Un raspuns clar pentru toti - trebue deservire tehnica la cuplajul Haldex.
1.Se demonteaza cuplajul Haldex de pe reductor si se dezmembreaza complect - pompa, filtru, senzor, solenoid, pachet ambreaj, rulmenti......
2.Toate acestea piese si corpul cuplajului se spala si se curata cu aer comprimat.
3.Se verifica uzura ambreajului, mai ales la haldex gen.4 si 5.
4.Pregatim piese noi - pompa de ulei, filtru, senzor (gen.2 si 3), semering, rulment (la necesitate), ulei, ambreaj (la necesitate).
5.Asamblam cuplajul, montare pe masina, alimentare cu ulei (apr 750ml) , curatim contactele la bloc electronic, conectam mufele.
6.Conectam VIDA, Launch sau alt diagnostic care poate citi datele in timp real IMPORTANT! Stergem toate erorile inclusiv ABS ESP si altele.
7.Pornim motorul ---Drive - si verificam cuplajul, ne bucuram de viata si notam cu litere mari - PESTE 2 ANI din nou la deservire (ulei, filtru, senzor la necesitate)
PS Asta se refera la toti cu volvo 4x4, mai devreme sau mai tirziu (e mai bine pentru cei ce repara) toti vor trece asa procedura. Scuzati de limbajul meu nu prea tehnic si nu prea roman.