walyd 1959

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About walyd 1959

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie BRASOV
  • Auto VOLVO S40
  • Fabricatie 1999
  • Auto 2 LOGAN 1.5dci
  • Fabricatie 2 2006
  1. Probleme cu viteza a5a

    multumesc pentru raspuns,sa stiti ca am sa trec pe la dvs,cand ies din comvalescenta pentru ca a mai incercat un sef de service un bun mecanic dar care a recunoscut ca nu a mai reparat la volvo asa ceva a incercat sa il regleze si intra in a5a si nu mai intra in marsalier,si nu stiu daca nu a avut aceasta problema pana a schimba kitul de ambreiaj si am mai incercat si am suspendat masina cu roata stanga sus si a intrat in viteza a5a,dar apare o problema si la planetara cred ca au pierdut o parte rolele din inelele de la tripoda ca oscileaza de atinge bratul dar va tin la curent si daca imi spuneti unde este service in Bucuresti. Cu respect
  2. In primul rand doresc sa salut staful si pe toti membrii forumului.  Am o problema aparuta dupa schimbarea intr-un service a chitului de ambreiaj ,mai precis nu mai intra in viteza a5a,inainte de inlocuirea chitului au functionat corect toate vitezele si nu se simtea vibratii sau batai la planetare.  Service-ul nu este din localitatea de domiciliu iar eu trebuia sa ma intorc inapoi la domiciliu,iar distanta intre cele 2 localitati este de 400km,iat acolo s-a blocat rulmentul de presiune,masina a fost terminata  de reparat vineri la ora 16,am gasit mai multe probleme dupa reparatie(furtun admisie aer nepus la filtru,furtun preincalzire rupt si bateria descarcata am chemat seful de service i-am aratat problemele mai putin cea cu viteza a5a si la viteza de 80km/h incepe sa bata planetara din dreapta de vibreaza toata masina si inainte nu a facut asa ceva)  am primit raspuns ca a murit bateria instant din cauza frigului!!,am plecat la drum cand am iesit din localitate am constatat defectiunile aparute,am sunat la servide,dar nu a mai raspuns nimeni si am fost nevoit sa merg pana acasa cu 4 viteze,luni cand am luat legatura cu ei au spus sa ii duc masina sa constate d-lui ce s-a intamplat ca la el a functionat si  am spus ca sunt la 400km si nu am cum sa ma intorc am avut o discutie mai aprinsa comunicandu-i ca voi duce masina in alt service autorizat ceea ce am si facut,dar acolo dupa o proba si o constatare au spus ca nu poate sa faca nimic sa remedieze defectiunea pentru ca daca reglezaz sa intre in a5a nu mai intra in mansalier si invers,mentionez ca am un volvo S40 cu motorul de 1783cm3 si putere 90kw,benzina,iar cutia este cu timonerie mecanica(fara cabluri) cu mansalierul cu cuplare  prin ridicare unui buton tip manson pentru a intra in marsalier pozitia stanga si in fata,Poate sa ma ajute cineva in remedierea celor 2 defectiuni(reglarea timineriei si planetara? sau va trebui sa fac un drum inapoi la acei indivizi destepti imi este teama ca vor defecta si altele+cheltuiala cu carburant,cazare etc. Va multumesc anticipat pentru ajutor
  3. In primul rand doresc sa salut staful si pe toti membrii forumului.  Am o problema aparuta dupa schimbarea intr-un service a chitului de ambreiaj ,mai precis nu mai intra in viteza a5a,inainte de inlocuirea chitului au functionat corect toate vitezele si nu se simtea vibratii sau batai la planetare.  Service-ul nu este din localitatea de domiciliu iar eu trebuia sa ma intorc inapoi la domiciliu,iar distanta intre cele 2 localitati este de 400km,iat acolo s-a blocat rulmentul de presiune,masina a fost terminata  de reparat vineri la ora 16,am gasit mai multe probleme dupa reparatie(furtun admisie aer nepus la filtru,furtun preincalzire rupt si bateria descarcata am chemat seful de service i-am aratat problemele mai putin cea cu viteza a5a si la viteza de 80km/h incepe sa bata planetara din dreapta de vibreaza toata masina si inainte nu a facut asa ceva)  am primit raspuns ca a murit bateria instant din cauza frigului!!,am plecat la drum cand am iesit din localitate am constatat defectiunile aparute,am sunat la servide,dar nu a mai raspuns nimeni si am fost nevoit sa merg pana acasa cu 4 viteze,luni cand am luat legatura cu ei au spus sa ii duc masina sa constate d-lui ce s-a intamplat ca la el a functionat si  am spus ca sunt la 400km si nu am cum sa ma intorc am avut o discutie mai aprinsa comunicandu-i ca voi duce masina in alt service autorizat ceea ce am si facut,dar acolo dupa o proba si o constatare au spus ca nu poate sa faca nimic sa remedieze defectiunea pentru ca daca reglezaz sa intre in a5a nu mai intra in mansalier si invers,mentionez ca am un volvo S40 cu motorul de 1783cm3 si putere 90kw,benzina,iar cutia este cu timonerie mecanica(fara cabluri) cu mansalierul cu cuplare  prin ridicare unui buton tip manson pentru a intra in marsalier pozitia stanga si in fata,Poate sa ma ajute cineva in remedierea celor 2 defectiuni(reglarea timineriei si planetara? sau va trebui sa fac un drum inapoi la acei indivizi destepti imi este teama ca vor defecta si altele+cheltuiala cu carburant,cazare etc. Va multumesc anticipat pentru ajutor
  4. Buna ziua si hristos a inviat pt toti forumisti Si pt tine Hristos a inviat si multumesc Bodo pt fotografia trimisa imi va fi de ff mare ajutor,iar cand am sa realizez toate conexiunile,asta in cel mai scurt timp voi posta si schemele si fotografii cu conexiunile intre mufa aparate de bord si butonul infocenter pt a putea fi realizate si de alti forumisti care nu au cablata masina pt acesta facilitate si imi cer scuze ca am revenit pe forum asa de tarziu dar am fost ff ocupat cu job-ul Cu stima
  5. Buna seara pt toti forumistii Am inceput sa montez un bord cu infocenter si bineinteles ca am avut prima surpriza sa nu fie echipat cu mufa butonului pt comutare informatii,am un bord de anglia pt scoala si m-am suparat si am scos conexiunile de la mufa conectare bord spre becuri si aparate(ceasuri)bord,dar neavand restul conexiunilor de la masina spre mufe bord nu-mi dau seama unde se conecteaza cele 5 fire din 7 (pt ca inca 2 fire sunt cele de la iluminare buton. Daca imi puteti spune cum pun poze cu schemaele scoase si conexiunile aici pe forum,pt ca poate mai are cineva nevoie de ele Cu stima Valeriu Diaconescu
  6. Dezmembrez Volvo S40, an 2002, cm3 1948 200 cp

