tehnicdvd

Membru
  • Content count

    176
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

36 Good

4 Followers

About tehnicdvd

  • Rank
    Junior
  • Birthday 04/04/1964

Profile Information

  • Locatie Alba Iulia
  • Auto S40 II - 1.6D
  • Fabricatie 2007
  • Auto 2 Hyundai i20
  • Fabricatie 2 34

Recent Profile Visitors

3,036 profile views
  1. Am schimbat  și eu radiatorul de climă, am optat pentru  Nissens. 480 lei, se putea și mai ieftin, 200 montaj, 250 incarcarea cu freon. Pare totul ok. 
  2. Salut

    Ma tot lasa clima, in caz ca radiatorul este fisurat, ce-mi recomanzi, daca nu ma insel ai scris ceva recomandari ?

  3. 198.450 km(142.000 km la cumpărare)
  4. Faci mișto ?! "Vre-un" corect se scrie vreun. Corect este: vreun, vreo, vreuna, vreunuia, vreuneia, vreunii, vreunele. Nu se scrie vre-un, vre-una, vre-unuia, vre-uneia etc
  5. OT 06 BBN

    De regulă  mesajul apare in fiecare an, pe anunță sa mergi sa schimbi filtrele, uleiul, este explicat pe forum cum scapi de mesaj. Asteptam sa vedem pretul final pe care-l investesti in masina ?
  6. Încă  200 lei încărcare cu freon (cred ca am ceva pori) plus o mica testare pe dice la Oli. Urmaresc radiatorul de clima si daca pierd freon in continuare, urmeaza in primavara achizitia unuia nou. Urmează si o nouă distribuție.   
  7. Să  mai adaug placute frână Ate, față/ spate si montaj 2x300 plus 120 manoperă total 720 lei, iar azi schimbat si alternatorul DAN 930 la 670 lei + manoperă. Alternatorul este Denso, made in Japan. Multumesc de sfaturi, Bogdan G si Oli. Mai urmează luni verificare la clima la Oli pt. ca dă dreapta aer si stanga rece.
  8. Am să  atasez un fisier cu aproximativ toate cheltuielile, plecând  de la pretul de cumparare a masinii în septembrie 2012 până în prezent. Nu întră aici motorina,amenzi (o avertizare), locul de parcare, etc. E mult, e puțin voi puteti spune, Volvo nu-i chiar o mașină luxoasă si nici ieftina. cheltuieli volvo.xls
  9. Raportare grave probleme motor

    Așa cum am pățit și eu cu 3 ani în urmă. Fără aditiv am mers cu mașina peste 1500 de km. De atunci nu imi mai bat capul cu DPF-ul/aditivul  și Bogdan știe de ce!
  10. Informatii despre dpf .

    Am pățit-o și eu, aveam 2 mesaje și motorul intra in protectie. La mine a fost  Valvacontrol turbină.Aveam presiune prea mare in turbina si de aceia imi intra motorul in protectie si nu trecea de 3000rp Pot fi si furtunurile de vacuum. Fă o diagnoză pe vida+dice
  11. Informatii despre dpf .

    Furtunul acesta l-am schimbat si eu de curand pentru că cel vechi s-a spart și scotea masina un fun ca la concertele rock. 400+140 lei m-a costat
  12. Mesaj avertizare in bord!

    am tinut apasat pe butonul de reset odometer, am mutat cheia pe pozitia 2 tinand apasat in continuare si am asteptat pana cand triunghiul galben din bord (care era aprins deja) a inceput sa clipeasca. Apoi am luat degetul de pe butonul de reset odometer (cca 2 secunde) si mesajul de service reminder a disparut! 
  13. ce fel de ulei sa folosesc?

    Din VIN nu reiese dacă ai sau nu dpf. Dacă există el este localizat, vezi poză. Legat de ulei, trebuie pus ce se recomandă, dar au apărut ulterior uleuiri cu normă mai bună.
  14. ce fel de ulei sa folosesc?

    Din VIN rezultă că mașina ta este din 2007(vezi că a cincea cifră după litera S este 7) și ai DPF. Dacă nu este anulat, este recomandat să pui ulei cu norma c1. Am și eu mașina tot din 2007 și când aveam DPF puneam Castrol c1 și după ce mi-am anulat DPF-ul pun doar FORD FORMULA F, foarte bun și foarte ieftin, pe la 25-30 lei/l, aici în România.  Ford formula F: http://www.emag.ro/ulei-motor-ford-formula-f-5w30-1l-1343792/pd/DF1FM3BBM/?gclid=CM3Uvbi82tICFZYW0wod3IEEhQ&ref_cmp=ps&emagi_click_id=ab03e6fd26fd041ad51f3b63077a39c9
  15. Intreruperi in acceleratie