala nu prea se gaseste . Linkul dela mOTUL nu functioneaza , mai exact ce ulei e ala ? IAr la Ford au unul dar scrie pe el alta norma WSS
-
Am facut si eu schimb de ulei cu 5w30 Castrol FST .Am mentionat discutiile de pe aici . Mi-au spus ca e singurul ulei care se pune si la masini dotate cu DPF . Masina e V50 1,6D 2006 . M-am tot uitat pe bidoane nu am vazut nici un C1 ..
-
Am citit si eu topicul asta ,vroiam doar sa spun ca sunt masini mult mai scumpe si in gama premium care au probleme identice , diferenta e ca acolo chiar platesti mult mai mult , daca e vreun mit cu parcarea rotilor bracate cam de aici pleaca , cel putin in reprezentante am primit recomandarea de nesolicitare a coloanei prin bracare atunci cand esti parcat , deci sa o lasi cu rotile indreptate . Daca ajuta sau nu , habar nu am , cert e ca am avut probleme de gen la alta marca si de atunci am ramas cu reflexul asta de a indrepta rotile . Si da era tot cu batut , tot cu miscare volan si costuri 500 E pt ca se schimba toata coloana directie , nu era o simpla piesa electrica atasata.
-
eu am intampinat ceva probleme pornire astazi , adica s-a stins martorul de preincalzire si am incercat sa pornesc apoi pauza , am dat ceva mai lung si a pornit . Si totusi nu era frig , acum am incercat cateva porniri dupa stationare si totul pare ok . As putea suspecta bujiile ? Apar pe tester daca au probleme ? Mentionez ca problema de mai sus a aparut dupa o stationare de 40 min , deci masina era calda cred
-
Eu am gasit la cineva o instalatie la 400 ron fara montaj , am mai luat de la el si nu am avut probleme , evident e vb de alte masini, daca totusi e vreo specificatie tehnica pe care ar trebui sa o aiba acel balast pt V50 postati si aici va rog ca sa cumpar ce trebuie .Multumesc
-
Te-ai hotarat la un kit anume ? Si eu caut sa montez , as pune 35 W 4300 K. Pe piata exista de la 130 la 300 ron . Slim etc etc . presupun ca cele mai scumpe sunt ceva mai bune si m-ar putea scuti de probleme . Teoretic . Nu prea am inteles ce e cu motorasul de la stergatoare si cum se repara exact in caz de probleme