    salut ai vandut ceasurile de bord,daca nu il vreau eu un pret te rog Stima
  7. buna ziua, Doresc sa le adresez tuturor celor care au participat la acest topic multe felicitari,mai ales ca au spus ca nu stiu asa bine electronica. am citit tot ce a-ti scris cum se monteaza butonul de infocenter si am cautat la volvo pe care il al s40.1999 1,8 benzina si nu am gasit acea mufa pt butonul de infocenter ma poate ajuta cineva sa-mi spuna unde se leaga acele 6 fire care pleaca din mufa eventual daca exista si o fotografie ar fi ok. Am luat pt test un bord de la un volvo de UK cu tot cu buton,l-am montat si imi apare temperatura cu -40 si dupa aceea sare la "catie mile mai merg cu benzina din rezervor",bineinteles ca softul din cip este scris pt UK si nu cred ca are un pin acel cip care sa-l treaca pe masurare europeana (mile in km,benzina din galoni in litri,etc)daca stie cineva ca exista acel pin ar fi ok). Si o a doua intrebare daca are cineva un bord cu computer de la o masina din europa ma intereseaza,am incercat si am pus displayul la vechiul meu bord,dar nu afisa nimic si cand am verificat erea alt tip de microprocesor,deci sigur nu avea softul scris,am incercat sa caut acel tip de microproc,dar fiind cu cod de fabrica nu este dat in cataloage. Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta .
  8. buna ziua as fi interesat de acest manual daca il mai aveti contra cost bineinteles sau eventual am inteles ca a fost scanat si pus pe un file saring dar nu se mai poate accesa dat fiinda un timp prea mare decand a fost postat. Cu stima