BiriV

Membru
  • Content count

    212
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by BiriV

  1. REVELI-on

    Abia astazi am reusit sa intru si eu pe net ... vad ca nu prea mai am nimic de completat ca au spus ceilalti tot ceea ce era de spus. Totusi trebuie sa fac un rezumat cat se poate de scurt: Maxim, maxim am zis! La Multi Ani tuturor si sa ne revedem cu prima ocazie!
  2. La multi ani, musashi!

    La Multi Ani!!!
  3. La multi ani, claudiupuiu !

    La Multi Ani si tot ce iti doresti!!!
  4. REVELI-on

    Ma inscriu si eu ... daca este vorba de bran-moeciu sau imprejurimi, adica ceva ~max 300km de la bucuresti Si Confirm pe aceasta cale ....
  5. ca idee ... motoarele psa diesel sunt extrem de apreciate
  6. V50 Garda la sol

    se pot pune niste distantiere de cauciuc/metal la arcuri . Vi le puteti confectiona manual, ca sa zic asa. Se pun unde cade arcul pe amortizor, astfel se realizeaza o inaltare a garzii la sol.
  7. Pe unde pierde antigel?

    @Bogdan G ... evident ca blocul il mai am ... daca are nevoie omu' sa ma sune ....
  8. Pe unde pierde antigel?

    eu mai am motorul complet, dar imi lipseste chiulasa pe care am vandut-o . Restul par in regula toate ... daca te poate ajuta vreo piesa ... let me know . P.S.: T4 meu avea aproape 280cp
  9. Consideratii Tehnice

    sunt de acord cu ce spui tu mai putin cu calculele de transformare de putere la roata/motor ... nu sunt niste formule stabilite, in plus depinde de turatie/etc .. iar la awd pierderile sunt mult mai mari decat ai scris tu acolo ...
  10. LA MULTI ANI !!!!! BIRIV

    am cutia lunga ...
  11. LA MULTI ANI !!!!! BIRIV

    Va multumesc tuturor pentru urari! Va pup!
  12. Bestia

    subscriu .... e 'bestia'la ... astept sa ma plimbi .... poate de data asta ma incumet si la covrig
  13. Need some help - De natura "informatica"

    Si tinand cont ca se poate folos cu incredere ym,pm,mail,telefon pentru astfel de intrebari si ca sa pastram conformitatea forumului cu pct 1 din Regulament ... topic closed
  14. Tinand cont ca nu il vad pe Dl. Musashi pe lista si teoretic suntem 'la pachet', momentan m-am sters. Asta, pana la noi ordine!
  15. o mare problema ?

    catalizator mai ai? Posibil de aici eroarea de lambda ... sau din cauza amestecului sarac/bogat. Daca e sarac, se explica si inrosirea elementului respectiv, temperatura fiind mai mare decat la un amestec bogat sau stoichiometric. Din pacate, parerea mea este ca ai si soft pe masina de unde amestecul sarac (adica softul nu e ce trebuie). Sau ai o turbina mai mare decat cea originala, care duce exact la acelasi comportament (apropos, ai tot turbina 14T sau este alt model? )
  16. o mare problema ?

    Bun ... deci ulei nu scapa ... deci pana la urma care e problema? Ca se inroseste turbo? E normal ... trust me Fa si tu un rezumat cu ce probleme mai ai in acest moment, ca sa stim si noi pe ce ne mai dam cu parerea. Best, V
  17. Bestia

    Ma inscriu si eu joi la intalnire ... poate gasim si vro 402m pe undeva
  18. Se face prin OBD sau trebuiesc aplicate proceduri mai invazive, ca sa zic asa?
  19. Salut, PEntru un S60 din 2005, motor 2.5T, 211cp stock, awd, automat ... la cat se poate duce fara sa avem probleme de fiabilitate? Thanks, V.
  20. Bestia

    iuli ... check this out :
  21. La Multi Ani muadDib !!!

    La Multi Ani si toate cele bune !
  22. La multi ani, Laura!

    La Multi Ani!
  23. Kpax, poti sa iei locul meu ... Din pacate eu nu mai pot veni, mi s-a facut program inopinat in wknd-ul respectiv ...
  24. schimbare 850 aspirat pe turbo

    Totul depinde de presiunea in turbo ... Daca dai doar putin, vor tine si pistoanele stock. Pentru performante reale, ar trebui pus un kit de interne forjate.