-
Content count
1,194 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1,158 BestAbout Cristian Scutaru
-
Rank
Senior
- Birthday 03/14/1978
Profile Information
- Locatie Berlin / Iasi
- Auto Volvo 850 2.5 20V
- Fabricatie 1994
- Auto 2 Skoda Fabia 1.4 16V
- Fabricatie 2 22
Recent Profile Visitors
10,365 profile views
-
capi_1977 liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
ClaudeBerechet started following Cristian Scutaru
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Pedala de ambreiaj: verifica si daca mai e la locul lui pistonul care e montat la cutia de viteza, la mine a sarit acuma cativa ani inelul de siguranta care tine pistonul si am avut acelasi efect, pedala la podea. A3: la suportul superior amortizor pe partea soferului ai un coector lat. Vezi daca nu cumva acolo e problema.
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
La 210 nu trebuie sa faci nimic, ala cel mult blocheaza demarorul. Esti sigur ca ai presiune nominala la rampa? Fa mai bine un strap la releul pompei de benzina 103 contactul de sus cu cel de jos. Ai citit erorile la ECU? Ai scanteie la fisa de bujii?
-
ECU de la T5 ce model este? Daca e 96 sau 97 trebuie sa schimbi si computerul de la Immo (imobilizatorul) altfel nu o sa mearga. Daca e mai vechi ECU nu sunt probleme la capitolul asta. Ai facut o diagnoza la ECU sa vezi daca are erori? Vezi sa nu fi interschimbat mufa de la valva de relanti cu cea de la senzorul de la arborele cu came (cel de sus). Eu am patit asta cand mi s-a topit cablajul motor in Portugalia si dupa ce l-am refacut am incurcat mufele.
-
Nu este normal, injectoarele primesc 12V de la releul principal de deasupra radiatorului, Asta ar insemna ca sa si alte componente au 12V cum ar fi MAF, IAV etc.
-
Da e normal asa, TCV vine din cablajul motor B, cel superior.
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Cristian Scutaru liked a post in a topic: Povestea lui Blueberry
-
Era o poanta la politehnica cand am fost stundent ca daca ai invatat pt examen "sa ai bafta" si daca nu "sa ai noroc"
-
In Vadis nu gasesti decat pe bucati cate ceva, ai nevoie de "cartea albastra". Aici o poti cumpara impreuna cu o tona de alte lucruri https://store.otpubs.com/850-models-1992-to-1997/ e o investitie f buna zic eu. Bafta sau noroc (in functie de cat de pregatit esti ) Cristian
-
In Berlin au voie toate benzinele de la Euro 1 in sus, la Diesel e problema mai ai voie doar cu Euro 4 in sus cu filtru de particule in centru (in interiorul inelului de la transportul in comun) si pe alocuri pe unele strazi doar cu Euro6 diesel.
-
Cristian Scutaru started following Povestea lui Blueberry
-
Cauta daca nu ai o siguranta si scoate. De obicei e "inline" pe cablul de plus de la baterie
-
Aaah. Si instalatia GPL e sigur complet "dead"? La mine am avut probleme ca si tine (nu pornea random, si dupa ce pornea era totul ok). Problema la mine a fost ca emulatorul sau computerul GPL (nu stiu care din ele ) imi activau la pornire injectoarele si le tineau complet deschise astfel ca imi inundau practic cilindrii cu benzina si motorul era innecat. Era asa de extrem ca imi scotea pe teava de esapament benzina inca lichida!
-
Maioneza e cumva normala iarna, arata ca masina a fost "miscata" doar pe distante scurte asa incat uleiul nu a ajuns la o temperatura mare si apa de condens din el nu s-a evaporat. Poti sa faci un schimb de ulei si un service la sistemul PCV. Din ce stiu pt motorul tau nu mai se gaseste cutia de PCV si trebuie sa o schimbi pe sistemul mai nou dar atunci trebuie sa schimbi si senzorii de knock pt ca nu vor mai avea loc. Ce mi se mai pare dubios la poza ta e surubul ala deasupra clapetei de acceleratie care pare ca obtureaza un furtun?
-
Motorul asta e relativ "simplu" ca sa zic asa, toate injectoarele baga simultan benzina. Daca zici ca merge ok cand porneste atunci nu as suspecta distributia. Stii ca la modelul asta distributia se schimba mult mai des (la 6 ani sau 90.000km?). Ai si alta curea de 21 mm latime. In rest poti scoate o bujie si controla daca e uda ---> inseamna ca vine benzina Scoti fisa de bujie si vezi daca da scanteie. Poti sa incerci sa o pornesti si cu spray dat direct in admisia de aer. Motorul asta are si alte bujii din fabrica (nu cred ca modelul e totusi relevant pentru problema ta)
-
Ai verificat presiunea la rampa de injectoare? Ai un ventil la capatul rampei langa cablul de acceleratie. Acolo poti conecta un manometru cu care faci presiunea la roti de ex. Cand pui contactul trebuie sa ai 3 atmosfere presiune la rampa. Alta varianta este sa pui pe direct releul de la pompa de benzina (103) de sub capacul cutiei de sigurante. Scoti releul si introduci un cablu in contactul de sus si cel de jos. Daca porneste inseamna ca ai o problema la releu care e comuna. Poti recositori releul si inlocui cele 3 condensatoare de pe placa releului sau cumperi unul nou (dar nu no name ca sunt bune de aruncat la pubela).
-
Schimba si tu rotita de la kilometraj
-
Cristian Scutaru started following Volvo 850
-
Pana la stalpul B sunt identice. Covorul de berlina e ceva mai scurt dar merge si in break, trebuie modificat usor in spate deoarece bancheta se prinde altfel de podea. Bancheta spate nu se potriveste. Plasticurile de la stalpul C la fel nu se potrivesc. Fetele de portiera spate se potrivesc sunt identice.